augustbrud2013 Skrevet 22. mai 2012 #101 Skrevet 22. mai 2012 er det vanlig at man lager to forskjellige invitasjoner om man skal ha kaffegjester? Og er det flere som tenker å tilby en alternativ hovedrett? (f.eks fisk/kylling for de som ikke vil ha kjøtt/vilt) hvordan lager man da svarkortene, må nesten vite hvem som skal ha hva også Mye å tenke på her. Vi lager to forskjellige invitasjoner til middag og kaffegjester. Endrer litt på teksten, eks. "inviterer deg/dere til bryllupsfest/kaffe" eller noe, og nytt klokkeslett. Vi tenker å tilby alternativ hovedrett som dere (kjøtt(?) eller fisk), men jeg er også veldig usikker på hvordan jeg skal få frem dette. Jeg tror ikke vi skal legge med svarkort, men be om tilbakemelding på mail/telefon. Er helt blank på hvordan jeg skal formulere det i en invitasjon, så følger med på om det kommer tips
Meg88 Skrevet 27. mai 2012 #102 Skrevet 27. mai 2012 Vært stille her noen dager nå. Noen som har kommet lenger i planleggingen? Vi har fremdeles kun satt dato; 10. aug. Jeg tenker forresten at sønnen min skal være brude"pike". Han vil da være 2 år... og vil naturligvis trenge litt hjelp opp kirkegulvet osv (sikkert? hva mer?). Er det mulig å spørre mine to søskenbarn (jenter på 6 og 11 år) om de vil hjelpe ham? Bør disse også være brudepike isåfall? Må ordne med kjoler og slikt til de da kanskje? Synes dere jeg bør droppe hele tanken når han er så liten? Skal dere ha brudepike®?
Irja Skrevet 27. mai 2012 #103 Skrevet 27. mai 2012 Jeg skal ikke ha brudepike/Svenn. Hadde jeg vært deg ville jeg ha droppet det..
Fanteria Skrevet 28. mai 2012 #104 Skrevet 28. mai 2012 Da er lokalet funnet og vi er et skritt nærmere datoen er dermed spikret da vi tar deler av seremonien på rådhuset og resten i/ved lokalet gleder meg til det som kommer fremover
Blådiamant Skrevet 29. mai 2012 #105 Skrevet 29. mai 2012 (endret) . Endret 22. mars 2017 av Blådiamant
Chrissie Skrevet 29. mai 2012 #107 Skrevet 29. mai 2012 Vi har satt datoen til 13.07.13, og har ikke gjort så mye annet enn å bestemme oss for kirke. Forloverne er klare for oss begge to, og forsåvidt er vi vel enige om å bare invitere den aller nærmeste familie. Vi skal prøve å holde det enkelt. Jeg har vært gift før, og han ønsker seg ikke noen stor fest.
Mimmi 84 Skrevet 29. mai 2012 #108 Skrevet 29. mai 2012 Noen som har tips til hvor det er bra å bestille invitasjoner, bordkort ol.?? Har tittet litt på Internett, men vet ikke om det blir bra... Vi bestilte våre hos www.dinbryllupsinvitasjon.no, de var nydelige - fikk utrolig mange hyggelige tilbakemeldinger fra våre gjester. Siden vi var så fornøyde, bestilte vi også meny/bordkort i ett og bordplasseringsplan med vårt monogram. :-) Kan trygt anbefale de, kjempe service!
White Skrevet 1. juni 2012 #109 Skrevet 1. juni 2012 Nå har jeg kjøpt kjole! Har surfet masse rundt på finn.no bare på gøy, og plutselig var kjolen der. En nyyydelig Maggie Sottero-kjole, og jeg fikk den til bare 3000 kr! Den er nesten ikke brukt, for et kupp! Litt tidlig kanskje, men jeg klarte ikke la være
Violet Skrevet 1. juni 2012 #110 Skrevet 1. juni 2012 White: post et bilde av kjolen du har kjøpt a Vi har endelig kommet litt lengre i planleggingen vår. I pinsehelgen var vi på Ibiza hvor vi skal ha bryllupet vårt og fant en fantastisk villa hvor vi skal ha middagen og festen. Vi møtte også et cateringselskap som også tilbyr gratis bryllupsplanlegging. Vi vet hvilken uke vi skal bryllupet (må leie villaen en uke), men har ikke satt datoen enda. Er litt vanskelig å bestemme når vi ikke vet hvilke dager det går fly enda.
White Skrevet 1. juni 2012 #111 Skrevet 1. juni 2012 Tror dette er den samme kjolen, den ligner iallefall veldig. Min har ikke stropper. Men kunne tenkt meg å fått tak i et par slike stropper (det er opplegg for å feste de på innsiden av kjolen) bare for å se om det er finere. Fins det noe sted mon tro, eller må jeg til sydame for å få sydd slike?
Carline Skrevet 1. juni 2012 #112 Skrevet 1. juni 2012 Var hos frisøren i dag. Tror vi har bestemt bryllupssveisen Gleder meg!
Gjest GetOverIt Skrevet 2. juni 2012 #113 Skrevet 2. juni 2012 (endret) vi skal gifte oss i juni 2013 noen fra bergen her?? Fra Bergen her Endret 5. august 2012 av GetOverIt
Irja Skrevet 3. juni 2012 #114 Skrevet 3. juni 2012 Vi har endret dato og lokale. Skulle egentlig gifte oss på Disen gård 27. Juli, men nå blir det Årvoll gård i stedet. 17. August. Gleder oss veldig og er fornøyd med byttet. Blir bryllupsreise to dager etter bryllupet, og da er det nok litt mer behagelig temperatur i Middelhavet, enn Mnd før. Også med tanke på fellesferien Kjolen er i boks, gjestelisten, brudebukett og frisyre er bestemt. Ser etter band og fotograf nå. Har ikke helt bestemt oss. Vet vi er tidlig ute, men synes de store tingene er greit å få på plass så fort som mulig.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2012 #115 Skrevet 3. juni 2012 Vi har endret dato og lokale. Skulle egentlig gifte oss på Disen gård 27. Juli, men nå blir det Årvoll gård i stedet. 17. August. Gleder oss veldig og er fornøyd med byttet. Blir bryllupsreise to dager etter bryllupet, og da er det nok litt mer behagelig temperatur i Middelhavet, enn Mnd før. Også med tanke på fellesferien Kjolen er i boks, gjestelisten, brudebukett og frisyre er bestemt. Ser etter band og fotograf nå. Har ikke helt bestemt oss. Vet vi er tidlig ute, men synes de store tingene er greit å få på plass så fort som mulig. Det kan fort være både varmere og trangere i landene rundt Middelhavet i august... Husk at det er da lokalbefolkningene har fellesferie
^me^ Skrevet 3. juni 2012 #116 Skrevet 3. juni 2012 vi har satt datoen til 01.06.13! lokale og kirke er i boks!fotograf er spurt og under vurdering (må snakke mer med mannen om det) totalpris for fotograf som følger oss hele dagen og lager et fotoalbum til oss er 17.500,- hva betaler dere for fotograf?
Blådiamant Skrevet 3. juni 2012 #118 Skrevet 3. juni 2012 (endret) . Endret 22. mars 2017 av Blådiamant
CathFoto Skrevet 3. juni 2012 #119 Skrevet 3. juni 2012 vi har satt datoen til 01.06.13! lokale og kirke er i boks!fotograf er spurt og under vurdering (må snakke mer med mannen om det) totalpris for fotograf som følger oss hele dagen og lager et fotoalbum til oss er 17.500,- hva betaler dere for fotograf? Det er en god pris om dere i tillegg får cd, om cd må kjøpes i tillegg så spør om prisen.
Meg88 Skrevet 3. juni 2012 #120 Skrevet 3. juni 2012 (endret) kjenner jeg blir litt småstressa når jeg leser at folk har funnet både kjole og fotograf og bestilt invitasjoner. Har ikke gjort noe av dette. Det eneste som er bestilt er kirke og lokale. Bør man begynne å planlegge alt det andre også (tenker jo ut ideer og hvilken kjole jeg har lyst på, men er laaangt fra å kjøpe noe enda)? Tenker å begynne med slikt etter sommeren. Gifter meg i juli. Du er ikke alene. Vi har kun booket kirke... driver og ser på alternative lokaler nå, men ingenting er booket enda. Vi har begge over ett år igjen, så vi skal nok komme oss i mål vi også blådiamant:) Endret 3. juni 2012 av Meg88
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå