Irja Skrevet 3. juni 2012 #121 Skrevet 3. juni 2012 Det kan fort være både varmere og trangere i landene rundt Middelhavet i august... Husk at det er da lokalbefolkningene har fellesferie Vi skal på et lite sted, så tror ikke mye mennesker blir noe stort problem hvertfall :-) Varmen får vi ta som den kommer - min erfaring er at det er på det varmeste i slutten av juli.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2012 #122 Skrevet 3. juni 2012 kjenner jeg blir litt småstressa når jeg leser at folk har funnet både kjole og fotograf og bestilt invitasjoner. Har ikke gjort noe av dette. Det eneste som er bestilt er kirke og lokale. Bør man begynne å planlegge alt det andre også (tenker jo ut ideer og hvilken kjole jeg har lyst på, men er laaangt fra å kjøpe noe enda)? Tenker å begynne med slikt etter sommeren. Gifter meg i juli. Lokalet og vielsessted er jo det viktigste å få på plass :-) Jeg synes det er deilig å få ordnet fotograf og band (om man skal ha det) tidligst mulig, siden det kan bli booket tidlig.
Gjest GetOverIt Skrevet 4. juni 2012 #123 Skrevet 4. juni 2012 kjenner jeg blir litt småstressa når jeg leser at folk har funnet både kjole og fotograf og bestilt invitasjoner. Har ikke gjort noe av dette. Det eneste som er bestilt er kirke og lokale. Bør man begynne å planlegge alt det andre også (tenker jo ut ideer og hvilken kjole jeg har lyst på, men er laaangt fra å kjøpe noe enda)? Tenker å begynne med slikt etter sommeren. Gifter meg i juli. Vi gifter oss i juni og vi har ikke kommet lenger enn dere. Bare lokale og kirke er bestilt :-) Ser at det er mange som så og si er ferdig med alt, jeg syns det er litt for tidlig. Er jo tross alt et år til, og vi tenker å ta litt etter litt framover :-)
White Skrevet 4. juni 2012 #124 Skrevet 4. juni 2012 Jeg for min del har et veldig stressende skoleår neste år, så derfor koser jeg meg med endel småplanlegging nå mens jeg fortsatt har tid og overskudd til det. Det at jeg fant kjolen min så tidlig var absolutt ikke planlagt, men når jeg først fant den på finn når jeg surfet litt for å finne ut hva jeg synes er fint og ikke, så kunne jeg ikke la være å kjøpe den når jeg fikk den så billig
Irja Skrevet 4. juni 2012 #125 Skrevet 4. juni 2012 Samme her! Kjøpte ikke kjolen 2 år i forveien fordi jeg mener at jeg MÅ ha den klar så tidlig - men fordi jeg kikket på nettet og fant kjolen med stor K til en liten pris - da måtte jeg slå til!
fjollefrua Skrevet 18. juni 2012 #127 Skrevet 18. juni 2012 Hei. Helt fersk og nyforlovet... :D Har aldri vært i noe bryllup selv, så jeg har jo egentlig ikke peiling. Men vi planlegger muligens april 2013. Jeg er egentlig litt giret på vinterbryllup, men siden vinteren i Norge/Østlandet er såpass usikker, og jeg VIL ha snø, så blir det nok ett vårbryllup. Lokalet vi vil ha er stedet jeg og mannen møttes første gangen, så der har vi en forespørsel inne allerede. Får svar iløpet av helgen. Etter det, så er det jo bare å booke kirke slik at de to viktigste tingene er i boks. Jeg har begynt å titte på kjoler, rett og slett for å se hva som finnes der ute i jungelen. Kommer til å bruke kjentfolk som fotograf, og en venninne til make-up og hår. resten er det ikke noe stress med da vi kommer til å fikse mesteparten selv... Men litt gøy er det jo da. Og jeg er nesten sikker på at vi kunne klart å fikse bryllup til høsten allerede. Etter 10 år sammen, så vet vi hva vil ha
mippa Skrevet 19. juni 2012 #128 Skrevet 19. juni 2012 Fra Bergen her Vi gifter oss 8. juni fu er vel allerede kommet godt i gang med planlegging da??
mippa Skrevet 19. juni 2012 #129 Skrevet 19. juni 2012 Ja, vi er fra Bergen og skal også gifte oss i 2013 Problemet er at vi for tiden bor i Kina, så det er LITT vanskelig å bestemme oss for kirke og lokale på avstand..! Har dere funnet dere noe i Vestlandsområdet? hei er en stund siden jeg hva her inne ja vi har allerede booket har du?
