Gå til innhold

Aha-syrebehandling

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Hei!

jeg fikk gavekort på velvære til jul:)

Derfor lurte jeg på om noen viste hva Aha- syrebehandling er? Er det noen som har prøvd? hva gikk det ut på? fortell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg tror det er sånn jeg har hatt.

Hudpleieren smører på en spesiell syre for å få ut all talg og kviser i huden. Du blir da ganske kvisete i noen dager, for alt kommer ut, men når alt er ute så blir du fin i huden! Verdt å gjøre!

Men husk du blir rød..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg betaler 370 kr for en fruksyrebehandling her i bergen.Vet ikke hvor mye det koster i oslo,men tror nok det er noe det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest over var meg, hvis du skal begynner med fruksyrebehandling så må du helst begynner å bruker hjemmeprudukt som innhold litt fruktsyre først i et par uker(det får du kjøpt på hudpleiersalong), for at huden skal blir vant til det elles så kan du risikere at huden ikke tåler behandling,og ende opp med uheldig resultat.Og hvis dere har lyst på finere hud så hjelper ikke med en gang fruksyrerbehandling,man må går i hvertfall minst 5-6 ganger for å oppnår bra resultat.Selv tok jeg 10 ganger behandling hvert år som ansiktkur for å beholder den fine huden på ansikte mitt,og det hjelper skal jeg lover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

Jeg er også nysgjerrig på å prøve dette. Har passert 30 og er fremdeles plaget med kviser/ sorte prikker. Hvor i Bergen har du 2 innlegg over vært? Noen gode tips til hvor jeg kan gå. Du i innlegget over, tar du 10 behandlinger hvert år?

Hilsen Dooris

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har tatt 10 behandling hvert år i over 2 år nå,5 ganger om våren og 5 ganger om hørsten.Jeg har hatt problem med tørr hud og urenhud på panne,masse talgpruduksjon under huden og ujevne hudfarget,men ikke nå lenger så jeg tror nok at disse behandling hjelper ja. Men det er selvfølgelig kommer an på huden din hvor mye behandling du trenger,snakk med en hudpleier. Jeg har vært på 5-6 forskjellig salong her i bergen men jeg liker face it og vestkanten hudpleiersalong best,kanskje det er bare meg men føler at fruksyrer de brukte på meg er litt mer konsentret enn andre sted,kjenner liksom mye mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke man får ta AhA før man har brukt hjemmeproduktene i 2 - 3 uker. Får ikke effekt av før etter flere behandlinger. Jeg bruker MD Formulations produkter og har fått veldig fine resultater(hadde mye kviser).

Spørsmal til Papaya:

Ja jeg har tatt 10 behandling hvert år i over 2 år nå,5 ganger om våren og 5 ganger om hørsten..

Tar du intensivbehandling, hvor tett tar du de 5 behandlingene. Hvilke type produkt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei,sant det at du får ikke bra effekt før etter flere behandling,Jeg er fornøyd med huden min nå.Men jeg tar fruksyrebehandling på hudpleiersalong for å vedlikehold huden min,og jeg pleier å tar 5 behandling,en gang i uken etter hverandre i 5 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...