AnonymBruker Skrevet 5. januar 2012 #1 Skrevet 5. januar 2012 Hva gjør du for å få føle deg naturlig pen: Har du noen tips? Lakkere negler, peeling, ansiktsrens, ansiktsmasker?
Nevian Skrevet 5. januar 2012 #2 Skrevet 5. januar 2012 Blir det ikke litt selvmotsigende å bruke slikt når naturlig skal være stikkordet...?
KaDust Skrevet 5. januar 2012 #3 Skrevet 5. januar 2012 Blir det ikke litt selvmotsigende å bruke slikt når naturlig skal være stikkordet...? Er jo ikke noe unaturlig i dette? Hun går jo ikke rundt med ansiktsmasken ute heller da, man bare vasker og renser huden for å få glans. Like naturlig som å dusje for å vaske håret spørr du meg. Og noen negler trenger lakk for å ikke brekke som fliser (som mine)! -Nja, jeg gjør vel ikke så mye. Passer på at håret mitt er rent, renser huden hver dag, kler meg i klær som ser bra ut på meg. Kan ikke komme på så mye annet egentlig. 1
Nevian Skrevet 5. januar 2012 #4 Skrevet 5. januar 2012 Er jo ikke noe unaturlig i dette? Hun går jo ikke rundt med ansiktsmasken ute heller da, man bare vasker og renser huden for å få glans. Jeg var også innom den tanken, men tenkte at når menn flest ikke bruker slikt og likevel kan ha flott hud så burde det vel kunne bli bra uten for damer også.
Gjest "gjest" Skrevet 5. januar 2012 #5 Skrevet 5. januar 2012 For å føle meg sånn såkalt naturlig pen legger jeg bare på et strøk beksvart mascara. For å føle meg som det ypperste jeg kan bli, legger jeg full make up.
Envy Skrevet 5. januar 2012 #6 Skrevet 5. januar 2012 Nå kommer sikkert janteloven og tar meg, men jeg føler meg stort sett naturlig pen når jeg er normal stelt, rent hår, renset hud osv. Rett og slett ren og pen 3
KaDust Skrevet 5. januar 2012 #7 Skrevet 5. januar 2012 Jeg var også innom den tanken, men tenkte at når menn flest ikke bruker slikt og likevel kan ha flott hud så burde det vel kunne bli bra uten for damer også. "Menn flest" ? Flertallet av menn jeg kjenner renser huden med peeling e.l. hver gang de dusjer. men jaokey, jeg ser poenget.
Envy Skrevet 6. januar 2012 #8 Skrevet 6. januar 2012 (endret) "Menn flest" ? Flertallet av menn jeg kjenner renser huden med peeling e.l. hver gang de dusjer. men jaokey, jeg ser poenget. Jeg kjenner ingen menn som bruker peeling :gjeiper: Samboeren min bruker forsåvidt lano over hele kroppen (inkludert ansiktet), og har færre kviser enn meg Har vel noe med hormoner og slik å gjøre, siden vi kvinner hele tiden er i en menssyklus som forandrer hormonene? Endret 6. januar 2012 av Envy
Makeupgeek Skrevet 6. januar 2012 #9 Skrevet 6. januar 2012 Du kan bruke klær og smykker med farger som fremhever dine beste trekk som at du bruker lyse farger på det du vil fremheve og mørke på det du ikke vil fremheve. Bruk de fargene som kler deg best
Gjest True Khaleesi Skrevet 6. januar 2012 #10 Skrevet 6. januar 2012 (endret) Naturlig og naturlig, men jeg skjønner jo hva du mener. Dette gjør jeg: - Barberer meg på beina og under armene. - Klipper, filer og lakker negler. Både fingrene og tærne. - Dusjer. Det er viktig at man føler seg ren. - Går med pene klær og eventuelt noen armbånd eller øredobber. - Legger på litt sminke. Lett lag med foundation og concealer, og litt mascara og nude gloss. Edit: Glemte fuktighetskrem. VIKTIG! Gjerne en litt eksklusiv ansiktskrem. Det har en slags placebo-effekt Endret 6. januar 2012 av True Khaleesi
Makeupgeek Skrevet 6. januar 2012 #11 Skrevet 6. januar 2012 Glemte å si at hvis du er ute etter fin hud så vil jeg bare annbefale deg å vaske ansiktet med kalt vann hverdag, både morgen og kveld og gjerne flere ganger iløpet av dagen som f.eks når du skal ut og bruk en god fuktighetskrem. Av fuktighetskrem vil jeg annbefale deg vichy aqualia thermal, vichy nutrilogie 1 og Organic Base - No Scent 24 Hour Cream fra Green people som jeg breuker nå og den kan kjøpes på vita. De to første jeg nevnte kan kjøpes på apoteket. Dette er bare dagkrem får normal hud men de to fra Vichy er til hud som trenger litt mer fuktighet.men hvordan er huden din?
Gjest Solsmil Skrevet 6. januar 2012 #12 Skrevet 6. januar 2012 jeg trener, spiser sunt og drikker masse vann. i tillegg renser jeg huden hver kveld, barberer leggene selv om det er vinter og jeg ikke skal vise dem frem, jeg ordner håret og har på meg pene klær fra innerst til ytterst.
Gjest True Khaleesi Skrevet 6. januar 2012 #13 Skrevet 6. januar 2012 Trening ja! Herregud, at man kunne glemme det. Det er vel nøkkel nr 1 for å føle seg bra!! 1
Almarea Skrevet 6. januar 2012 #14 Skrevet 6. januar 2012 Jeg farger vippene, sånn at øynene mine defineres. (Jeg har naturlig lyse vipper). Ellers føler jeg meg pen når jeg har latt håret lufttørke etter at jeg har vasket det, for da får jeg bølger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå