Gå til innhold

2013 BRUDER!

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Lokale, frisør, deler til invitasjon og bordpynt, kjole, underkjole og sko, klær til ungene og mannen samt fotograf er nå fikset :) Et halvt år igjen til bryllupet. Mamma skal snakke med ei hun har jobbet med tidligere som er kokk i løpet av et par uker og så har vi et par servitører vi har tenkt å spørre etterhver, samt at vi skal høre med en onkel ang. toastmaster-jobben. (den store dagen er 11. mai)

Endret av liv
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Henger meg på her :)

Vi gifter oss 24 august 2013 :D

Lokalet er sånn halvveis i orden, fotograf og alle trykksaker er satt bort :) Har time for prøving av kjole i begynnelsen av desember! Herlig at ting begynner å skje, samboeren fridde i april 2011.

samtidig som det begynner å gå opp for meg at vi skal gifte oss!

• Liker 1
  • 1 måned senere...
Skrevet

Ble forlovet 22. desember og svever på en rosa sky! Vi har ikke begynt å diskutere eller planlegge bryllup enda, men tror det blir et vinterbryllup 2013 :):)

Skrevet

Gratulerer Amanda, og velkommen i klubben :)

Skrevet

Gratulerer :) Det her er vårt år dere!

Skrevet

Hei! Registrerte meg her inne for noen minutter siden, og hvor er vel et bedre sted å skrive sitt aller første innlegg enn i denne tråden? :) Andre juledag kom det et aldri så lite frieri, der vi lå nedsyltet i influensa, som to nedtråkka sofaputer. Plutselig hadde vi det slettes ikke så fælt likevel. ;)

Bryllupet skal stå i fødebyen min, i den flotteste kirke jeg vet, den 1.juni. For noen er et halvt år knapt med tid for å planlegge et bryllup, men jeg er nesten ferdig planlagt etter bare en uke. :)

Ringene kommer i neste uke, kjolen kommer om 2-3 uker, kirke, bil, og et nydelig sjøhus er booket, og da er jo det viktigste på plass. Catering er også snakket med, og vi skal innom et konditori i neste uke for å diskutere kake. Vi kjører lavbudsjett, men er flinke til å få mye for pengene. Kjolen er for eksempel fra jjshouse og like billig som den er fin. Det er mulig undertøy og sko kommer til å koste meg mer enn den har gjort. Fotograf er det ikke midler til, men vi har både gode kameraer og dyktige blikk i slekta. Hår og sminke ordner jeg fint selv, da jeg vil være meg og aldri har vært veldig ekstravagant av meg.

Siden vi allerede har kjøpt hus og bil sammen, og har en to år gammel sønn, er det vel egentlig på høy tid at vi også blir mann og kone. Jeg gleder meg veldig. :)

Skrevet

gratulerer og velkommen i klubben :)

Skrevet

gratulerer og velkommen i klubben :)

Takk! Det er sannelig en fin klubb å være i. Gratulerer til alle dere andre også. :)

Skrevet

Det er slett ingen ille klubb å få være en del av :)

Går fort mot første juni, vi skal gifte oss 13. juli så vi har litt lengre tid enn deg :) Vi forlovet oss i sommer så vi har visst datoen siden 29. august - og det meste kom igrunn fort på plass her også.

visste du at du kan lage deg bryllupsdagbok her på kg .. ? :)

Skrevet

Det er slett ingen ille klubb å få være en del av :)

Går fort mot første juni, vi skal gifte oss 13. juli så vi har litt lengre tid enn deg :) Vi forlovet oss i sommer så vi har visst datoen siden 29. august - og det meste kom igrunn fort på plass her også.

visste du at du kan lage deg bryllupsdagbok her på kg .. ? :)

Nei det visste jeg ikke. Må ta en titt og se om det er noe for meg. Takk for tipset.

Gjest kiara_pusen
Skrevet

Takk! Det er sannelig en fin klubb å være i. Gratulerer til alle dere andre også. :)

Og så må du rote deg bort til bryllupsskaravlingen vår. :danse:

Der er det MYE bryllupsnakk og en veldig fin gjeng med kommende fruer.

Gratulerer!

• Liker 1
Skrevet (endret)

I dag skal siste finishen på invitasjonsteksten gjøres.

Og da var det jo den dustete kleskoden da ... jeg er faktisk usikker ennå, og dette ligner ikke meg. Jeg er usikker på hva slags standard vi bør ha på de to ulike arrangementene våre.

Tips, anyone .. ?

Familiemiddag, alkoholfri, på fancy hotell, 36 stykker, bare nær familie. En torsdag kveld, to dager før vielsen. Hva slags nivå bør man sette?

Og så er det selve vielsesdagen. Lørdag, mottagelse fra ca 14 - 19, ca hundre stykker, kirke først og champagne, bryllupskake og brudevals under mottagelsen. Vil være kaffe, mineralvann og annen type kake/ kaffemat der også. Hva slags nivå setter man her .. ? *undre*

Endret av Petalouda
Gjest 2013 bryllup
Skrevet

I dag skal siste finishen på invitasjonsteksten gjøres.

Og da var det jo den dustete kleskoden da ... jeg er faktisk usikker ennå, og dette ligner ikke meg. Jeg er usikker på hva slags standard vi bør ha på de to ulike arrangementene våre.

Tips, anyone .. ?

Familiemiddag, alkoholfri, på fancy hotell, 36 stykker, bare nær familie. En torsdag kveld, to dager før vielsen. Hva slags nivå bør man sette?

Og så er det selve vielsesdagen. Lørdag, mottagelse fra ca 14 - 19, ca hundre stykker, kirke først og champagne, bryllupskake og brudevals under mottagelsen. Vil være kaffe, mineralvann og annen type kake/ kaffemat der også. Hva slags nivå setter man her .. ? *undre*

Nå husker jeg ikke nøyaktig de forslagene du selv nevnte for ikke så mange dager siden, men synes absolutt det var gode forslag :)

Skrevet

Tusen takk for det :)

Jeg tenker jo at det er jo "bare" en middag på restaurant torsdagen, men samtidig, det er bryllupsmiddagen vår .. og vi ønsker at folk skal pynte seg. Og vi er veldig glad i bunader, så jeg tror kanskje Dress/ Bunad er passende .. Jeg kunne tenke meg Mørk dress jeg da men det vil ikke brudgommen. Og det er ikke sååå viktig for meg. Kanskje vi bare skal ha samme kleskode begge dagene .. ?

Gjest 2013 bryllup
Skrevet

Tusen takk for det :)

Jeg tenker jo at det er jo "bare" en middag på restaurant torsdagen, men samtidig, det er bryllupsmiddagen vår .. og vi ønsker at folk skal pynte seg. Og vi er veldig glad i bunader, så jeg tror kanskje Dress/ Bunad er passende .. Jeg kunne tenke meg Mørk dress jeg da men det vil ikke brudgommen. Og det er ikke sååå viktig for meg. Kanskje vi bare skal ha samme kleskode begge dagene .. ?

Det er som du sier bryllupsmiddagen :) og gjestenes antrekk setter stemning for for høytidelig/flott dere vil ha det :)

Velg det dere ønsker, jeg hadde ikke reagert på dress/bunad til deres arrangement :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...