White Skrevet 13. mars 2012 #61 Skrevet 13. mars 2012 Vi gifter oss på Sunnmøre. Kirken er booket, og vi har sett oss ut et lokale som vi bør ringe til så fort som mulig. Har for øvrig lusket litt rundt for å finne ut hvilke kjoler jeg liker, og kom plutselig over en dame som skal selge sin utrolig vakre kjole brukt. Har avtalt tid for prøving, så da er det bare å krysse fingrene. Føler egentlig det er litt tidlig å kjøpe kjole nå, men når hun skulle selge en så fin kjole til en så rimelig pris må jeg nesten bare slå til.. Litt skummelt, men veldig gøy! 1
marta i farta Skrevet 13. april 2012 #62 Skrevet 13. april 2012 Brudekjolen min kommer på døren om ca 30 minutter og nå klarer jeg snart ikke vente lenger. Kjøpte en fra kina, det er denne kjolen Vi ha også bestemt oss for dato i dag, og det blir 6.7.13. gleder meg masse til både kjolen kommer og til bryllup!!
marta i farta Skrevet 13. april 2012 #63 Skrevet 13. april 2012 Nå kom kjolen og den er helt fantastisk, enda finere enn på bildet :D Nå gjenstår det bare å prøve den! 1
Evie Skrevet 13. april 2012 Forfatter #64 Skrevet 13. april 2012 Gratulerer med fin kjole!! Vi gifter oss samme dag som deg :-) gleder meg...
White Skrevet 13. april 2012 #65 Skrevet 13. april 2012 Jeg var på brudekjoleprøving uken før påske, og i den ene salongen følte jeg nesten at de kasta meg ut før vi hadde begynt. Hun mente tydeligvis at jeg var aaalt for tidlig ute, og hun ville heller at jeg skulle komme tilbake til høsten. Stusselige greier. Mens i den andre salongen var jeg visst akkurat i tide, for kjoler skal bestilles og tilpasses og i det hele tatt. Nå var kjolene i den andre salongen alt for dyre for meg, men de fikk meg til å føle meg som en prinsesse hele den timen jeg var der. Ingen av kjolene jeg prøvde den dagen var helt rett, men det var utrolig gøy! Men i påskeferien gikk jeg og mamma tilfeldigvis forbi en liten brudebutikk hjemme, hun foreslo at vi skulle gå inn - og den første kjolen jeg prøvde på var bare.. the dress! Jeg skal egentlig ikke kjøpe den før til sommeren, men jeg vet ikke om jeg klarer å vente så lenge. Den var så fin
Carline Skrevet 14. april 2012 #66 Skrevet 14. april 2012 Forlovet oss 17 mars 12. Har booket lokale 23.02.13 og kjøpte kjole i går
happyzone Skrevet 16. april 2012 #67 Skrevet 16. april 2012 Vi skal gifte oss 8 juni 2013 Dette er 3 gang vi setter dato. Først var det en husbrann som satte stopper,så var det en graviditet Alle gode ting er 3 satser vi på.. Rakk å planlegge en del før vi måtte avlyse sist. Blir et klassisk bryllup på ett lokalt hotell nede ved vannet. Der blir det HEF vielse ved ved vannet,så blir festen i ett selskapstelt ute i hagen på hotellet. ca 50 gjester. Kjolen henger her og ringene er i boks. Gleder meg!! 1
Fanteria Skrevet 16. april 2012 #68 Skrevet 16. april 2012 Sitter å koser meg med å hente inn inspirasjon om dagen. Har falt helt for mygreenweddingshoes.com og ruffledblog.com. Så mye fint! Nå er det jakten etter lokale og vielsessted. Vi skal jo ikke gifte oss i kirka og drømmer om en utevielse. På lørdag snakket vi sammen og vi er begge enige om at vi har funnet drømmestedet. Tenk dere. Vielsen i et amfi hugget ut i sten og bryllupsfesten i en morellhage! Kjæresten min har et personlig forhold til stedet da faren hans bodde og drev med vedlikehold av stedet. Det hadde vært helt vidunderlig å fått det til! Så nå har jeg satt han på saken for å få ringt og sjekket. Nå er det bare å krysse fingrene Når det gjelder kjolen så er det litt verre. Syns det er så vanskelig! Grugleder meg til å begynne prøvingen. Jeg er ikke helt sikker på hvilken type kjole jeg vil gå for. Annet enn at den ikke skal være overdådig og "prinsessete" 1
Samsulla Skrevet 17. april 2012 #69 Skrevet 17. april 2012 Nå kom kjolen og den er helt fantastisk, enda finere enn på bildet :D Nå gjenstår det bare å prøve den! Kan du sende bilde med kjolen på?
Skjønningen Skrevet 20. april 2012 #70 Skrevet 20. april 2012 Hei hei :D Jeg skal gifte meg sommeren 2013 men datoen er enda ikke satt. Har heller ikke fortalt det til noen helt enda.
Skybert Skrevet 24. april 2012 #71 Skrevet 24. april 2012 Forlovet oss 17 mars 12. Har booket lokale 23.02.13 og kjøpte kjole i går Vi planlegger også på samme dag som deg/dere. Jeg har ikke "turt" å kjøpe kjole enda, men burde vel få ut fingeren.. Var du i salong eller kjøpte du på nettet? Kan jeg spørre hvor i landet dere planlegger å gifte dere..?
Irja Skrevet 25. april 2012 #72 Skrevet 25. april 2012 Vi forlovet oss påsken 2011 å har nå satt dato til 27. juli Vi skal leie Disen gård i Oslo. Jeg har tatt litt av kan man si.. har allerede et Worddokument på 28 sider med alt fra Invitasjoner til hvem som har ansvaret for å ta med kakene hjem å fryse de ned. Haha! Her gjelder det å husek alt :gjeiper: Har ikke alt dette klart altså, men har skrevet ned alt, så det bare er å fylle ut etterhvert som ting kommer på plass Det eneste som er 100 % klart hittil er lokalet, gjestelisten, brudebukett og brudekjole. Link: http://www.lightinthebox.com/A-line-V-neck-Floor-length-Chiffon-Elastic-Satin-Wedding-Dress--FSY02275-_p152973.html
Evie Skrevet 25. april 2012 Forfatter #73 Skrevet 25. april 2012 :-) vi skal være på disen gård 7.juli! Hvordan har dere tebkt å gjøre det med pynt, mat og bar?
Carline Skrevet 25. april 2012 #75 Skrevet 25. april 2012 Vi planlegger også på samme dag som deg/dere. Jeg har ikke "turt" å kjøpe kjole enda, men burde vel få ut fingeren.. Var du i salong eller kjøpte du på nettet? Kan jeg spørre hvor i landet dere planlegger å gifte dere..? Hei Vi skal gifte oss i Lillestrøm-området, har booket lokale og skal gifte oss der. Tror det bare er jeg som er litt tidlig ute med kjole altså.... Jeg kjøpte en nydelig (synes jeg i alle fall) kjole på en salong i Lillestrøm. Jeg prøvde først å titte på nettet, men jeg hadde en ganske klar formening om hvordan kjole jeg hadde lyst på og jeg fant ingen. Synes det er veldig vanskelig å se på bilder av brudekjoler, da modellbildene ikke akkurat er "normale". Jeg var å prøvde noen kjoler på en salong i Oslo først og de to kjolene jeg fant der som jeg synes var fine, var ikke noe fine på bildene da jeg skulle vise dem til en venninne. Hvor i landet skal dere gifte dere? Har dere funnet lokale og kirke?
Carline Skrevet 25. april 2012 #76 Skrevet 25. april 2012 (endret) nydelig kjole Irja!! (er tydligvis ikke bare jeg som er tidlig ute med å planlegge ting/kjøpe brudekjole) Endret 25. april 2012 av Carline
Irja Skrevet 25. april 2012 #77 Skrevet 25. april 2012 nydelig kjole Irja!! (er tydligvis ikke bare jeg som er tidlig ute med å planlegge ting/kjøpe brudekjole) Tusen takk! hehe.. nei jeg ble fort veldig ivrig. Kjøpte kjolen 4-5 uker etter at vi forlovet oss i fjor. Altså 2 år og 2 måneder før bryllupet står er fortsatt superfornøyd, selvom jeg ikke har kunnet dy meg for å titte på flere kjoler.. - men når man finner KJOLEN, så vet man det bare
Irja Skrevet 25. april 2012 #78 Skrevet 25. april 2012 :-) vi skal være på disen gård 7.juli! Hvordan har dere tebkt å gjøre det med pynt, mat og bar? Så gøy! Vi har ikke vært å sett på lokalet ennå Jeg ringte Disen gård for å høre om ledige datoer å om vi kunne komme å se. Fikk sjokk da det kun var en helg ledig, så da booket jeg den med en gang. Vi skal se på lokalet neste uke, så da tenker jeg å se hvor vi kan ha bar. Jeg har planlagt borddekorasjon og hvit duker (vet ikke om det er noe de har der?) ellers vet jeg ikke. Hva tenker du? Dekorere utenfor også? Mat skal vi bestille fra catering. Noe lager servitører/"kokker" vi skal leie inn :-) Hva har du planlagt?
Evie Skrevet 25. april 2012 Forfatter #79 Skrevet 25. april 2012 Vi har vært oppe og sett og kommet frem til år det ikke trengs pynt ute. De anbefalte et sted man kunne leie duker, finnes ikke der :-( ser for meg at baren må være i et av siderommene til spisestuen. De har mye syrintrær der så lurer på om jeg skal pynte med det kanskje. Vi skal makse lokalet (55) så blir litt intimt, tror dermed vi vil ha buffet så folk får leet seg litt samt at Servitørerne slipper å presse seg frem med tallerkener osv.men har ikke helt bestemt oss da :-)
Irja Skrevet 25. april 2012 #80 Skrevet 25. april 2012 Vi har vært oppe og sett og kommet frem til år det ikke trengs pynt ute. De anbefalte et sted man kunne leie duker, finnes ikke der :-( ser for meg at baren må være i et av siderommene til spisestuen. De har mye syrintrær der så lurer på om jeg skal pynte med det kanskje. Vi skal makse lokalet (55) så blir litt intimt, tror dermed vi vil ha buffet så folk får leet seg litt samt at Servitørerne slipper å presse seg frem med tallerkener osv.men har ikke helt bestemt oss da :-) Syrin er så fint Vi skal ha 45 gjester, så det blir litt mer plass. Skal der spørre noen bekjente om å være servitører eller leie via firma?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå