Gå til innhold

Bekledning i New York/USA

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Litt usikker på hvor jeg skal poste denne, så jeg prøver her.

Jeg og fire andre fra klassen min skal på besøk til en barnehage i New York på to uker, hvor vi skal se hvordan de arbeider der. Jeg har fått med meg at vi i Norge ikke akkurat pynter oss,

så nå lurer jeg veldig på hva som er vanlig å ha på seg i en barnehage i New York?

Jeg har ikke lyst til å bomme helt på antrekk. Barnehagen er på Manhattan, og ut fra hva det koster å ha barnet sitt der virker det som et finere strøk. Litt flaut å komme i en slitt jeans om de andre går i dress.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, ikke lett aa si du!

Naa har jeg ingen peiling, men hadde jeg hatt samme problem selv, ville jeg valgt noe klassiskt som kan gaa som baade pent og hverdagslig paa samme tid. Da tenker jeg en klassisk sort bukse (ikke dongeri men ikke dressbukse heller) kun en pen sort bukse, med en slags bluse eller finere topp inni og en penere cardigan eller blazer utenpaa :) Enkle sorte ballerinas ved siden av fungerer fint. Det kan ikke bli veldig feil iallefall! Saa kan du heller justere litt etter foerste dag, naar du har sett hva andre gaar i. Men ikke skift stil helt, da. Da kan det virke som om du provde for hardt foerste dagen ;)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...