Gå til innhold

Fikk kjæledyret ditt gave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk kjæledyret ditt julegave? I så fall, hva slags gave/gaver?

Pusegutten min fikk en Carinamus. Det er en strikket lekemus fylt med urter som har en uimotståelig duft for katter. For mennesker lukter det ikke like godt, selv synes jeg det likner litt på tåfis.

Gaven ble veldig godt mottatt. Jeg hadde pakket musa inn i en ekstra plastpose for at det ikke skulle lukte så sterkt. Da han fikk musa kjente han lukta tydelig gjennom plasten og prøvde å klore den i stykker. Pus gned seg henrykt mot lekemusa og begynte til og med å sikle.

Her er bilder:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Raindrops
Skrevet

De fikk kattegodteri.

Vi måtte gjemme vekk gaven deres helt til gavene skulle pakkes opp, fordi de drev å gravde i gavehaugen for å finne kilden til den gode lukten :fnise:

Gjest finurlig
Skrevet

Fikk kjæledyret ditt julegave? I så fall, hva slags gave/gaver?

Pusegutten min fikk en Carinamus. Det er en strikket lekemus fylt med urter som har en uimotståelig duft for katter. For mennesker lukter det ikke like godt, selv synes jeg det likner litt på tåfis.

Gaven ble veldig godt mottatt. Jeg hadde pakket musa inn i en ekstra plastpose for at det ikke skulle lukte så sterkt. Da han fikk musa kjente han lukta tydelig gjennom plasten og prøvde å klore den i stykker. Pus gned seg henrykt mot lekemusa og begynte til og med å sikle.

Her er bilder:

Hvor kjøper man disse? :)

Skrevet

Min pus fikk ikke gave, jeg vurderte å kjøpe en ny kattemyntepute, men jeg fikk ikke tid. Nå ble det kjøpt en del nye ting før jul da vi flyttet inn i ny leilighet så hun led nok ingen nød;)

Nå skal det nevnes at vi har en katt som ikke vil bli tatt på...

Skrevet

Hvor kjøper man disse? :)

Jeg kjøpte de i en vanlig dyrebutikk i Buddy-kjeden.

Hvis du googler carinamus vil du finne en god del informasjon og bilder av dem.

Skrevet (endret)

Hunden min fikk ikke noen spesiell julegave, sånt bryr hun seg ikke om. Men vi tok med oss lavvuen (et lite sametelt) vår og overnattet i skogen på julaften. Laget julematen på bål inne i lavvuen, mens Taran fikk ekstra god hundemat. Etter det jeg kunne se var hun veldig godt fornøyd med ordningen. Riktig koselig ble det, og skal gjentas. :)

Endret av Skywalker
  • Liker 2
Skrevet

Min hund gikk griseører, tørka vom og noen andre hundegodis-saker som jeg ikke vet navnet på :)

Gjest Raindrops
Skrevet (endret)

Jeg pleide å kjøpe katteleker til pusene til jul før, men det viste seg fort at det var altfor mye annet som var interessant på julaften.

Gavepapir, knitrepapir, gavebånd, bobleplast, og for ikke å snakke om tomme pappesker! Søtingene :rodmer:

Endret av Raindrops
Skrevet

Men vi tok med oss lavvuen (et lite sametelt) vår og overnattet i skogen på julaften. Laget julematen på bål inne i lavvuen, mens Taran fikk ekstra god hundemat. Etter det jeg kunne se var hun veldig godt fornøyd med ordningen. Riktig koselig ble det, og skal gjentas. :)

Det høres utrolig koselig ut!

Gavepapir, knitrepapir, gavebånd, bobleplast, og for ikke å snakke om tomme pappesker! Søtingene :rodmer:

Å ja, papir og gavebånd er stor stas for en pus!

Jeg la ut et bilde på tråden om "bilde av ditt dyr" det katten min hadde lekt med en rull gavebånd og vært med og pynta til jul.

Må forresten også legge til at jeg kjøpte gaver til de to svigerpusene mine. De fikk to ulike leker som har falt i smak hos begge kattene.

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

ett års forbruk av hundemat :)

Skrevet

Hunden vår fikk en hjernetrimleke og noe godt å spise :)

Gjest Cupcakes
Skrevet

Å jada, han fikk gave fra samboer og meg-kjempestort tyggebein og en artig pipeleketauleke fugl, han fikk 2 pakker med godbiter av "mormor", en ballleke sak av "onkel" og en tyggepipeleke og en pose med tørket vom, griselabb og litt annet snadder av sin "farmor" :jepp:

Skrevet

Mine tre hunder fikk en pose med "godbiter" de vanligvis ikke får :) Stor suksess! :)

Gjest Bobler
Skrevet

Bikkja fikk kløv, godis, 10 grisehaler, et griseøre, tre leker og et kobbel (Familien er veldig glad i å gi gaver til bikkja :ler: Bare kløven var fra meg og en leke var fra gubben)

Pus fikk tre forskjellige godbitposer og en leke :)

Skrevet

Kattene fikk mange nye leker, og hestene fikk nye klær og annet utstyr:)

Gjest Apophis
Skrevet

Masse, masse hundesnop på deling. Det blei satt pris på, men eg kom på hvorfor vi aldri kjøper bein til beistene lengre. Kommer plutselig flygende vegg imellom når eine bikkja er lei og heller vil leike.

Skrevet

Det er klart dem fikk det :nigo: De fikk masse godteri og våtfor, også fikk det kattemynte og en del leker :rodmer:

Skrevet

Stakkaren fikk ingenting. Jeg tenkte på det men samboeren blir så innmarioppgitt over at jeg skal kjøpe nye leker hele tida. Fant 15-20 av lekene hans under sofaen i går da, teller det som en litt sen julegave......? :sjenert:

Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Stakkaren fikk ingenting. Jeg tenkte på det men samboeren blir så innmarioppgitt over at jeg skal kjøpe nye leker hele tida. Fant 15-20 av lekene hans under sofaen i går da, teller det som en litt sen julegave......? :sjenert:

:Nikke:

Og du kan være aldeles sikker på at stakkaren hadde full kontroll på hvor hver og en av de lekene befant seg, - hele tiden.

Her fikk de laser-mus (den var ment til dem alle tre, men min fuksjonshemmede hjertevenn klarer ikke se den røde prikken :tristbla:

- og de fantastiske IncrediBubbles var bare skumle....)

Så det var de brede, blanke gavebåndene og den store papirposen fra L'Occitane som ble hans julegaver)

Edit: fjernet bilde

Endret av Lille-pus
  • Liker 1
Gjest Survival
Skrevet

Hunden vår fikk tørrfisk :) Like godt hver gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...