Gå til innhold

2013 BRUDER!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Syrin er så fint :)

Vi skal ha 45 gjester, så det blir litt mer plass. Skal der spørre noen bekjente om å være servitører eller leie via firma?

Jeg sendte deg en PM...

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

alle gode ting er 3!

dette blir vår 3 dato dette også..

- første dato var 11.08.08, den ble avlyst pga samlivsproblemer (i god tid heldigvis, ingenting var satt i stein)

- andre dato var 19.11.11, men denne ble forskjøvet pga graviditet og termin bare noen uker etter bryllupsdatoen.

nå er jeg der hvor jeg kan si med hånda på hjertet at dette er den perfekte tiden i vårt liv til og gifte oss!

vi har vært sammen i 10 1/2 år nå (11 1/2 på bryllupsdatoen) og har vært igjennom sinnsykt mye sammen, inkludert en fersk opplevelse med og få barn sammen, noe som har gjort oss mer sikre på at det er oss det skal være resten av livet :rodmer:

ingentng har vært mer sikkert enn nå!

i dag ble vi enige om 01. juni om det er ledig i det lokalet jeg vil ha det på. lokalet bestemmer egentlig når det blir siden det ikke er andre plasser jeg kunne tenkt meg og ha bryllupsfeiringen :rodmer:

har sendt dem mail i dag ang booking.

Endret av ^me^
Skrevet

Gratulerer!! Er det lov å spørre hvilket lokale du skal ha?

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei alle bruder!

Vi gifter oss 24.august 2013, forlovet oss for ett år siden:)

Vi har booket kirke og restaurant, og nå for tiden klarer jeg ikke tenke på annet enn bryllupet. Litt tidlig kanskje, men jeg er kontrollfrik og må vite at jeg ihvertfall ligger foran skjema! :D

Har nå bestemt meg for farger/tema og skal på første kjoleprøving nå til helgen :)

Gleder meg sånn til alt som skal skje det neste året, og håper på å finne litt gode råd her inne etter hvert!

Skrevet

Noen som har satt datoen i fellesferien?

Vi har valgt oss en dato midt i juli, og er litt usikre på det ikke er så lurt...

Men vi planlegger å si i fra i god tid (sende ut save-the-date kort til jul) og de aller nærmeste kommer jo uansett...

Her ha vi på plass,

Kjole&sko, lokale, kirke og fargetema.

Meny er ca satt.

Legger ved to fargepaletter som jeg laget som inspirasjon.

Kan sette opp lignende for andre om de ønsker å se sine farger "satt i tema". :)

Fargepalett.jpg

Fargepalett2.jpg

Skrevet

Hei dere - hiver meg på! Vi forlovet oss 12. mai, bryllupet skal visst stå i mai neste år, men vi har ikke planlagt noen ting...:-) Eller det vil si, tror mannen han kommet litt lengre i den modningsprosessen, hehe

Jeg hiver meg på her og samler inspirasjon og tips!

Skrevet

Hei:) Vi forlovet oss på juleaften... og ser nå på datoer for giftemål. Så langt har vi kommet frem til 10. august, så fremt det passer med kirke/lokale. Gleder meg til å begynne planleggingen:)

Skrevet

Nå kom kjolen og den er helt fantastisk, enda finere enn på bildet :D Nå gjenstår det bare å prøve den!

Åååh, den var helt nyyydelig :)

Passet den som den skulle. Vurderer selv og kjøpe på nett, er så mye fint ;)

Skrevet

Noen som har tips til hvor det er bra å bestille invitasjoner, bordkort ol.??

Har tittet litt på Internett, men vet ikke om det blir bra...

Skrevet

Noen som har tips til hvor det er bra å bestille invitasjoner, bordkort ol.??

Har tittet litt på Internett, men vet ikke om det blir bra...

Jeg synes de har mye fint på kortbutikken.no, og hadde tenkt og bestille derfra, men så fant jeg rett og slett noen veldig søte og fine Hallmark kort på bokhandlen og kjøpte de.

Skrevet (endret)

er det vanlig at man lager to forskjellige invitasjoner om man skal ha kaffegjester?

Og er det flere som tenker å tilby en alternativ hovedrett?

(f.eks fisk/kylling for de som ikke vil ha kjøtt/vilt) hvordan lager man da svarkortene, må nesten vite hvem som skal ha hva også :P Mye å tenke på her.

Endret av Thyfire
Skrevet

Legger ved to fargepaletter som jeg laget som inspirasjon.

Kan sette opp lignende for andre om de ønsker å se sine farger "satt i tema". :)

Hvordan får du til å lage sånne paletter? :D vil også ha!

Gjest kiara_pusen
Skrevet

Jaaaa!

Vi skal gifte oss juni 2013 - og jeg gleder meg stort!

Bridezillaen har våknet for fullt, det samme har mumzillaen og vi plusser jammen på et par tanter også. Jeg har en følelse av at denne familien får et bryllup på de neste 10-15 årene, så her gjelder det å smi mens brudgommen ennå ikke har fått kalde føtter.

Vi planlegger det perfekte hagebryllup i hagen til mormor, og det er bestilt fint vær hele helgen. :fnise:

Skrevet

Hvordan får du til å lage sånne paletter? :D vil også ha!

Bare si hvordan farger du tenker på, så kan jeg smekke sammen noe ;D

Skrevet

Bare si hvordan farger du tenker på, så kan jeg smekke sammen noe ;D

Så snilt!:D Sender deg en melding;)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og kjæresten gifter oss 29.07.2013 og GLEDER oss. Foroverne er i boks og vielsen skal foregå ute i romantiske omgivelser, lokale er funnet og gjesteliste påbegynt:) MEN er fortsatt MYE planlegging igjen:)

Skrevet

Vi skal også ha utevielse og bestiller såklart fint vær, så ønsker jo ikke å være negativ og tenke at. det blir regn. Men hva gjør dere som skal ha utevielse dersom været ikke holder seg fint?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...