Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er muligens på jakt etter en ny smarttelefon, men i jungelen av alle telefoner er det lett å gå seg vill. Derfor trenger jeg noen tips.

Mine kriterier (i prioritert rekkefølge):

- god musikkspiller

- passe stor skjerm (trenger ikke være så stor som samsung galaxy s2, men ikke så liten som sony xperia mini)

- god batterikapasitet

- mye minne (evt plass til minnekort, uten at det betyr at hele telefonen tryner)

Jeg har en xperia mini pro for øyeblikket, men den er jeg latterlig misfornøyd med; den henger og låser seg i ett sett, slår seg av og går i frys for et godt ord, blir brått kokvarm og har en batterikapasitet lik null. Musikkspillerfunksjonen er også helt krise, det er for eksempel (så vidt jeg har skjønt) ikke mulig å lage spillelister på den. (Jeg har tidligere hatt en ipod nano (som har vandret heden), og jeg var veldig begeistret for dens funksjoner, uten at det automatisk betyr at det blir iphone på meg)

Hvilke gode tips og råd har dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Batterikapasitet som er super får du ikke på en smartelefon. Ang musikkspiller laster du ned den du vil ha selv. Det som er greit med android.

Ville sett på htc sine musikk mobiler. De nye. Du får med beats headset. Og se på sg2

Skrevet

Ja, jo, jeg vet at batterikapasiteten er dårligere når det er en smarttelefon, men noen har vel bedre enn andre? :)

Hva musikkspiller angår, så skal jeg sjekke hva som finnes av mulige nedlastbare. Nå er det vel uansett lite aktuelt på den telefonen jeg har, for den går jo i frys bare jeg prøver å åpne en app (eller gjøre noe som helst annet med den, for den del ...), men kan være greit å sjekke ut allikevel.

Hvilke av de nye htc-musikkmobilene anbefaler du? Jeg har tittet litt på rhyme og sensation xe(?), og de ser veldig bra ut. Sg2 synes jeg virker litt stor, egentlig, men den er kanskje ikke det?

Skrevet

sensatio xe er jo også litt stor, men du blir vant til størrelsen.

rhyme henger nok litt etter ang hvor kraftig den er på innsiden, men du får jo med masse fint til den :)

hvis du kan bli gla i en stor skjerm, du får nemmelig mer utbytte og glede av tlf da, så er sg2 en tlf jeg vil anbefale. den får også en skikkelig fin update til nyeste android snart.

mens du venter på ny tlf kan du ta tlf din og trykke deg fram til å resete tlf til fabrikk, da blir den nok bedre. kan være noen apper du har som gjør at tlf hengger, og du kan ha fyllt den for mye opp.

beklager skrivefeil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...