AnonymBruker Skrevet 5. januar 2012 #1 Skrevet 5. januar 2012 Tips? Den bør gi veldig mye fuktighet(ikke fett som til tørr hud!), men likevel ikke gjøre huden min superglinsende. Bør heller ikke koste altfor mye. 300 er grensen, helst under 200.
Gjest Belle Gunnes Skrevet 5. januar 2012 #2 Skrevet 5. januar 2012 Eizabeth Ardens Green Tea whit Honeydrop. Den er gull. Billigst å kjøpe via feelunique eller strawberrynet.
ingo Skrevet 5. januar 2012 #3 Skrevet 5. januar 2012 Babor sine produkter er fantastiske. Har aldri opplevde at huden holder seg så myk. De har dagkremer alt etter huddyper og alder. Alle som selger Babor har peiling og gir veiledning.
Gjest redstar Skrevet 5. januar 2012 #4 Skrevet 5. januar 2012 Yves roche sine dagkremer(den anti matte feks) synes jeg er super gode,utenom at de ikke er så drøye ibruk men de er jo rimelige da:) Ellers har body shop en del gode:)
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2012 #6 Skrevet 5. januar 2012 A'kin White Tea & Aloe Vital Hydration Gel Creme
Gjest alille Skrevet 5. januar 2012 #7 Skrevet 5. januar 2012 Decleor Hydra Floral Emulsion. Fåes på Feelunique, så får du tilbakebetalt MVA. På kvelden kan du bruke Hydra Floral fuktighetsmaske som nattkrem.
silkestrå Skrevet 5. januar 2012 #8 Skrevet 5. januar 2012 Jeg har fallt pladask for de nye kremene fra Nivea - Pure and Natural Anti-Wrinkle Day Care og Pure and Natural Anti-Wrinkle Night Care. Passer perfekt for min hud (blandingshud), dufter deilig og er i tillegg mye billigere enn andre kremer jeg pleier å bruke. Vel verdt å prøve!
Gjest alille Skrevet 5. januar 2012 #9 Skrevet 5. januar 2012 A'kin White Tea & Aloe Vital Hydration Gel Creme Interessant. Bestilte den med en gang jeg... Selv om den ikke er beregnet på fuktfattig hud, får krysse fingrene for at den duger. Om ikke annet passer den kanskje bra på sommerstid.
iskaffe Skrevet 5. januar 2012 #10 Skrevet 5. januar 2012 Jeg har også slitt med skikkelig fuktfattig hud som både er tørr og glinsende. Som noen over nevnte, så synes jeg yves rocher var en bra krem. Men nå holder jeg meg til A-krem! Den kommer ikke i en fancy krukke fra et fancy merke, men jøss hvor bra den er for huden min. Det beste er at jeg ikke blir skinnende i ansiktet etterpå, noe jeg blir av mange andre kremer (dyre og billige). Den har en ganske fet konsistens men smelter fort inn. Det er lett å legge sminke på også. Har sett at de har den på vita.
Gjest Belle Gunnes Skrevet 5. januar 2012 #11 Skrevet 5. januar 2012 Og jeg oppfatte for sent at det var ansiktskrem du skulle ha og ikke body lotion Da ble mitt svar helt feil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå