AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #1 Skrevet 6. januar 2012 Tar denne som anonym, siden jeg ikke ønsker å henge ut hverken meg selv eller min mann . Vi har et spennende og deilig sexliv, og har det moro med både fantasier og sexleketøy. Her om dagen fant han frem en dildo som han lot meg suge på først. (Og ja, vi rengjør alt godt - no worries). Plutselig begynte han å suge på den selv, og jeg fikk en skikkelig WOW-følese over meg. Jeg syntes det var kjempetennende, og er plutselig blitt ordentlig tent på tanken om å se ham suge en annen mann! Jeg sa det til ham underveis eller etterpå, og han virket ikke fremmed for tanken heller . Nå trenger jeg ingen "han er sikkert skaphomo"-tilbakemeldinger, for det er han slettes ikke. Har bare kost meg litt med tanken i ettertid, den kom som ut av det blå til meg. Har aldri tenkt tanken engang før, men nå tror jeg seriøst at jeg hadde digget å se ham gjøre det! Men, nysgjerrig som jeg er på tilbakemeldinger: - er jeg rar som tenner på dette? - og er han rar eller merkelig som gikk med på det så fort? - er det noen som har erfaring med lignende? (Han ønsker i utgangspunktet at vi skal gjøre det med et annet par i tilfelle, men jeg ønsker meg egentlig bare en mann. Sannsynligheten er vel uansett stor for at det forblir med fantasien )
spinnwild Skrevet 6. januar 2012 #2 Skrevet 6. januar 2012 Men, nysgjerrig som jeg er på tilbakemeldinger: - er jeg rar som tenner på dette? - og er han rar eller merkelig som gikk med på det så fort? - er det noen som har erfaring med lignende? (Han ønsker i utgangspunktet at vi skal gjøre det med et annet par i tilfelle, men jeg ønsker meg egentlig bare en mann. Sannsynligheten er vel uansett stor for at det forblir med fantasien ) 1 - Nei. 2 - Nei. 3 - Jeg har hatt trekant hvor de to mennene koste med hverandre, han ene var bifil og han andre bare nysgjerrig. Ser ikke noe problem med å utforske kropper av samme kjønn, selv ikke for heterofile. Det må da være lov å leke seg litt.
Jalp Skrevet 6. januar 2012 #3 Skrevet 6. januar 2012 Men, nysgjerrig som jeg er på tilbakemeldinger: - er jeg rar som tenner på dette? - og er han rar eller merkelig som gikk med på det så fort? - er det noen som har erfaring med lignende? (Han ønsker i utgangspunktet at vi skal gjøre det med et annet par i tilfelle, men jeg ønsker meg egentlig bare en mann. Sannsynligheten er vel uansett stor for at det forblir med fantasien ) Et par ting slår meg her. Jeg synes du skal applaudere en mann som virker å være såpass fri at han uten betenkeligheter gir deg innsyn i noen av hans seksuelle fantasier. Mange menn blir møtt med sanksjoner av ymse art hvis de antyder at de har tenningsmønstre som kan tolkes som "homofile". Du er slettes ikke rar, slik jeg ser det. Du har åpenbart gjort mye riktig i og med at mannen din viser deg så mye tillit. Det er ikke mange gifte menn som tør innrømme tenningsmønstre i en slik retning. Og ditt tenningsmønster er slik jeg opplever det helt normalt. (i den grad det er riktig å snakke om normer her) Veldig mange menn tenner på tanken om å doble graden av femininitet i sin seksuelle aktivitet og da skal man ikke stusse over at det også er tilfellet for kvinner. Om dere bør omsette fantasier til handling, har jeg ingen kommetarer til. Men du bør ikke skamme deg over tenningsmønsteret ditt. 2
AnitaB Skrevet 6. januar 2012 #4 Skrevet 6. januar 2012 Nei, du er ikke rar :-) Nei, han er ikke rar. Det er en fantastisk og sterk opplevelse. Husk at man lever jo bare en gang! Lykke til :-) PS: Eneste jeg vil tilføye er å avtale spilleregler på forhånd. Og husk sikkerhet (hvordan dere gjør dette er helt opp til dere).
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #5 Skrevet 6. januar 2012 Rart er det overhodet ikke. Jeg er generelt ganske fan av oralsex, og tenner visuelt på det. Om jeg ville likt at partneren min gjorde det på en annen mann vet jeg ikke, men skulle han gå med på noe sånt hadde jeg nok forsøkt det. Jeg ser ikke problemet med å forsøke det en gang - men det bør absolutt være med en mann som har erfaring med trekanter fra før av som en tredjepart sammen med par. Skulle en av dere bli litt usikre underveis er det faktisk bare å avbryte høflig underveis og innse at det ikke stod til forventningene likevel. Sålenge man snakker gjennom det på forhånd og forteller tredjeparten om et par kjøreregler kan det ikke gå verre enn at det blir med det ene forsøket. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå