AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #1 Skrevet 6. januar 2012 Hei! VIl først og fremst si beklager så meget for enda en slik tråd.. Det er en fyr som driver å stirrer på meg heletiden, , og han stiller seg hele tiden ved siden av meg, eller setter seg ved siden av meg. Enten ved siden av eller, hvis det er ovenfor så sitter han å ser på meg bare liksom.. Og hvis vi fikk spørsmål av læreren og jeg svarte så sa han" ja samme her, jegg er helt enig osv" Vær gang jeg går forbi han så stopper han opp med alt han gjør, og bare ser på meg helt til jeg er borte av synet.. Når jeg byttet skole, så har jeg ikke sett han på en stund men nå kommer han plutselig på nettet og begynner og snakke til meg og spørre hvorfor jeg ikke er på skolen og han kaller meg søta osv.. Tror dere han liker meg eller hva er greia??
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #2 Skrevet 6. januar 2012 Jeg glemte forresten å nevne at han spør om jeg vil komme til han osv, og sier sånn" hva skal du imorgen" osv... kødder han abre eller hva er det liksom:P?? TS
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 6. januar 2012 #3 Skrevet 6. januar 2012 Hei! VIl først og fremst si beklager så meget for enda en slik tråd.. Det er en fyr som driver å stirrer på meg heletiden, , og han stiller seg hele tiden ved siden av meg, eller setter seg ved siden av meg. Enten ved siden av eller, hvis det er ovenfor så sitter han å ser på meg bare liksom.. Og hvis vi fikk spørsmål av læreren og jeg svarte så sa han" ja samme her, jegg er helt enig osv" Vær gang jeg går forbi han så stopper han opp med alt han gjør, og bare ser på meg helt til jeg er borte av synet.. Når jeg byttet skole, så har jeg ikke sett han på en stund men nå kommer han plutselig på nettet og begynner og snakke til meg og spørre hvorfor jeg ikke er på skolen og han kaller meg søta osv.. Tror dere han liker meg eller hva er greia?? Han liker deg! Liker du han?
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #4 Skrevet 6. januar 2012 Han liker deg! Liker du han? Han er søt, men er du sikker? Går det an å ha følelser for noen man ikke kjenner liksom?
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 6. januar 2012 #5 Skrevet 6. januar 2012 Sikker kan jeg selvfølgelig ikke være, men alt tyder på det ja:) Virker som han øsnker å bli bedre kjent med deg.
CaspertheGh0st Skrevet 6. januar 2012 #7 Skrevet 6. januar 2012 Hva mer må han gjøre for at du skal skjønne at han er interessert?
Pene sko... Skrevet 6. januar 2012 #9 Skrevet 6. januar 2012 Han er interessert. Det er helt klart slik jeg tolker det. Skulle han vært enda klarere måtte han omtrent dasket deg i ansiktet med sin penis, men selv da er jeg ikke sikker på om du hadde forstått det åpenbare klarsignalet fra han sin side.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #10 Skrevet 6. januar 2012 Takk for svar ,dere! Hvordan bør jeg gå frem? ( Håper bare ikke jeg har mistolket han osv,hehe)
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #11 Skrevet 6. januar 2012 Og hvordan skal jeg hinte til at jeg liker han og synes han er fin? TS
drosophilia Skrevet 6. januar 2012 #12 Skrevet 6. januar 2012 Og hvordan skal jeg hinte til at jeg liker han og synes han er fin? TS Si det til ham. Hint er teit.
Pene sko... Skrevet 6. januar 2012 #13 Skrevet 6. januar 2012 (endret) For ikke å nevne at hint gjør at det tar evigheter før forholdet/kjemien begynner å utvikle seg. Da går alt liksom i sirup når alle mulige hint først skal analyseres og tolkes. Endret 6. januar 2012 av Pene sko...
violet92 Skrevet 6. januar 2012 #14 Skrevet 6. januar 2012 Sa du ikke nettopp at han spør deg om du vil komme til han ? Ta deg en tur til han og se på en film eller noe da, vet du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå