AnonymBruker Skrevet 5. januar 2012 #1 Del Skrevet 5. januar 2012 ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #2 Del Skrevet 6. januar 2012 For meg har vanlig flasshampo funket aldeles fint! En periode var det helt ekstremt, da fikk jeg en tonic fra Cutrin mener jeg det var, som man hadde i hodebunnen, den var veldig effektiv. Vet ikke hvor ofte du vasker håret, men hver dag er ikke bra, fikk jeg beskjed om. Jeg klødde mye mer når håret var nyvasket, nå har jeg visst "vokst det av meg" og kan bruke den sjampoen som står nærmest i dusjen uten problemer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurifaksen Skrevet 6. januar 2012 #3 Del Skrevet 6. januar 2012 Prøv shampo uten SLS. Pureology, Alexander sprekenhus osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peggy Sue Skrevet 9. januar 2012 #4 Del Skrevet 9. januar 2012 Den blå shampoen fra Nisim. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tirkes Skrevet 9. januar 2012 #5 Del Skrevet 9. januar 2012 Jeg hadde tørr hodebunn en periode når ingenting virket. Ikke direkte flass, jeg tørket bare helt ut. Jeg kjøpte en rådyr flasshampo på apoteket. Ikke den som het Fungoral, for den luktet høgg. Den hadde et franskklingende navn og luktet noe bedre og var litt billigere pr liter enn de andre. Og den funket gull. Jeg bruker denne et par ganger i mnd vinteren gjennom, det er da jeg sliter med tørr hud i både ansikt og hodebunn. Argh at jeg ikke husker hva den het. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå