AnonymBruker Skrevet 5. januar 2012 #1 Skrevet 5. januar 2012 Jeg er litt smålubben, jeg har liksom mage og tykke lår. Har timeglassfigur og ganske store pupper, rumpe osv.. Bestilte meg en bustierkorsettgreie for litt siden, sånn som også holder oppe strømper og sånt. Tenkte å overraske kjæresten min.. Det jeg lurer på er om dette er noe jeg KAN kle? Kan jeg ikke gå med slikt når jeg er lubben? Tenkte kanskje det ville se litt bra ut siden jeg har former, men gruer meg litt til å prøve det når det kommer i posten... Også er jeg ikke minst redd for at kjæresten min ikke skal like det. Jeg har allerede visst han hva det er jeg har kjøpt, og han sa at det der kom til å se helt fantastisk ut. Men ja.. Jeg vet ikke. Noen her inne som er lubne og bruker slikt?
Gjest Bond Skrevet 5. januar 2012 #2 Skrevet 5. januar 2012 (endret) Om han liker deg uten korsett er det temmelig sikker at han også liker deg med korsett Hør hva han sier, han har faktisk sagt at han gleder seg og at han synes du kommer til å se fantastisk ut. Så jeg hadde ikke brukt så mye energi på å være usikker. Tror det kan heller være usikkerheten enn de få ekstra kiloene som kan være avgjørende om hvorvidt man kan gå med slikt - viktig å føle seg vel og attraktiv! Endret 5. januar 2012 av Bond
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2012 #3 Skrevet 5. januar 2012 Jeg er også lubben og vet at jeg ikke kan kle meg i alt som slanke kan kle seg i, men innenfor husets fire vegger kan du ta på deg det du vil, og kjæresten din kommer til å elske det! 2
Kaptein Stålull Skrevet 5. januar 2012 #4 Skrevet 5. januar 2012 Syns korsetter ser finest ut på jenter som har litt ekstra jeg da. Former og korsett er kjempeflott! Er man sylslank så blir ikke korsett like fint (Selv om en bustier og lignende ser bedre ut om man er litt slankere) 4
Gjest just words Skrevet 5. januar 2012 #5 Skrevet 5. januar 2012 jeg synes korsett på LITT små lubne mennesker kan være kjempe sexy, det kan være helt feil, men stort sett synes jeg det er feiende flott, Det får frem formene på en god måte. Men uansett så tror jeg nok ikke at han blir skuffet for å si det slik. Menn liker stort sett slikt. Stol på typen din han er den som vet om han setter pris på det eller ikke. Og sier han fantastisk så ville jeg ikke stusset.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2012 #6 Skrevet 5. januar 2012 Syns korsetter ser finest ut på jenter som har litt ekstra jeg da. Former og korsett er kjempeflott! Er man sylslank så blir ikke korsett like fint (Selv om en bustier og lignende ser bedre ut om man er litt slankere) Enig i dette. Jeg er ganske slank selv, dvs VAR ganske slank da jeg var yngre, og har ikke spesielt mye former, og jeg tenker jeg ikke kler slike plagg. Synes det fort ser bedre ut på en som har store pupper osv.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2012 #7 Skrevet 5. januar 2012 For å være ærlig, er det veldig få slike ting lubne kler. Spesielt når det kommer til ting som er ettersittende rundt magen. Men det er forskjell på hva kjæresten skal se, og hva offentligheten ser! Så jeg sier kjør på. 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2012 #8 Skrevet 5. januar 2012 For å være ærlig, er det veldig få slike ting lubne kler. Spesielt når det kommer til ting som er ettersittende rundt magen. Men det er forskjell på hva kjæresten skal se, og hva offentligheten ser! Så jeg sier kjør på. Hva er det for noe sprøyt? Hva mener du lubne kler da, en striesekk? Kjæresten min går helt i spinn når jeg har på meg korsett og strømper og slike ting. Jeg er timeglass-lubben selv, og korsettet gjør jo timeglasset enda mer... timeglassete, liksom. Ikke hør på idioten over, og kjæresten din er tydeligvis en normal mann som synes det høres spennende ut 5
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #10 Skrevet 6. januar 2012 Tusen takk for svar! Den kom i posten i dag så henter den sikkert allerede i dag og prøver den. Åh grugleder meg til å se hvordan det ser ut, hehe.. Første gangen jeg prøver slikt:)
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #11 Skrevet 6. januar 2012 Han kommer sikkert til å synes du ser smashing ut
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2012 #12 Skrevet 7. januar 2012 Ja, nå har jeg prøvd det.. For å være ærlig følte jeg meg ikke bra i det. Men jeg tror bustieren satt litt feil, den virket nesten litt for stor, samtidig som den passet. Jeg fant også ut at jeg tydeligvis IKKE har rumpa til å gå med slikt. Og nei, huff, det så skikkelig fælt ut... Om noen leser her, har dere tips til noe annet bra undertøy? Vil så gjerne overraske han, men jeg vet ikke om jeg tør det med den korsettbustieren og strømpene. For jeg så IKKE bra ut, og jeg vet når jeg ser bra ut eller ikke.
Kvist Skrevet 7. januar 2012 #13 Skrevet 7. januar 2012 Var den du hadde som en myk "trøye" i blonder, eller var det en kraftigere sak som former kroppen? Jeg har vært ganske kraftig, er nå nede i lubben :gjeiper: Og jeg kunne aldri tenkt meg å gå med en sånn myk, billig sak, den fremhever jo det man ikke vil fremheve. Et skikkelig korsett med stålspiler derimot, eller et gammeldags korselett funker helt knall. Jeg kjøpte meg nytt fra What Katie Did nå og føler meg super i det. Mannen sa: Wow, puppene dine er skikkelig fine i den der. Hehe, han er vanligvis ikke typen til å si så mye om sånt.
Gjest alille Skrevet 9. januar 2012 #14 Skrevet 9. januar 2012 Klart lubne jenter kan se bra ut i korsett! Men det er utrolig viktig å finne det rette korsettet, og det finner man ved å prøve, ikke ved å se på bilder. Jeg synes f.eks disse damene ser riktig så bra ut i korsett (og uten korsett ser de kanskje større ut, et kvalitetskorsett kan virkelig fremheve en stor kropps flotte sider slik at man ikke ser så stor ut). Å finne et korsett som sitter bra på ens kropp tar tid, uansett om man er slank eller lubben. Joannas Wardrobe er forøvrig en nettbutikk som selger mange fine merker, som What Katie Did, Kiss Me Deadly osv. 2
Hanne20 Skrevet 29. februar 2012 #15 Skrevet 29. februar 2012 Jeg er heeelt sikker på at du kommer til å kle det! Smellheit blir du! selv om du er lubben, kan du kle sånt
pinar Skrevet 29. februar 2012 #16 Skrevet 29. februar 2012 I og med at kjæresten din er sammen med akkurat deg liker han deg sikkert både med og uten korsett
dobbeltisolert Skrevet 29. februar 2012 #17 Skrevet 29. februar 2012 Sjølvsagt kan du gå med det! Er sjølv lubben, men kjærasten min elskar meg uansett, helst naken, men fint undertøy eller korsett, da likar han og.
HedvigR Skrevet 29. februar 2012 #18 Skrevet 29. februar 2012 Disse er jo råsexy Og uansett om du er større enn dem tror jeg du vil se flott ut!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå