Gå til innhold

Skal kjøpe ny stavmikser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å skaffe meg en ny stavmikser. Jeg vil at den skal være kraftig og ha en god del tilbehør. Den bør kunne hakke, kutte, piske +++ om den i tillegg kan lage juice så er det perfekt.

Pris er egentlig ingen hindring

Noen som har erfaringer å dele?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har selv en fra Braun som jeg er fornlyd med. Synes bla det er viktig at den har trinnløs hastighet +turbo. Eller har jeg hørt at Bamix er kongen av stamixere så kanskje noe å sjekke ut? :)

Skrevet

Jeg trenger også stavmikser, og har tenkt å kjøpe en fra OBH Nordica. Ble kåret til best i test i Vi i Villa eller noe slikt.

Gjest Elfrida
Skrevet

Hvis pris ikke er et problem anbefaler jeg Bamix! Den er både kraftigere og mere holdbar enn andre stavmiksere jeg har prøvd. Man får også diverse tilleggsutstyr. Traktøren har bra utvalg av forskjellige modeller og ekstrautstyr.

Skrevet

Jeg har en Braun som jeg har hatt i kanskje 10 år og som fremdeles fungerer utmerket, jeg er kjempefornøyd. Har ikke brukt den på isbiter, da.

Har aldri hørt om Bamix før denne tråden, men den ser også bra ut, fikk litt lyst på ... men kanskje min Braun varer i ti år til :D

Skrevet
Denne vant Best i Test av Vi i Villa.
Skrevet

Jeg kjøpte en fantastisk stavmikser fra Kenwood (http://tasteofslow.com/2011/09/15/my-new-kitchen-miracle/= som både kan kutte, mikse og piske - du kan se et bilde av den her. Den er kraftig nok til at jeg kan knuse tre runder med mandler før den blir varm og trenger pause. Jeg er superfornøyd med denne!

Elin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...