C-Pow Skrevet 20. juni 2012 #130 Skrevet 20. juni 2012 Hallo allesammen! Så koselig med en tråd for alle oss 2013 bruder (er så masse diskusjoner om spesifikke ting ellers, men er jo veldig greie de og)! Vi ble forlovet 27 mai i år, kjempekoselig, føles så spesielt å endelig kunne snakke om MITT bryllup og NÅR jeg gifter meg, heller en bare hvis jeg gifter meg.. Vi har booket lokale, bor i Bergen og syntes det var vanskelig å finne noe som var fint, med uteområde, og hvor vi kan ta med drikke selv, så når jeg først fant noe så ville jeg booke med en gang, og det var allerede halvoppbestilt neste sommer. Datoen er 8. juni Veldig delig å ha lokalet i orden og datoen satt. Vil anbefale alle å begynne å se etter lokale med en gang, blir jo kjipt om det du vil ha ikke er ledig. Så snart vi fikk lokalet i boks, bestilte jeg vielse hos humanetisk forbund, venter på svar. Ellers tenker jeg jo litt på hvordan jeg vil seremonien skal være, hvilket tema/farger vi skal ha, hvilken musikk, og ser jo selvsagt på kjoler på nettet! Og så har vi jo begynt å hamstre alkohol fra tax free Lykke til alle sammen, og gratulerer så masse! Hurra for oss :D
White Skrevet 21. juni 2012 #131 Skrevet 21. juni 2012 Vi tenkte å begynne tax free-handling av cognac i sommer. Men når kan vi begynne å tenke på innkjøp av vin? Tanken er å harryhandle kartongvin som skal tappes på karafler rett før det blir servert. Hvor lang tid i forveien kan vi kjøpe disse kartongene?
Skybert Skrevet 21. juni 2012 #132 Skrevet 21. juni 2012 Hallo allesammen! Så koselig med en tråd for alle oss 2013 bruder (er så masse diskusjoner om spesifikke ting ellers, men er jo veldig greie de og)! Vi ble forlovet 27 mai i år, kjempekoselig, føles så spesielt å endelig kunne snakke om MITT bryllup og NÅR jeg gifter meg, heller en bare hvis jeg gifter meg.. Vi har booket lokale, bor i Bergen og syntes det var vanskelig å finne noe som var fint, med uteområde, og hvor vi kan ta med drikke selv, så når jeg først fant noe så ville jeg booke med en gang, og det var allerede halvoppbestilt neste sommer. Datoen er 8. juni Veldig delig å ha lokalet i orden og datoen satt. Vil anbefale alle å begynne å se etter lokale med en gang, blir jo kjipt om det du vil ha ikke er ledig. Så snart vi fikk lokalet i boks, bestilte jeg vielse hos humanetisk forbund, venter på svar. Ellers tenker jeg jo litt på hvordan jeg vil seremonien skal være, hvilket tema/farger vi skal ha, hvilken musikk, og ser jo selvsagt på kjoler på nettet! Og så har vi jo begynt å hamstre alkohol fra tax free Lykke til alle sammen, og gratulerer så masse! Hurra for oss :D Hei, og gratulerer så mye med forlovelsen. Vi skal gifte oss i februar, og skalogså ha en human etisk vielse. Tenkte å sende ut mld at gjeste må holde av datoen, men savnet svar fra human etisk forbund (greit å vite om de godkjenner stedet/datoen). Så etter jeg begynte å små stresse med å få dette godkjent fra deres side, ringte jeg en som jobber med vielser i HEF. Slik jeg forsto det fordeler de alt internt, før de kontakter oss/deg. Så hvis du ønsker å få dette godkjent er det lettere å ringe Har dere tenkt noe på hva dere ønsker å ha med i vielsen? Masse lykke til med forbredelsene
C-Pow Skrevet 21. juni 2012 #133 Skrevet 21. juni 2012 Hei, og gratulerer så mye med forlovelsen. Vi skal gifte oss i februar, og skalogså ha en human etisk vielse. Tenkte å sende ut mld at gjeste må holde av datoen, men savnet svar fra human etisk forbund (greit å vite om de godkjenner stedet/datoen). Så etter jeg begynte å små stresse med å få dette godkjent fra deres side, ringte jeg en som jobber med vielser i HEF. Slik jeg forsto det fordeler de alt internt, før de kontakter oss/deg. Så hvis du ønsker å få dette godkjent er det lettere å ringe Har dere tenkt noe på hva dere ønsker å ha med i vielsen? Masse lykke til med forbredelsene Hei, Nå har vi fått svar faktisk! Tok en dag det, selv om det stod det kunne ta 3 uker. Så vi har fått tiden, men det blir ikke bestemt akkurat hvem som skal gjøre vielsen før rundt oktober. Så sånn sett så kan vi jo ikke få godkjennelse på lokalet og seremonien før da, men jeg ser virkelig ingen grunn til å ikke godkjenne, så anser den som i boks! Hvor tidlig sender man ut "hold av datoen" beskjed? Og når sender man egentlig invitasjonene? Vi har ganske mange på gjestelisten vår, så må avgrense litt. Jeg tenker maks 65, og det er akkurat 65 på listen om vi bare tar med de vi må invitere og de som vi aller helst vil ha der, men så er det jo flere venner vi godt kunne tenke oss å invitere og, men kan ikke la dette bli altfor dyrt heller... Men tingen er jo at om vi inviterer 65, så vil jo garantert noen av disse ikke komme vil jeg tro, slik at vi får noen ledige plasser, så går det an å sende ut invitasjon til de 65 først, med en gitt tidsfrist, og så når vi vet hvor mange av de som ikke kommer, så sender vi ut en ny runde invitasjoner til noen ekstra folk? Er dette vanlig å gjøre?? Jeg synes det er en god ide igrunn 1
SolLove Skrevet 23. juni 2012 #134 Skrevet 23. juni 2012 Hei 2013 bruder og gratulerer jeg og min kjære skal gifte oss i juli neste år. Vi har kun bestilt lokalet nå. Jeg har allerede bestemt meg for farge tema, blomster og egentlig det meste, men har ikke begynt å bestille noe enda siden jeg synes det er litt tidlig enda.. For å være helt ærlig så er det mer styr enn glede å planlegge et bryllup synes nå jeg. Jeg er stressa, alt er dyrt å jeg hadde aldri kunne forestilt meg at det er så mye som må gjøres som det er.. Typen har ikke funnet forlover enda, noe som stresser meg enda jeg vet at han har god tid på seg. Jeg er glad for at jeg bare skal gifte meg en gang.. Jeg gleder meg til dagen kommer, men før den tid er må min kjære holde ut med at jeg er en stressa bridezilla! Noen som har tips til bryllupsleker forresten?
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2012 #135 Skrevet 23. juni 2012 Noen som har tips til romantiske sanger som kan synges av solosanger i kirken??????? Jeg vil ikke ha from this moment med shania twain eller det vackraste jag vet. Jeg vil ha noe som ikke er så vanlig, men med en søt tekst. Anonym poster: d42def3284f3409c23c98c1c08603f28 1
Fanteria Skrevet 30. juni 2012 #136 Skrevet 30. juni 2012 Da er lokalet i boks Sandbrekke på Hvaler ble det som trakk det lengste strået. Et nydelig sted med mulighet for overnatting og medbrakt mat og drikke
krist.in Skrevet 3. juli 2012 #137 Skrevet 3. juli 2012 Kjæresten fridde 13 april, og vi skal gifte oss 8 juni 2013. Gleder meg! Lokale, kirke, prest og fotograf er allerede i boks
krist.in Skrevet 3. juli 2012 #138 Skrevet 3. juli 2012 Noen som har tips til romantiske sanger som kan synges av solosanger i kirken??????? Jeg vil ikke ha from this moment med shania twain eller det vackraste jag vet. Jeg vil ha noe som ikke er så vanlig, men med en søt tekst. Anonym poster: d42def3284f3409c23c98c1c08603f28 On this day med David Pomeranz er fin!
louisefa Skrevet 29. juli 2012 #139 Skrevet 29. juli 2012 Jeg og samboer/forlovenden min skal gifte oss i 2013. Det blir en gang sommeren 2013, mulig den 17 august, siden vi ble sammen 17. mars. Vi er jo unge begge to, eller ikke unge og unge, er jo tross alt 21 år, og er 22 år det året vi gifter oss, så vi må nok vente oss mange upassende kommentarer når det nærmer seg. Men viktigst er at vi elsker hverandre, og vet at vi skal være sammen for alltid. Men, håper dere alle som også gifter dere i 2013 at dere får en fantastisk dag!
mylittleangel Skrevet 2. august 2012 #140 Skrevet 2. august 2012 Jeg og samboer/forlovenden min skal gifte oss i 2013. Det blir en gang sommeren 2013, mulig den 17 august, siden vi ble sammen 17. mars. Vi er jo unge begge to, eller ikke unge og unge, er jo tross alt 21 år, og er 22 år det året vi gifter oss, så vi må nok vente oss mange upassende kommentarer når det nærmer seg. Men viktigst er at vi elsker hverandre, og vet at vi skal være sammen for alltid. Men, håper dere alle som også gifter dere i 2013 at dere får en fantastisk dag! Skal gifte oss 17august 2013 vi også faktisk Og jeg er 22 år, blir 23 neste år da men føler ikke det er for ungt jeg da, ikke bry deg om kommentarer fra sjalu folk
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå