AnonymBruker Skrevet 5. januar 2012 #1 Skrevet 5. januar 2012 Jeg skal opp til eksamen i morgen. Eksamenskarakteren teller 60% og karakteren i faget teller 40%. Jeg føler ikke at jeg kan noe som helst, og hodet mitt er bare ett eneste stort rot akkurat nå. Så hva om jeg stryker på eksamen, men fra før har fått A i faget? Vil jeg likevel bestå siden A'en teller 40%? Noen som vet?
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2012 #2 Skrevet 5. januar 2012 På alle fagene jeg har sett som har en slik ordning, så må begge delene være bestått for å få ståkarakter. Hvorfor i huleste har du fått A hvis du står i fare for å stryke på eksamen?! 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2012 #3 Skrevet 5. januar 2012 Jeg skal opp til eksamen i morgen. Eksamenskarakteren teller 60% og karakteren i faget teller 40%. Jeg føler ikke at jeg kan noe som helst, og hodet mitt er bare ett eneste stort rot akkurat nå. Så hva om jeg stryker på eksamen, men fra før har fått A i faget? Vil jeg likevel bestå siden A'en teller 40%? Noen som vet? Sannsynligvis må du stå på begge for at du skal få bestått i faget. Har du allerede A på 40% så har du jo reddet deg bra inn :-) Det er nok eksamensnervene som spiller deg et puss, og om du skulle stryke, så går den vel an å ta opp igjen? Klart det er kjipt, men ikke verdens undergang. Lykke til :-) 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2012 #4 Skrevet 5. januar 2012 Jeg tror ganske sikkert du må stå på begge deler for å stå totalt. Kjenner meg litt igjen i å føle at jeg ikke kan noe som helst kvelden før eksamen, men når jeg har ligget bra an underveis, pleier det å vise seg at det går bra på eksamen også Slapp av, du kan sikkert mer enn du tror, og hjernen sorterer stoffet for deg i natt mens du sover.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #5 Skrevet 6. januar 2012 Hvorfor i huleste har du fått A hvis du står i fare for å stryke på eksamen?! HØrt om dårlig periode? Sitter og venter på at det skal starte nå. Har vært syk hele jula, og har ikke vært i stand til å lese så godt som jeg har ønsket, og føler egentlig at hele hodet er et eneste stort kaos. Det går vel fint, jeg krysser fingrene for det... TS
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå