kattavik Skrevet 6. januar 2012 #1 Skrevet 6. januar 2012 Hei alle kommende bruder og alle som har giftet seg:-) Trenger litt hjelp her: Vi skal ha et enkelt bryllup med mellom 40 og 50 gjester. Jeg lurer på å lage et festprogram, men hva inneholder det? Vi skal ikke ha sanger. Kan man feks bruke festprogram kombinert som bordkort altså at navnet til gjesten står på festprogrammet? Trenger hjelp, vis meg gjerne ditt festprogramm:-) Lykke til alle sammen, kjempe fin tid vi går inn i nå med masse planlegging!
fridr Skrevet 6. januar 2012 #2 Skrevet 6. januar 2012 Tror ikke det er noen regler for hvordan det skal gjøres Har selv vært inne på tanken med å ha bordkort kombinert med programmet. Du får gjøre som du vil
kattavik Skrevet 6. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 6. januar 2012 Takk for svar!:-) Jeg har så lyst til å skrive noe personlig til hver gjest, og tenkte det kunne være en god ide å legge det inn i festprogrammet, med meny. Skal ikke ha sanger så derfor blir det jo ikke noe stort fest program. Men men. Hehe er nok litt opphengt i om det er regler etc, helt tullete for som du sier man kan jo gjøre som man vil:-)
Amens Skrevet 6. januar 2012 #4 Skrevet 6. januar 2012 Jeg var i en komfimasjon der bordkortene også var programmet. De hadde funnet bilde av komfirmanten med hver av de inviterte gjestene så det ble utrolig personlig og pent^_^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå