Helene0 Skrevet 6. januar 2012 #1 Skrevet 6. januar 2012 Jeg vurderer å skaffe meg en ny stavmikser. Jeg vil at den skal være kraftig og ha en god del tilbehør. Den bør kunne hakke, kutte, piske +++ om den i tillegg kan lage juice så er det perfekt. Pris er egentlig ingen hindring Noen som har erfaringer å dele?
Frk. Belle Skrevet 6. januar 2012 #2 Skrevet 6. januar 2012 Jeg har selv en fra Braun som jeg er fornlyd med. Synes bla det er viktig at den har trinnløs hastighet +turbo. Eller har jeg hørt at Bamix er kongen av stamixere så kanskje noe å sjekke ut?
:-) anna Skrevet 6. januar 2012 #3 Skrevet 6. januar 2012 Jeg trenger også stavmikser, og har tenkt å kjøpe en fra OBH Nordica. Ble kåret til best i test i Vi i Villa eller noe slikt.
Gjest Elfrida Skrevet 6. januar 2012 #4 Skrevet 6. januar 2012 Hvis pris ikke er et problem anbefaler jeg Bamix! Den er både kraftigere og mere holdbar enn andre stavmiksere jeg har prøvd. Man får også diverse tilleggsutstyr. Traktøren har bra utvalg av forskjellige modeller og ekstrautstyr.
JollyJolly Skrevet 6. januar 2012 #5 Skrevet 6. januar 2012 Jeg har en Braun som jeg har hatt i kanskje 10 år og som fremdeles fungerer utmerket, jeg er kjempefornøyd. Har ikke brukt den på isbiter, da. Har aldri hørt om Bamix før denne tråden, men den ser også bra ut, fikk litt lyst på ... men kanskje min Braun varer i ti år til :D
tusse75 Skrevet 6. januar 2012 #7 Skrevet 6. januar 2012 http://www.klikk.no/mat/spise/article637472.ece Jeg har den som kom best ut i denne testen. Fornøyd med den jeg. Det finnes sikkert nyere tester også.
Taste of Slow Skrevet 6. januar 2012 #8 Skrevet 6. januar 2012 Jeg kjøpte en fantastisk stavmikser fra Kenwood (http://tasteofslow.com/2011/09/15/my-new-kitchen-miracle/= som både kan kutte, mikse og piske - du kan se et bilde av den her. Den er kraftig nok til at jeg kan knuse tre runder med mandler før den blir varm og trenger pause. Jeg er superfornøyd med denne! Elin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå