Gå til innhold

Må ha ny lader til kameraet?

Anbefalte innlegg

Gjest PinkLeaf
Skrevet

Vi har rota bort laderen til kameraet vårt, og trenger en ny.

Hvor lønner det seg å kjøpe? Det er et Samsung M310W.

Videoannonse
Annonse
Gjest Raindrops
Gjest PinkLeaf
Skrevet

Jeg har alltid vært litt skeptisk til å handle via Ebay, men en gang må vel være den første.. :sjenert:

Hvordan vet jeg hvilke selgere som er seriøse? Har ikke lyst til å ødelegge kameraet med dårlig lader.. ;)

Gjest PinkLeaf
Skrevet

Nææh! The darndest thing - jeg fant akkurat laderen! Har leita i alle kofferter, alle ledningsoppsamlingsbokser, alle skuffer og OVERALT, men vet du hvor den var? I boksen der jeg har akvarieutstyr. Spør meg ikke om hvordan jeg kom på å lete der, men :ler:

Takk for hjelpa uansett, Raindrops :takke:

Gjest Raindrops
Skrevet (endret)

Jeg har alltid vært litt skeptisk til å handle via Ebay, men en gang må vel være den første.. :sjenert:

Hvordan vet jeg hvilke selgere som er seriøse? Har ikke lyst til å ødelegge kameraet med dårlig lader.. ;)

De jeg linket til er top-ratet selgerer, dvs at andre som har handlet der har gitt dem veldig god feedback. Så produktene er nok gode, tiltross for den lave prisen :)

Edit:

Så bra det ordnet seg! Som min mor pleier å si, alt som ikke er stjålet og brent pleier å dukke opp :ler:

Endret av Raindrops
Gjest PinkLeaf
Skrevet

Så bra det ordnet seg! Som min mor pleier å si, alt som ikke er stjålet og brent pleier å dukke opp :ler:

:ler: Ja, hun har nok et poeng der! :-p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...