AnonymBruker Skrevet 5. januar 2012 #1 Skrevet 5. januar 2012 Har fått to streker, er sånne strimler fra billig-tester. den nederst mot max merket er ganske tydelig, men svak i forhold til den nærmest det grønne feltet (som er teststreken?). er den negativ da?
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2012 #2 Skrevet 5. januar 2012 Om den ene streken er svakere enn den andre er den nok negativ ja. Men står det ikke i bruksanvisningen?
Athene Skrevet 5. januar 2012 #3 Skrevet 5. januar 2012 Det står beskrevet i bruksanvisningen. Les denne grundig, da du også må være sikker på at du tester på riktig måte og til riktig tid. Dersom teststreken er svakere enn kontrollstreken er testen negativ. Teststreken er sannsynligvis den nærmest oppsugingsdelen. Man vil alltid få to streker på en eggløsningstest da man alltid har et nivå av LH i blodet.
Kissin Skrevet 5. januar 2012 #4 Skrevet 5. januar 2012 (endret) Man vil alltid få to streker på en eggløsningstest da man alltid har et nivå av LH i blodet. Dette stemmer ikke! Man vil ikke alltid få to streker på billig strimlene. Tester du for tidlig så blir den faktisk helt blank. I følge bruksanvisningen skal teststreken bli like sterk som kontrollstreken for at testen skal være positiv. Jeg pleier å teste litt før så får ofte først blank, så svak dagen etter, før streken blir like sterk som kontrollstreken og dermed er positiv. Her er bruksanvisning http://www.billige-tester.no/information.php?info_id=14 Edit: liten skrivefeil Endret 5. januar 2012 av Kissin
Athene Skrevet 5. januar 2012 #5 Skrevet 5. januar 2012 Dette stemmer ikke! Man vil ikke alltid få to streker på billig strimlene. Tester du for tidlig så blir den faktisk helt blank. Moderer meg litt. De fleste vil alltid få to streker uansett når de tester. Jeg får to godt synlige streker gjennom hele syklusen, selv om teststreken er svak under mens eller sent i lutefasen. Jeg tester da med veldig sensitive tester. Man har alltid et nivå av LH i blodet, så de fleste eggløsningstester vil fange opp dette nivået hele syklusen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå