Arwen Skrevet 25. desember 2003 #1 Skrevet 25. desember 2003 Tror ikke jeg har noen kjeler som er store nok, finnes det spesielle kjeler til det?
Englepusen Skrevet 25. desember 2003 #3 Skrevet 25. desember 2003 En saftkoker er glimrende til koking av pinnekjøtt. Lånte en av min mor igår og resultatet ble perfekt :D
Gjest Tex Skrevet 26. desember 2003 #4 Skrevet 26. desember 2003 Jeg har en helt vanlig diger ti-liter som jeg bruker når jeg skal dampe pinnekjøtt. Hvis jeg stapper sikkelig får jeg plass til i overkant av fem kilo oppi der. Det finnes så vidt jeg vet ikke spesielle pinnekjøttkjeler, man ar bare det største man har.
Gjest Nicoline Skrevet 26. desember 2003 #5 Skrevet 26. desember 2003 Jeg bruker en gedigen fiske-gryte fra Høyang Polaris til pinnekjøtt. Den har en rist i bunnen og er helt ypperlig til å dampe pinnekjøttet.
Arwen Skrevet 27. desember 2003 Forfatter #6 Skrevet 27. desember 2003 skal lage en kilo bare, så får nok plass i kjelen min denne gangen, men tror vi får ønske oss en gigakjele til bryllupet..
Gjest care Skrevet 27. desember 2003 #7 Skrevet 27. desember 2003 skal lage en kilo bare' date=' så får nok plass i kjelen min denne gangen, men tror vi får ønske oss en gigakjele til bryllupet..[/quote'] Ett kilo bare, da trenger du jo ikke store kasserollen, som det avhenger jo selvsagt av hva du har i skapet :blunke:
Arwen Skrevet 27. desember 2003 Forfatter #10 Skrevet 27. desember 2003 Jeps! Godt det bare er oss, trenger ikke stresse med å passe tiden uansett :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå