Gå til innhold

2013 BRUDER!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi gifter oss 13. juli 2013 :)

Kirken er booket, kjolen er kjøpt, uniformen på vei, forlovere bestemt og spurt og takket ja. De store tingene er stort sett bestemt, neste nå er vel å spikre gjestelisten og å begynne på invitasjonskjøret :)

Uniform?

Ja, kjæresten er i forsvaret så han skal gifte seg i forsvarets gallauniform :)

• Liker 2
Skrevet

Vi gifter oss 25. april 2013 :danse:

Har planlagt et lite og enkelt bryllup, så ganske mye er allerede i boks. Har ordnet med vielse, gjester, kjole, dress og fotograf - og trooor vi snart er enige om ringer. Mangler mest sånne småting som sko, slips osv. Middagen tar vi ute på restaurant, så det eneste vi trenger er egentlig å bestemme oss for et sted :)

Skrevet

Da skjønner jeg. Da blir gang nok veldig fin :-)

Skrevet

Er helt sikker på at han blir griselekker *sikle* ;)

vi har vært og kikket på lokaler i dag, veldig rart fordi det er den gamle skolen vi gikk på da vi var forlovet forrige gang for tyve år siden .. rart hvordan vi nå plutselig er tilbake til "start" - er som om de tyve årene bare har vært en slags drøm ....

• Liker 1
Skrevet

Så hyggelig! Fantastisk historie. Er så glad på deres vegne at dere fant tilbake til hverandre. :-)

• Liker 1
Skrevet

vi skal gifte oss i juni 2013 noen fra bergen her?? ;)

Bergen!

22. juni er vår dato. Og fordi kjolen er noe av det herligste med hele bryllupet så legger jeg ved et bilde av herligheten min! post-37809-0-10096100-1349560570_thumb.j

Kirke, lokale, catering, fotograf og kjole er i boks. Har forlover, spurt toastmaster (venter på svar) og er godt i gang med invitasjonene (scrapper dem selv). Er ganske godt i gang, men jeg har ikke egentlig tid til å planlegge bryllup etter jul, så det meste må være klart på denne siden av nyttår.

Ble forlovet i fjor høst, og har vært sammen i 7 år når vi gifter oss. Da er jeg 28 og han 33.

Hilsen tante pine ;)

Anonym poster: efaa766e7b797bb1344a07cf9de09586

• Liker 1
Skrevet

Så hyggelig! Fantastisk historie. Er så glad på deres vegne at dere fant tilbake til hverandre. :-)

Tusen takk <3 :)

Skrevet (endret)

Vi gifter oss i Roma 21 mars 2013 :)

Det blir et enkelt og lite bryllup med bare barna våre og nærmeste familie, akkurat sånn som vi vil ha det :)

Hverken jeg eller min kjære er glad i store selskap og masse oppmerksomhet, og så er vi glad i å reise.

Men det blir jo litt planlegging da! Kjolen er bestilt og har funnet invitasjoner vi skal ha på dinbryllupsinvitasjon.no som jeg holder på å bestille nå.

Har funnet fotograf, men vi var litt usikker på om vi skulle ha det eller om min fotkyndige bror skulle ta bildene. Men tror jeg har kommet fram til at vi bestiller fotograf!

Det som gjenstår er å finne hotell, resturant, klær til mannen og barna, tilbehør til meg :biggrin:

Noen andre som skal gifte seg i Roma? :)

Endret av Lillefy
Skrevet

Vi gifter oss 13. juli 2013 :)

Samme her. :) Vi gifter oss også da. Datoen 13.07.13 er jo litt "magisk". + at minstemann fyller 13 den dagen. Så det blir mange 13-tall!

Skrevet

Det blir mange trettentall ja :) Vi har et spesielt forhold til tallet tretten, så for oss var det ikke noe mer naturlig i verden.

Vi hadde tenkt klokken tretten også, men det er ikke helt bankers ennå - spørs om ikke det må bli klokken tolv pga tiden :)

Skrevet

Vi gifter oss i New York juni 2013 og skal ha fest her hjemme i august. :)

Skrevet

Kjenner at bryllupspanikken tok meg litt på mandag. Vi var i det siste bryllupet før vårt eget i helgen (har vært i fire bryllup i år..) Men ting faller merkelig nok på plass av seg selv.

Vi skal gifte oss borgelig og trengte derfor en pianist, en venninne av meg som sang før, har spørt hun som pleide å spille for henne tidligere og hun har sagt ja.

Jeg synes det var fryktelig dyrt for fotograf, nå har en venninne sagt at søsteren hennes kan stille opp ( hun er fotograf, men bor ikke i umiddelbar nærhet)

Så da er det bare å sleppe ned skuldrene. Innbydelsene er sent ut, hjemmesiden er laget og gavelisten snart ferdig. Puuuh

Skrevet

Jeg har kjøpt kjole :strix: Og sko, underskjørt og brudepikekjole til datteren vår :)

Vi har funnet noen hotell og restauranter i køben, og et par catering-alternativer til festen hjemme, men ikke booket noe enda.

Skrevet

Tips! Ta dere god tid - og bruk Finn.no for alt det er verdt!

Vi sparte mye penger på å finne gode tilbud på Finn.no, og å benytte oss av dem som er interessert i å få solgt unna sine bryllupsrelaterte produkter. Dette gjelder særlig kjoler, sko og slør - ting som brudesalonger tar blodpris for vanligvis. Vi selger nå ting fra vårt bryllup - og dermed vet jeg selv at man er interessert i få solgt det, og derfor ikke er såå sære på pris. Utnytt det - hvis dere har god tid!

Lykke til alle sammen!

Skrevet

Vi gifter oss i Roma 21 mars 2013 :)

Det blir et enkelt og lite bryllup med bare barna våre og nærmeste familie, akkurat sånn som vi vil ha det :)

Hverken jeg eller min kjære er glad i store selskap og masse oppmerksomhet, og så er vi glad i å reise.

Men det blir jo litt planlegging da! Kjolen er bestilt og har funnet invitasjoner vi skal ha på dinbryllupsinvitasjon.no som jeg holder på å bestille nå.

Har funnet fotograf, men vi var litt usikker på om vi skulle ha det eller om min fotkyndige bror skulle ta bildene. Men tror jeg har kommet fram til at vi bestiller fotograf!

Det som gjenstår er å finne hotell, resturant, klær til mannen og barna, tilbehør til meg :biggrin:

Noen andre som skal gifte seg i Roma? :)

Vi gifter oss også i Roma neste år, nærmere bestemt 02. mai. Det blir bare oss og våre 3 barn.

Vi har booket hotell og bestiller nok fly i løpet av uka. Mannen kjøpte ny dress i fjor som han skal bruke og jeg finner vel en kjole. Vi lurer litt på å leie en fotograf slik at vi ihvertfall har noen bilder fra dagen (barna våre er alle under 10 år). Vi har kikket på ringer i dag og fant noen vi likte.

Vi har vært sammen i nesten 20 år så man kan vel si at det er på tide å gifte seg nå :-)

Skrevet

Vi gifter oss også i Roma neste år, nærmere bestemt 02. mai. Det blir bare oss og våre 3 barn.

Vi har booket hotell og bestiller nok fly i løpet av uka. Mannen kjøpte ny dress i fjor som han skal bruke og jeg finner vel en kjole. Vi lurer litt på å leie en fotograf slik at vi ihvertfall har noen bilder fra dagen (barna våre er alle under 10 år). Vi har kikket på ringer i dag og fant noen vi likte.

Vi har vært sammen i nesten 20 år så man kan vel si at det er på tide å gifte seg nå :-)

Hvilket hotell har dere booket? :)

Skrevet

Vi skal gifte oss 14.06.13. Lokale er booket, kjolen er kjøpt og alle gjester er invitert muntlig. Satser på at resten faller på plass etter hvert :)

Skrevet

Av ren nysgjerrighet, hvordan legger dere opp bryllupet når det er en fredag? Tar gjestene fri eller er der sen vielse?

Skrevet

Vi skal gifte oss sommeren 2013.

Heller litt mot 29.06.13. Men også 13.07.13.

Vi har for det meste bare oddetallsdatoer i den lille familen vår. Vi er alle født på oddetallsdager, datoer.

Og vi ble sammen på oddetallsdatoer og gutta er også født på oddetallsdato og år. Så er litt derfor :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...