Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I helgen så skal jeg på "date" med han jeg holder på med, jeg skal lage maten. Men jeg er utrolig dårlig til å komme på noe godt å lage. Noe som ikke tar for lang tid, men som er godt og digg.

Så lurte på om noen hadde noe forslag til mat? Og evt hva mer jeg kan gjøre for han? :) Vil at det skal være en perfekt aften.

Videoannonse
Annonse
Gjest Marregutt
Skrevet

I helgen så skal jeg på "date" med han jeg holder på med, jeg skal lage maten. Men jeg er utrolig dårlig til å komme på noe godt å lage. Noe som ikke tar for lang tid, men som er godt og digg.

Så lurte på om noen hadde noe forslag til mat? Og evt hva mer jeg kan gjøre for han? :) Vil at det skal være en perfekt aften.

Kok de grønnsakene du liker, og kjøp elgkjøtt og skjær det i strimler. Stek kjøttet samtidig som du steker champignong, og oppskjært løk. Når dette er blitt brunt, så blanner du brun saus / rødvinsaus i stekepanna med det andre. Smaker dødsgodt, og tar bare 20-30 min alt ettersom hva magefølelsen sier

Skrevet

Kok de grønnsakene du liker, og kjøp elgkjøtt og skjær det i strimler. Stek kjøttet samtidig som du steker champignong, og oppskjært løk. Når dette er blitt brunt, så blanner du brun saus / rødvinsaus i stekepanna med det andre. Smaker dødsgodt, og tar bare 20-30 min alt ettersom hva magefølelsen sier

mmmmm... det hørtes godt ut :D

Gjest Marregutt
Skrevet

mmmmm... det hørtes godt ut :D

Det er kjempegodt, og elgkjøtt er noe av det magreste kjøttet du får, så husk å salte og pepre godt for å få frem smaken. Det eneste som er "usunt" der, er sausen for alt annet er friske råvarer. Lykke til med daten uansett, har pratet med deg før, og håper det går bra :)

Skrevet

Det er kjempegodt, og elgkjøtt er noe av det magreste kjøttet du får, så husk å salte og pepre godt for å få frem smaken. Det eneste som er "usunt" der, er sausen for alt annet er friske råvarer. Lykke til med daten uansett, har pratet med deg før, og håper det går bra :)

Om jeg ikke lager dette i helgen, så skal jeg garantert lage det en annen dag :) Takk for tipset, og takk for det, trenger litt lykke for å lage god mat, jeg er ikke den fødte kokk :fnise: Ja stemmer at vi har pratet før :) Håper det går bra med deg :)

Gjest Marregutt
Skrevet

Om jeg ikke lager dette i helgen, så skal jeg garantert lage det en annen dag :) Takk for tipset, og takk for det, trenger litt lykke for å lage god mat, jeg er ikke den fødte kokk :fnise: Ja stemmer at vi har pratet før :) Håper det går bra med deg :)

Ja, jeg har det bra! Har nettop gått inn i ny treningsperiode, og fant en bok som heter "spis deg best". Den er kjempefin! Masse enkle og sunne oppskrifter

Skrevet

Ja, jeg har det bra! Har nettop gått inn i ny treningsperiode, og fant en bok som heter "spis deg best". Den er kjempefin! Masse enkle og sunne oppskrifter

Å? så bra da :) Det høres ut som en bok for meg :) Tror kanskje jeg må invistere i en sånn bok også :gjeiper:

Gjest finurlig
Skrevet

Høres ut som en veldig god og enkel oppskrift fra Marregutt :)

Lykke til, hold oss oppdaterte da :)

AnonymBruker
Skrevet

Kjøp inn gode ting og lag fingermat! Lett å lage og hyggelig å lage sammen. Og deilig med chamois til!

Kjør litt sexy pent antrekk, i alle fall undertøyet (sexy strømper?)

Slapp av og kos deg!

Skrevet

Høres ut som en veldig god og enkel oppskrift fra Marregutt :)

Lykke til, hold oss oppdaterte da :)

Jepp høres kjempe digg ut :) Takk trenger lykke, håpes å sees i neste uke finurlig? ;)

Skrevet

Kjøp inn gode ting og lag fingermat! Lett å lage og hyggelig å lage sammen. Og deilig med chamois til!

Kjør litt sexy pent antrekk, i alle fall undertøyet (sexy strømper?)

Slapp av og kos deg!

Ja, litt frekt undertøy og sexy finklær høres bra ut :)

Skrevet

men kan se ut som om jeg må utsette den romantiskedelen til en annen helg, ser ut til at vi kanskje skal ut å drikke med vennene hans... Men det er jo kjekt at han vil ha meg med på det :) så gjør ikke noe om vi må utsette daten til en annen helg, jeg får jo uansett sett han :rodmer::sjenert:

Skrevet

men kan se ut som om jeg må utsette den romantiskedelen til en annen helg, ser ut til at vi kanskje skal ut å drikke med vennene hans... Men det er jo kjekt at han vil ha meg med på det :) så gjør ikke noe om vi må utsette daten til en annen helg, jeg får jo uansett sett han :rodmer::sjenert:

Prøv å bli virkelig godt kjente på ulike områder først og fremst.

Det er eneste måten å finne ut av om dere passer i sammen eller ikke.

Og da er det smart å se på andre områder enn de romantiske først.

Gjest finurlig
Skrevet

Jepp høres kjempe digg ut :) Takk trenger lykke, håpes å sees i neste uke finurlig? ;)

Ja det håper jeg også :)

<3

Skrevet

Da var helga over :)

Valgte biff middag jeg, og godt var det... :gjeiper: Hadde det kjempe koselig, og det var kjekt å sove over osv :sjenert: selv om vi egentlig har gjort det ofte de siste månedene :)

Men føler likevel vi ikke kommer noen vei, vi er jo ikke sammen, og vi bare dater, flørter og sover sammen. Føles som om vi er ett par, for vi er bare oss to, ingen andre utenom... vet ikke hva jeg skal gjøre, for jeg begynner å falle skikkelig for han, men tror dessverre han er litt for ung, og ikke klar for noe skikkelig forhold enda :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...