Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Den første uken i året, og jeg sover ikke mer enn ett par-tre timer i døgnet.

Årsaken er selvsagt en fyr...Vi har vært på en date, men han bor langt unna og det har nå gått tre uker siden sist. På grunn av turnus og nattarbeid er det ikke alltid lett å møtes i helgene heller. Denne helgen vet jeg han har frihelg, og da skulle det la seg gjøre med et møte.

Han har ikke latt seg høre fra på fire dager...Det har også skjedd tidligere. Han ble konfrontert sist gang, og da kunne han fortelle at jeg er den damen han har letet etter og gledet seg til å møte meg igjen. Han virket troverdig, men etter å ha brent meg tidligere så er jeg skeptisk.

Noen innspill? Er det bare tomme ord når han snakker om at han gleder seg til å møte meg? Eller er han bare en som ikke krever å ha kontakt hele tiden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikker på at du egentlig ønsker å holde på med en fyr som bor langt unna?

Hvorfor gå over bekken etter vann som det så fint heter.

AnonymBruker
Skrevet

Det er utrolig hva man er villig til hvis vannet er rent nok, for det er det nemlig ikke alt vann som er.

• Liker 1
Skrevet (endret)

lol hvordan kan vi vite det ut av det innlegget ditt når du ikke vet det selv som faktisk har kontakt med ham?

sjekk denne :

lurer på ...

Endret av *Sinnataggen*
  • Liker 1
Skrevet

Det er utrolig hva man er villig til hvis vannet er rent nok, for det er det nemlig ikke alt vann som er.

Joda, sant nok det.

Du får jo bare se det an om han virkelig gleder seg til å møte deg igjen da.

AnonymBruker
Skrevet

Hva som er langt unna er relativt. Han bor egentlig bare 30 minutters kjøring unna, men han jobber som prosessoperatør og pendler med fly til jobb, for å være mer spesifikk. Og da blir han fort borte lenge i slengen.

TS

Skrevet

Hva som er langt unna er relativt. Han bor egentlig bare 30 minutters kjøring unna, men han jobber som prosessoperatør og pendler med fly til jobb, for å være mer spesifikk. Og da blir han fort borte lenge i slengen.

TS

Ja, om det er en livsstil du kan tenke deg er jo da også noe å ta med i tankene.

AnonymBruker
Skrevet

lol hvordan kan vi vite det ut av det innlegget ditt når du ikke vet det selv som faktisk har kontakt med ham?

sjekk denne :

lurer på ...

Jeg lurer på om det er _vanlig_ at menn som er interessert i en dame ikke lar seg høre fra på en stund? Bare så jeg får klarnet hodet så jeg får litt flere timer søvn i natt...:/

TS

AnonymBruker
Skrevet

Ja, om det er en livsstil du kan tenke deg er jo da også noe å ta med i tankene.

Det har vært et tema vi har snakket om. Han skifter jobb til sommeren, så da skulle det ikke være noe stress. Og jeg er flyttbar.

Hvorfor gidder han å ta opp slike tema når han ikke en gang gidder å sende meg en sms de siste dagene for å høre hvordan det går? Jeg forstår meg ikke på menn.

TS

Skrevet (endret)

Ikke tenk så mye for å prøve å analysere han, det ordner seg til slutt hvis det virkelig er noe der

Endret av soffapute
AnonymBruker
Skrevet

Joda, sant nok det.

Du får jo bare se det an om han virkelig gleder seg til å møte deg igjen da.

En :blomst: til deg for ikke å ha gitt et kverulant-svar!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Blir så forvirret. Drev og møtte to stk. før jeg møtte han det er snakk om her. Han ene var virkelig intens. Vi snakker om møter 4-5 ganger i uken og opp til 40 smser hver dag når vi ikke så hverandre. Han sluttet plutselig å sende meldinger..så var det over.

Han andre jeg møtte kunne jeg høre fra en gang i uken, og vi møttes ikke oftere enn en gang i måneden. Kan trygt si jeg fikk sjokk da han ut av det blå (for meg) spurte om jeg ville være dama hans.

Med slike erfaringer så vet jeg ikke helt hva jeg skal tro. Logisk at han tar mer kontakt om han er interessert, men samtidig så har jeg to tidligere erfaringer som motstrider dette. Hvorfor i alle dager smøre så tjukt på en dag, og fire dager senere ikke høre noe fra han ? Ombestemmer man seg så lett?

