Gå til innhold

2013 BRUDER!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Liten oppdatering :) Kirke og lokale booket/reservert. Det er ikke ferdigstitl før etter sommern i år, så vet faktisk ikke helt hvordan det blir. Men alt blir nytt, så det blir nok bra :) Vurder å ha en back-up ift lokale da. Litt usikker her.

Kom over en kjole som jeg forelska meg i (litt vel tidlig) og fant den brukt og i rett str. Så jeg hoppa gjerne på, og nå er den på vei i posten! (jiikes)

Får håpe man treffer blink på første forsøk. hvis ikke blir jeg å selge å lete videre. Har enda ikke hatt noen prøvetime, så aaaaner jo ikke hva som blir å passe meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter å ha tenkt, tenkt og tenkt har vi endelig begynt å titte litt på andre alternativer når det gjelder lokale. Begge to forelsket vi oss i Ingierstrand restaurant. Men det er så vanskelig når vi ikke vet når i 2013 de er ferdige med renoveringen. Dyrt er det også. Prisene var jo tidligere 24.000 og det kun for lokalet. Det blir garantert dyrere etter oppussingen. Så nå har vi snakket litt og skal se på muligheten for bryllup på Hvaler i stedet :)

Jeg har så veldig lyst til å komme litt lenger i planleggingen. Kjenner det verker litt i fingrene :P

Skrevet

Vi har satt dato 04.07.13. For vi ble forlovet i år på samme dato i Las Vegas og skal og gifte oss der. Er jo den Amerikanske nasjonaldagen så er mye stemning der den dagen med fryrverkeri osv. Har planlagt hvor vi skal ha vielsen der. Så på det i sommer, Og stedet falt i smak for oss. Tror vi etterpå inviterer de som kommer på samme restaurant der jeg ble fridd til som er den mest romantiske restauranten i Las Vegas med flott utsikt og fantastisk mat (Eifel tower restaurant). Har og sett litt på kaker på nett. Amerikanere kan virkelig dette med flotte bryllupskaker. Vi tenker og invitere nærmeste familie og forlovere og ellers venner som er i Las Vegas mens vi gifter oss der (vi er pokerspillere og kjenner mange som er der om sommeren)

Når vi kommer hjem planlegger vi og ha en bryllupsfest for resten litt over en måned etter vi gifter oss i USA. Har leid lokale som vi falt helt pladask for. Skal ha Amerikansk buffe der. Ellers lager jeg nok bryllupskake til denne selv og kjøper inn alkohol i utlandet så gjør det billigst mulig.

Føler meg godt i gang men har igjen og finne kjole som passer mitt bryllup. Kan ikke ha noe digre greier når jeg skal ha den med på fly og gifte meg et sted der det er 45-48 grader om sommeren. Tror det blir en ganske lett kjole med endel spennende detaljer.

Skrevet

Vi har satt dato 04.07.13. For vi ble forlovet i år på samme dato i Las Vegas og skal og gifte oss der. Er jo den Amerikanske nasjonaldagen så er mye stemning der den dagen med fryrverkeri osv. Har planlagt hvor vi skal ha vielsen der. Så på det i sommer, Og stedet falt i smak for oss. Tror vi etterpå inviterer de som kommer på samme restaurant der jeg ble fridd til som er den mest romantiske restauranten i Las Vegas med flott utsikt og fantastisk mat (Eifel tower restaurant). Har og sett litt på kaker på nett. Amerikanere kan virkelig dette med flotte bryllupskaker. Vi tenker og invitere nærmeste familie og forlovere og ellers venner som er i Las Vegas mens vi gifter oss der (vi er pokerspillere og kjenner mange som er der om sommeren)

Når vi kommer hjem planlegger vi og ha en bryllupsfest for resten litt over en måned etter vi gifter oss i USA. Har leid lokale som vi falt helt pladask for. Skal ha Amerikansk buffe der. Ellers lager jeg nok bryllupskake til denne selv og kjøper inn alkohol i utlandet så gjør det billigst mulig.

Føler meg godt i gang men har igjen og finne kjole som passer mitt bryllup. Kan ikke ha noe digre greier når jeg skal ha den med på fly og gifte meg et sted der det er 45-48 grader om sommeren. Tror det blir en ganske lett kjole med endel spennende detaljer.

åååh, det høres helt fantastisk ut! Vi var i Vegas samme tid som dere i sommer :) Lykke til med planlegging! :)

Hvor skal dere ha vielsen?

Skrevet

vi skal gifte oss i juni 2013 noen fra bergen her??;)

Ja, vi er fra Bergen og skal også gifte oss i 2013 :)

Problemet er at vi for tiden bor i Kina, så det er LITT vanskelig å bestemme oss for kirke og lokale på avstand..!

Har dere funnet dere noe i Vestlandsområdet?

• 3 uker senere...
Skrevet

Fisker bare denne litt opp igjen, noen som har hatt noe framdrift? :)

Skrevet

Fisker bare denne litt opp igjen, noen som har hatt noe framdrift? :)

ja vi har funnet kirke å den er bestilt:) gleder oss masse nå:)

Skrevet

Kirke+ lokale bestilt. Og catering nesten i boks. :)

AnonymBruker
Skrevet

Hei alle 2013 bruder.

Dette er en utrolig spennende til og dere må kose dere masse under planleggingen :) Det er jo så gøy!!

Jeg valgte et lokale som ordnet det meste for oss, så ble det ikke så stress på selve dagen. Hadde en venninne som hadde partytelt i hagen og hun klarte ikke slappe av ett sekund i bryllupet, for var alltid noe galt :( Stakars!

Utenom det vil jeg anbefale invitasjoner, brodkort, menyer og alt annet av trykksaker fra http://dinbryllupsinvitasjon.no/, hun sender over hele landet og et super serviceinnstilt. Jeg ble utrolig fornøyd.

Brudekjolen min kjøpte jeg i en liten forrestning på Grunerløkka: Eden brud. Kjempesøt dame som jobber der og har masse erfaring :)

Masse lykke til i planleggingen, jeg misunner dere!!!

Skrevet

Kirke+ lokale bestilt. Og catering nesten i boks. :)

Har inntrykk av de fleste cateringselskaper ikke tar meg seriøst når jeg forhører meg om meny og priser "så tidlig".

Jeg er også usikker på hvordan man gjør det med "prøvesmaking", når man ikke har smakt fra den leverandøren tidligere.

Er det vanlig å få smaksprøver om man ber om det?

Har 2-3 leverandører som har OK pris, men forventer at det er mulighet for forhandling når menyprisene er basert på grupper på 10-20stk og ikke 60 stk.

Skrevet

Vi skal ha møte med et sted (som vi sansynligvis går for) om noen uker. Har booket inn datoen hos de. Vet ikke om vi skal smake på noe da eller bare prate om hva vi evt skal smake på senere.

Men ble forundret over at vi måtte betale 2000 kr for prøvesmaking et annet sted. Er det vanlig?

Skrevet

Vi har vært i møte med kokken som driver cateringen vi skal bruke og det var kjempehyggelig! Satt i et par timer og pratet om mat og han dro fram det ene og det andre fra kjøkkenet som vi kunne smake på. Fikk med masse hjem også. Vi skal ha buffet.

Bryllupsfesten er ikke før mai 2013 men kokken mente at jo før jo heller at vi bestemte oss. Jeg trodde jeg var litt tidlig ute, men var visst ikke det.

Skrevet

Hei, og gratulerer til alle 2013 bruder. Vi gifter oss 6.juli 2013, lokalet er booket, band er booket og vi har funnet catering. Desverre bor vi i oslo og sokner ikke til kirken vi gifter oss i så vi må desverre vente til 10 mnd før bryllupet før vi kan booke kirken :-(

Skrevet (endret)

Hei og gratulerer til alle 2013-brudeparene.

Her ser det ut til å bli bryllup den 10.aug.2013.

Ingenting er booket enda, men det fordi vi først nå har bestemt datoen. Jeg ble fridd til sommeren 2011 etter 12 år i sammen. :yvonne:

Endret av Frk Lakrispipe
Skrevet

Vi gifter oss 10 august 2013 :yvonne:

har akkurat fått booket lokale og kirke. Noe mer er ikke bestemt enda. Men.. tankene svirrer jo hele tiden. Man må jo få lov til å drømme litt selv om det er lenge til

Vi gleder oss masse da. Gratulerer til alle dere andre også. :)

• Liker 1
Skrevet

Gratulerer! Ja, her og svirrer det i bakhodet hele tiden. Gleder meg så masse! :-)

Skrevet

Nå har vi også satt dato, 6. juli 2013! Hurra!

Det første forloveden min sa da vi hadde bestemt oss var: "Yes, fin dato! 6/7-13. 6 + 7 blir jo 13!" Kjekt for en mattelærer :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Jippi! VI har ikke helt funnet dato enda! Men gifte oss det skal vi ;)Her har jeg laget en facebookgruppe for oss :D

Skrevet

6.juli for dere og white? Vi og!!! Hvor skal folk gifte seg? Hvilken kirke/lokale?

AnonymBruker
Skrevet

Jippi! VI har ikke helt funnet dato enda! Men gifte oss det skal vi ;)Her har jeg laget en facebookgruppe for oss :D

Var inne der og kikket, men så til min "forskrekkelse" at ei venninne av et vennepar av oss også er medlem der. Siden vi skal holde bryllupet hemmelig for omverdenen inntil vi faktisk ER gift, så kan jeg ikke melde meg inn der, hehe :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...