Gå til innhold

2013 BRUDER!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Me skal gifte oss 22. juni 2013. Det foles GODT aa skrive datoen=)

Me har booka kyrkja, skrevet gjesteliste, kjopt brudekjole!!! Bestemt fargetema og designet paa program, invitasjon og lignende er nesten igang;) Sliter med aa bestemme oss for lokale paa festen, men finner nok ut av det=)

Dette blir saa goy, har snart vert forlova i eit aar no, saa naa syntes eg det er pa tide aa komme igang med planlegginga=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

5 dager aa ingen nye saa skriver ?!? Daa maa jo eg bare skriva !

Hei alle sammen forressten.. Og gratulerer t daakk alle saa e ny forlovet.. ;) Fra mi sie saa e me ikkje sagt ifra t familien eller soennen hans, saa ringen e ikkje paa ennaa, men snart..snart..

Me har ihvertfall skrevet gjesteliste, sendt brev til kirken, ogsaa til hagen/parken som festen ska vaer. Ska senda mail t telt utleie ganske saa snart. Kjolen har eg ikkje valgt ennaa..Det e jo saaaa mye fint der ute!! :biggrin: :biggrin:

Men ellers, meny ogsaa e klart.. Sku nesten tru at eg sku gifta meg t sommeren..:sjenert: :)Eg maa bare sei at eg DIGGE KG! Masse tips og mye moro aa faa med seg..

Men digg at noen la ut brud 2013 ! Kjempe glad naa ! :)

klem

Skrevet

Skulle bestille kirke her forleden dag. Den drømmekirka!

Men akk. Ferie stengt på vår dato! Hvordan er det mulig! :(

Fikk bestille den likevel, slik at vi blir "overført" til en annen kirke i sognet som skal holde åpent den helgen.. Men tror ikke de er like fine :( Ble liksom ikke det samme når man ikke får drømmekirka :(

Bytte dato er ikke så veldig lysten på heller.

Strek i regninga.

Skrevet

Det var kjipt! Jeg skulle bestille kirke her om dagen, en vi ikke sokner til og får da ikke bestilt før 9 mnd i forveien :-( får bare krysse fingrene for at den er ledig!!

Skrevet

Det var kjipt! Jeg skulle bestille kirke her om dagen, en vi ikke sokner til og får da ikke bestilt før 9 mnd i forveien :-( får bare krysse fingrene for at den er ledig!!

Bestiller du en annen en sånn i tilfellet da? Eller tar du bare sjansen? :)

Skrevet

Bor i oslo og fikk beskjed av kirketorget at den eneste kirken jeg kunne bestille tidligere enn 9mnd før er den jeg sokner til og det er virkelig ikke en pen kirke. Så vi tar sjansen på at det går fint og i alle værste fall så er nok kirken vi sokner til ledig siden det sikkert er fler som er av samme oppfatning som meg ang.den kirken :-)

Skrevet

Hei og gratulerer alle sammen :)

Jeg er også nyforlovet og skal gifte meg i 2013. Datoen er ikke bestemt enda, men det blir på sensommeren. Vi satser på et utenlandsbryllup, så det er masse å planlegge :)

Gjest Adriane
Skrevet

Hei og gratulerer alle sammen :)

Jeg er også nyforlovet og skal gifte meg i 2013. Datoen er ikke bestemt enda, men det blir på sensommeren. Vi satser på et utenlandsbryllup, så det er masse å planlegge :)

Gratulerer til deg også :-)

Vi satser også på utlandet, men kun med oss og forlovere, samt barn. Men det er klart, det blir jo allikevel en del planlegging :jepp: Vi klarer ikke engang bestemme oss for hvor, hehe ;) :gjeiper:

Skrevet

Vi skal ha vielsen i utlandet i desember 2012, og stor bryllupsfest i mai 2013.

Vi har satt datoer, booked festlokale og nå holder vi på å ordne med hotell, middag, mottakelse og vielsen i utlandet. Her blir vi 14 stk - kun forlovere og venner, og hjemme i mai blir det 120 gjester. Mine forlovere bor i utlandet og er travle forretningskvinner, så jeg sitter i grunn å planegger mye av det selv; hvilket jeg uansett synes er kjempegøy :-)

Skrevet

Jeg skal også gifte meg sommeren 2013 :biggrin: Gleder meg masse. Har ikke begynt noen konkret planlegging ennå, men tankene surrer og går! Sitter mye å ser i bryllupsblader og på internett for å få inspirasjon ;)

Skrevet

Sleng ut noen bilder av kjolene deres dajenter. Fått dilla på å søke på "ball-gown" brudekjoler, og jeg er ikke forlovet engang. :fnise:

• Liker 1
Skrevet (endret)

2. Februar 2013 <3

Booket kirke og festlokale, og kommet godt igang med resten av planleggingen allerede. Dette året skal bare nytes! :)

Endret av Hemmakne
Skrevet

Hemmakne: Gratulerer så mye :)

Du er 3 uker før meg :jepp:

Hvor langt er du kommet i planleggingen? :sjenert:

Skrevet

Vi gifter oss 25. mai 2013 :hjerte:

Så langt har vi bestilt kirke, selskapslokaler og fotograf.Brudgommens antrekk i er boks, og det samme er forlovere. Gjesteliste er så og si ferdig, og vi har vel tenkt igjennom det meste av resten (innbydelser, blomster osv.)Det neste på listen nå er å bestille bryllupsreise og band.

Skrevet

Hemmakne: Gratulerer så mye :)

Du er 3 uker før meg :jepp:

Hvor langt er du kommet i planleggingen? :sjenert:

Takktakk! Og gratulerer selv! :)

Vi har bestilt kirke og festlokale, og satt opp gjesteliste. Forlovere er i boks, men er litt usikre på toastmaster.. Har så og si bestemt hvilke innslag vi skal ha under vielsen, og hva slags underholdning vi skal ha på festen. Jeg scrapper, så skal lage innbydelser/bordkort/menyer selv og har en ganske god ide på hvordan dette skal se ut. Også har vi tenkt ut sånn ca hvilke kaker vi skal ha + fotograf og frisørsalong. Eneste vi har igjen å tenke mer over er menyen (vi skal ha 3-retters), og antrekkene! Gleder meg såååå mye til å prøve kjoler!! :D

Skrevet

Gratulerer alle sammen!

Jeg har gledet meg masse til endelig å kunne skrive på dette forumet:D

Vi forlovet oss 06.01.12 og har satt 13.04.13 som dato for bryllupet, så får vi se om vi klarer å holde oss til den eller om samboeren min får viljen sin med å utsette det til sommeren i 2013.

vi har funnet to alternativer for lokale for middag og fest som ligger litt i fra hverandre, og har derfor ikke bestilt kirke. Jeg merker at det fort blir to alternativer for alt, dermed blir avgjørelsene utsatt igjen og igjen, men det er heligvis en god stund til enda.

Skrevet

Hei alle sammen!

Hvordan går planleggingen? Er dere på "hente inspirasjonsdelen" eller er dere godt i gang med selve planleggingen?

Jeg har i dag booket kirke og lokale i mai 2013, så nå er virkelig datoen satt! :-) Ellers prøver jeg å vente litt med planleggingen, men det er ikke lett!

Når er det vanlig å bestemme forlover? Jeg har virkelig vanskeligheter med dette, for jeg har ingen veldig nære venninner, kanskje bortsett fra en, men hun skal være forlover for en annen samme måned (vet ikke om det blir samme dato), og da blir det sikkert litt mye for henne. Hva tror dere? Dessuten har vi ikke vært venninner så lenge, så hun vil nok i tillegg bli veldig overrasket... Dette ødelegger egentlig gleden litt, siden det er så vanskelig. Hva gjør dere andre som ikke har så mange nære venninner?

Skrevet

Då skal vi also gifte oss i 2013, vi har ikke sett noe dato ennå. vet bare at det mest sannsynlig kommer til å bli på sommeren:-) då er det 10 år siden vi vart sammen også.

Har ikke planlagt så veldig mye ennå, har funnet en kjole som jeg liker veldig godt har bare sett den på bilde så jeg gleder meg til å se den på ekte i butikken om en stund.

ellers så spekulerer vi på hva vi skal ha til middag, lokalet og kirke har vi så å si bestemt oss for. bor på en liten plass så her er ikke så mye å velge i mellom..

Er lenge å vente, men desto meir tid til planlegging og sparing:)

Skrevet (endret)

Hurra! Gratulerer, jenter!! :D

Min kjære og jeg har bestemt oss for 19. Mai 2013. Den datoen er løradagen i Pinsehelgen, og vi traff hverandre for første gang i pinsen. Så vi har en hel HELG å feire hverandre på, og ikke bare en dag som mange andre har.

Mener du ikke 18.mai? Det er lørdagen i 2013:) Vi vurderte 18. Selv, så den hadde jeg i hodet;)

Vi har booket kirke for 6.4.2013:) Håper å klare et budsjett på 50-60, men

Endret av nummer 2
Gjest Adriane
Skrevet

Hei alle sammen!

Hvordan går planleggingen? Er dere på "hente inspirasjonsdelen" eller er dere godt i gang med selve planleggingen?

Jeg har i dag booket kirke og lokale i mai 2013, så nå er virkelig datoen satt! :-) Ellers prøver jeg å vente litt med planleggingen, men det er ikke lett!

Når er det vanlig å bestemme forlover? Jeg har virkelig vanskeligheter med dette, for jeg har ingen veldig nære venninner, kanskje bortsett fra en, men hun skal være forlover for en annen samme måned (vet ikke om det blir samme dato), og da blir det sikkert litt mye for henne. Hva tror dere? Dessuten har vi ikke vært venninner så lenge, så hun vil nok i tillegg bli veldig overrasket... Dette ødelegger egentlig gleden litt, siden det er så vanskelig. Hva gjør dere andre som ikke har så mange nære venninner?

Jeg er nok mest på "hente inspirasjons"-delen foreløpig ;)

Når det er vanlig å bestemme forlover vet jeg ikke, men det bør vel være rundt et halvår i forveien i det minste - det skal jo planlegges utdrikningslag, hun skal ordne seg kjole osv - går jo ut litt cash for forloveren også i forbindelse med bryllupet ;) Selv om jeg har en del venninner, har jeg svært få jeg føler meg så nær at det å spørre om de kan være forlover er naturlig. Egentlig er det bare én av venninnene mine jeg føler er nær nok. Henne har jeg spurt, og hun har sagt ja :)

Du rekker jo å bli en del mer kjent med denne venninnen innen mai neste år, så jeg ville nok spurt henne. Om hun skal være forlover for ei annen samme måned tror jeg ikke nødvendigvis er et hinder (så lenge det ikke er samme helg iallfall), men det er jo egentlig bare hun som vet om hun syns at det er ok. På én måte er det jo veldig greit - hun kan jo egentlig kjøre samme løp på dere begge (om da ikke dere også er venner og skal i hverandres utdrikningslag iallfall) :jepp: Hvis det var meg, og jeg ble spurt, så ville iallfall jeg sagt ja. Det tror jeg også at min forlover ville gjort, om hun ble spurt av noen andre også. (Vi skal også gifte oss i mai 2013)

Har du noen søsken du syns det kan være naturlig å spørre? Eller en svigerinne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...