TS

Skrevet

Ja, Det kan godt hende at han 'ombestemmer' seg hvis man har møtt noen andre som er penere/smartere/mer interessant. Det behøver dog ikke være tilfelle her,da.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, Det kan godt hende at han 'ombestemmer' seg hvis man har møtt noen andre som er penere/smartere/mer interessant. Det behøver dog ikke være tilfelle her,da.

Sånt skjer, men han har vært ganske isolert (med kun menn) siden sist vi snakket sammen, så da måtte det ha skjedd tidligere..

TS

Skrevet (endret)

Blir så forvirret. Drev og møtte to stk. før jeg møtte han det er snakk om her. Han ene var virkelig intens. Vi snakker om møter 4-5 ganger i uken og opp til 40 smser hver dag når vi ikke så hverandre. Han sluttet plutselig å sende meldinger..så var det over.

Han andre jeg møtte kunne jeg høre fra en gang i uken, og vi møttes ikke oftere enn en gang i måneden. Kan trygt si jeg fikk sjokk da han ut av det blå (for meg) spurte om jeg ville være dama hans.

Med slike erfaringer så vet jeg ikke helt hva jeg skal tro. Logisk at han tar mer kontakt om han er interessert, men samtidig så har jeg to tidligere erfaringer som motstrider dette. Hvorfor i alle dager smøre så tjukt på en dag, og fire dager senere ikke høre noe fra han ? Ombestemmer man seg så lett?

TS

For det første er det aldri fornuftig å treffe 2 i samme periode. Det blir bare surr.

Ellers er det en del folk som tydeligvis har et veldig kort perspektiv. Dvs. at de stort sett bare klarer å fokusere på det som er rett foran nesa på dem til enhver tid.

Dermed blir du bare tenkt på når han kjeder seg, og ikke ellers. Ettersom du ikke står foran nesa på han.

Endret av Steinar40
AnonymBruker
Skrevet

For det første er det aldri fornuftig å treffe 2 i samme periode. Det blir bare surr.

Ellers er det en del folk som tydeligvis har et veldig kort perspektiv. Dvs. at de stort sett bare klarer å fokusere på det som er rett foran nesa på dem til enhver tid.

Dermed blir du bare tenkt på når han kjeder seg, og ikke ellers. Ettersom du ikke står foran nesa på han.

Jeg møtte ikke disse to i samme periode. Mer som hvert sitt år. Aldri møtt fyrer samtidig.

Så du mener jeg er et slags tidsfordriv om man kan si det slik?

TS

Skrevet

Tja, hvis han er stuck et sted med bare menn så ser han kanskje ikke poenget med å nøre opp under savn og drømmer og planer med noen han nettopp har møtt? Kanskje han er mer en handlende type som tar kontakt når han faktisk har muligheten til å gjøre noe med det, altså treffe deg? Jeg aner selvfølgelig ikke, men jeg vet iallefall såpass som at det ikke nødvendigvis er noen sammenheng mellom iver og seriøsitet :fnise:

Jeg så noen refererte til en relasjons-selvhjelpsbok over her, en annen av disse sa vel noe om at menn er som gummistrikker og kvinner som bølger. Menn drifter liksom unna, men når strikken blir stram dras de tilbake igjen. Cluet her var at hvis kvinnen jaget etter ble aldri strikken stram. Og kvinnen ble vel værende ved ham hele tiden, mens følelsene hennes duvet opp og ned som bølger. Noe sånt. Iallefall en hyggeligere selvhjelpsbok i dette tilfellet ;)

Skrevet (endret)

Det høres interessant ut, den skal jeg skaffe meg :jepp:

Endret av soffapute
Skrevet

Så du mener jeg er et slags tidsfordriv om man kan si det slik?

TS

Det kan se sånn ut.

AnonymBruker
Skrevet

Igår ringte han meg. Han er på besøk hos noen slektninger som bor i samme by som mine foreldre (jeg bor ikke der). Og hadde vært innom jobben til moren min bare for å se hvem hun er (!) Han spurte bl.a hva jeg hadde gjort i det siste. Jeg fortalte at jeg hadde vært sammen med en kompis igår. Da sa han at vi måtte møtes snart før flere kjekkaser kom og "tok meg" fra han. Jeg sa at det var han som hadde vært så kjip og opptatt. Han var enig i det.

TS

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...