AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #1 Skrevet 6. januar 2012 Hadde en utrolig deilig fantasi her om dagen. Å sitte naken i stolen meg beina langt fra hverandre og med en mann som sitter og slikker konstant. Av og til vil jeg komme, så da må han øke intensiteten. Eller sitter han bare der på kne og slikker og slikker, mens jeg ser på TV....Deilig... 2
Inx Skrevet 6. januar 2012 #3 Skrevet 6. januar 2012 Sånn multitasking gjør seg helt sikkert best i drømmeverden. 3
Gjest Katten. Skrevet 6. januar 2012 #4 Skrevet 6. januar 2012 Jeg fikk en blowjob en gang samtidig som jeg gamet WoW (back in the days). Fikk hele 'laget' mitt til å tape! :D 10
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #5 Skrevet 6. januar 2012 For å si det slik... man får neimen ikke fulgt særlig med tv'n i allefall.. så vil "anbefale" reklamepausen hvis det er noe du overhodet ikke vil gå glipp av
Gjest Regza Skrevet 6. januar 2012 #6 Skrevet 6. januar 2012 Jeg fikk en blowjob en gang samtidig som jeg gamet WoW (back in the days). Fikk hele 'laget' mitt til å tape! :D Gjør det ofte når jeg kjeder meg og mannen spiller cod. Moro det =D
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #7 Skrevet 6. januar 2012 Hadde vært nice å fått blowjob mens jeg spilte, da hadde jeg følt meg rimelig konge, men er litt vanskelig å få damene til å gjøre det, man gir dem ikke akkurat en følelse av selvrespekt og verdi når de blir redusert til en sugemaskin som suger deg mens man konser om et spill Vet ikke om jeg heller hadde giddet å slikke en dame mens hun så på TV. Skal man ha seg, synes jeg nesten man bør være ordentlig med, og ikke bruke den andre personen som et onani-redskap. 3
smilo Skrevet 6. januar 2012 #8 Skrevet 6. januar 2012 Jeg har sett TV når han kom og begynte å slikke meg, men for å si det slik at fikk jeg ikke med meg mer av det TV-programmet :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #9 Skrevet 6. januar 2012 Det er kjedelig å bli slikket. Må ha en eller annen form for annen underholdning hvis jeg i det hele tatt skal gidde.. 1
Gjest Vampen Skrevet 6. januar 2012 #10 Skrevet 6. januar 2012 Hadde vært nice å fått blowjob mens jeg spilte, da hadde jeg følt meg rimelig konge, men er litt vanskelig å få damene til å gjøre det, man gir dem ikke akkurat en følelse av selvrespekt og verdi når de blir redusert til en sugemaskin som suger deg mens man konser om et spill Vet ikke om jeg heller hadde giddet å slikke en dame mens hun så på TV. Skal man ha seg, synes jeg nesten man bør være ordentlig med, og ikke bruke den andre personen som et onani-redskap. Det kommer helt an på innstillingen. Jeg hadde sett på det som en artig utfordring å se om jeg kunne få ham til å miste kontroll og konsentrasjon i den grad at karakteren hans hadde smelt inn i en virituell vegg av noe slag. 8
TheSecret Skrevet 6. januar 2012 #11 Skrevet 6. januar 2012 Det kommer helt an på innstillingen. Jeg hadde sett på det som en artig utfordring å se om jeg kunne få ham til å miste kontroll og konsentrasjon i den grad at karakteren hans hadde smelt inn i en virituell vegg av noe slag. "Amen"!
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #12 Skrevet 6. januar 2012 En venninne av meg ble gravd mens hun så på Norge Rundt. 5
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #13 Skrevet 6. januar 2012 En venninne av meg ble gravd mens hun så på Norge Rundt. Ikke gravd, men gravid! Mulig hun ble gravd litt i musa først, da. 16
Gjest Vampen Skrevet 6. januar 2012 #14 Skrevet 6. januar 2012 "Amen"! Og det er en passende avslutning ja! 1
Gjest Bustenskjold Skrevet 6. januar 2012 #15 Skrevet 6. januar 2012 For min del kan dama strikke om hun vil :gjeiper: Slikke gjør jeg like fordømt
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #16 Skrevet 6. januar 2012 Så på GSL (starcraft 2-turnering). Dama spurte rett ut om jeg ville ha en blowjob. Jeg tenkte "yeah right" og sa joda, om hun hentet noe å drikke til meg også. Fantastisk bra minne.
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 8. januar 2012 #17 Skrevet 8. januar 2012 Hadde vært nice å fått blowjob mens jeg spilte, da hadde jeg følt meg rimelig konge, men er litt vanskelig å få damene til å gjøre det, man gir dem ikke akkurat en følelse av selvrespekt og verdi når de blir redusert til en sugemaskin som suger deg mens man konser om et spill Vet ikke om jeg heller hadde giddet å slikke en dame mens hun så på TV. Skal man ha seg, synes jeg nesten man bør være ordentlig med, og ikke bruke den andre personen som et onani-redskap. Jeg kunne gjerne gitt typen blowjob mens han spilte Skyrim. Hm, nå ga du meg en god ide! 1
Gjest SemperFi Skrevet 8. januar 2012 #18 Skrevet 8. januar 2012 Jeg fikk en blowjob en gang samtidig som jeg gamet WoW (back in the days). Fikk hele 'laget' mitt til å tape! :D Samme her, men vi tapte ikke. De ble bare misunnelige *stønne lyder over VT*
Lykkelitenen Skrevet 8. januar 2012 #19 Skrevet 8. januar 2012 X-en hadde en periode hvor han døde udsedvanlig ofte i Zelda for å si det slik
Gjest True Khaleesi Skrevet 8. januar 2012 #20 Skrevet 8. januar 2012 Jeg sugde ofte eksen min mens han så tv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå