AnonymBruker Skrevet 5. januar 2012 #1 Skrevet 5. januar 2012 hei. er 10 kr for 3 minutter dyrt for solarium? det ene solsenteret her i nærheten koster det, men lurer på om det er dyrt/billig/normalt. det er forøvrig i telemark, så hvis noen vet litt om priser rundt om her i telemark, hadde det vært fint. tror den eneste kjente solariumskjeden vi har her er brun og blid, men er ikke helt sikker.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2012 #2 Skrevet 5. januar 2012 er det forresten noen som vet hva det koster i de normale solsengene (ikke spesial - luxus seng liksom) hos brun og blid?
Especially Skrevet 6. januar 2012 #4 Skrevet 6. januar 2012 Jeg bruker 50 kr på å ta sol i 18 minutter på Brun og Blid i luxura (de lilla) sengene. De gule tror jeg er billigere og de som er blå er dyrere. Mener det står oversikt på brunogblid.no!
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #5 Skrevet 6. januar 2012 takk for svar! er det med mynt eller solkort? mener å huske at det kanskje var litt billigere med solkort? noen fler?
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #7 Skrevet 6. januar 2012 solkort takk takk. har et solkort liggende en plass for brun og blid, se om jeg finner det da.
challenger Skrevet 6. januar 2012 #8 Skrevet 6. januar 2012 Jeg betaler 4kr pr min der jeg tar sol. Det lønner seg med solkort ja, får vel 50%rabatt eller noe i den duren. Så hvis du setter inn 200kr så får du 300 på kortet:)
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #9 Skrevet 6. januar 2012 det høres ikke dumt ut. da er kanskje egentlig ikke 10 kr for 3 min så ille da? er jo 3,3 kr minuttet. men det er et annet solstudio enn det jeg har solkort på da. hvilket solstudio er du du bruker forresten?
challenger Skrevet 6. januar 2012 #10 Skrevet 6. januar 2012 det høres ikke dumt ut. da er kanskje egentlig ikke 10 kr for 3 min så ille da? er jo 3,3 kr minuttet. men det er et annet solstudio enn det jeg har solkort på da. hvilket solstudio er du du bruker forresten? Nei det hørtes billig ut i forhold til mange andre plasser ja. Bruker CitySun og BlueBox(litt dyrere der da, men de har et ståsolarium med vibrerende plate jeg liker der:p).
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #11 Skrevet 6. januar 2012 Nei det hørtes billig ut i forhold til mange andre plasser ja. Bruker CitySun og BlueBox(litt dyrere der da, men de har et ståsolarium med vibrerende plate jeg liker der:p). hehe, ja, man må betale litt ekstra for luksus. nei, det er nok ikke så ille kanskje. på et annet solstudio koster det 30 kr for nesten 19 minutter. :D men det er bare enkelte dager i uken, og på enkelte tidspunkt. selvfølgelig ikke i helga når jeg kunne tenke meg å ta sol da. :gjeiper:
Especially Skrevet 9. januar 2012 #12 Skrevet 9. januar 2012 De har sånn vibrerende sol på noen brun og blid også btw. Og der mener jeg det er 20% rabatt med solkort. Sånn bare fordi jeg kan tydeligvis en del om brun og blid.. Haha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå