Evie Skrevet 5. januar 2012 #1 Skrevet 5. januar 2012 Hei Hei!! Er det flere 2013 bruker der ute? Jeg og samboer forlovet oss på lille julaften og har nå satt bryllupsdato 6.7.13 og gleder oss masse! Vi skal ha festen på disen gård i oslo. Utover dette har vi ikke kommet noe lengre. Hvor langt har dere andre 2013 bruker kommer? :-)
Gjest Adriane Skrevet 5. januar 2012 #2 Skrevet 5. januar 2012 Vi har satt dato (som har blitt flyttet én gang), og min forlover er "i boks". Vi har også bestemt oss for å gifte oss i utlandet med forlovere og barn. Men nøyaktig sted osv, er ikke planlagt. Gratulerer med fersk forlovelse, forresten!
Fanteria Skrevet 5. januar 2012 #3 Skrevet 5. januar 2012 (endret) Endelig en tråd jeg kan være med i Vi venter på at lokalet vi (les: spesielt jeg) drømmer om skal bli klart. De holder på å renovere nå, så har satt meg opp på liste så jeg får vite når det åpner i 2013 Så dato er foreløpig ikke satt. Vielsen blir i lokalet/utenfor lokalet da ingen av oss er kristne. Så alt står på om vi får lokalet *Lurt å fullføre setninger Endret 5. januar 2012 av Fanteria
Hybelkanin Skrevet 6. januar 2012 #4 Skrevet 6. januar 2012 Hurra! Gratulerer, jenter!! :D Min kjære og jeg har bestemt oss for 19. Mai 2013. Den datoen er løradagen i Pinsehelgen, og vi traff hverandre for første gang i pinsen. Så vi har en hel HELG å feire hverandre på, og ikke bare en dag som mange andre har. Pinsen 2013 er det også 10 år siden vi traff hverandre, så det er en vakker dato, synes jeg! :D Squeeee *gledeseg* Har dere andre gått like amok som meg med planlegging enda, eller? Har ikke ebstemt så veldig mye enda, men føler jeg konstant funderer på bryllupsrelaterte ting.
White Skrevet 6. januar 2012 #5 Skrevet 6. januar 2012 Jeg skal gifte meg sommeren 2013, datoen er ikke bestemt enda. Synes det virker så lenge til, det er liksom ikke noe press på planleggingen enda Har dere booket kirke så tidlig? Jeg trodde kanskje man måtte vente til det var mindre enn et år til vielsen?
Hybelkanin Skrevet 6. januar 2012 #6 Skrevet 6. januar 2012 Vi har ikke booket kirke ennå, men det er fordi vi ikke helt klarer å bestemme oss for hvor vi skal gifte oss. Står mellom 3 steder enda, så vi får se hva det blir til.
Ninnin86 Skrevet 6. januar 2012 #7 Skrevet 6. januar 2012 Gratulerer til alle som skal gifte seg i 2013!! Mitt beste tips er å kose seg med planlegging og forberedelser!! Ikke stress, ta en ting om gangen! Masse lykke til Stooor klem fra 2012-brud
Skybert Skrevet 6. januar 2012 #8 Skrevet 6. januar 2012 (endret) fellow brides Jeg ble forlovet i september, og stor gleder meg til 23.2.2013 . Vi har funnet sted for festen, og satt opp ca invitasjonsliste.. Prøver nå å finne et sted til vielsen siden vi skal ha human Etisk vielse. Jeg ble overrasket hvor mange steder som allerede booker lang tid i forveien, så hvis dere ønsker å ha festen på et spesielt sted er det ikke uvanlig å booke allerede nå.. Da jeg sendte en forespørsel til der vi skal ha festen hadde de kun 2! ledige helger i februar 2013 Jeg ser nesten hver dag på bryllupsting, men prøver å ikke ta heelt av.. men det er ikke lett Edit: Skriveleif Endret 6. januar 2012 av Skybert
Fanteria Skrevet 6. januar 2012 #9 Skrevet 6. januar 2012 Jeg tror hun som skal være forloveren min har tenkt mer på ting enn meg Var så morsomt når hun sto der og trippa mens hun snakket om bryllupsmagasiner og sånt Jeg har såklart tenkt på ting, men har ingen planer om å planlegge noe mer enda. Håper bare jeg snart får vite om det er mulig å få det lokalet jeg vil ha!
Mady Skrevet 6. januar 2012 #10 Skrevet 6. januar 2012 Vi skal også gifte oss i 2013! I mai :-) Vi skal bestille kirke og lokale snart, for vi vet når og hvor, så da er det jo like greit å ha det på plass! Jeg titter litt på brudekjoler, men ellers prøver jeg å vente til våren med planlegging. 1
Gjest Adriane Skrevet 6. januar 2012 #11 Skrevet 6. januar 2012 Mai her også, forresten Jeg var helt oppslukt en periode, av å se på kjoler, sko, frisyrer og jeg vet ikke hva, hehe - gikk litt amok Men så skjedde det en tragedie i svært nær familie som flyttet fokuset veldig (naturlig nok), og jeg har først nå så smått begynt å titte litt igjen. Kjenner det begynner å krible litt igjen, men ikke så mye som i begynnelsen - noe som kanskje er like greit
Hybelkanin Skrevet 6. januar 2012 #12 Skrevet 6. januar 2012 Uff, trist å høre, Adriane. Men du har jo god tid på deg til å få skikkelige sommerfugler igjen. Hyggelig med fler Mai-bruder her! :D
Evie Skrevet 7. januar 2012 Forfatter #13 Skrevet 7. januar 2012 Vi har ikke fått booket kirke. Har bestemt oss for å ha vielse i hagen på disen gard så må etterhvert booke noen fra HEF til å holde vielsen. Jeg prøver å ikke gå amok og i allefall å ikke mase hull i hodet på Forloveden min. Hi hi. Han gleder seg masse men er liksom ikke like keen på å bestemme alle detaljer i dag trist å høre adriane, men godt å høre at det begynner å krible litt igjen :-)
mippa Skrevet 8. januar 2012 #14 Skrevet 8. januar 2012 vi skal gifte oss i juni 2013 noen fra bergen her??
frøken distré Skrevet 9. januar 2012 #15 Skrevet 9. januar 2012 (endret) Hei alle! Og gratulerer! Jeg ble forlovet på ferie til Venezia i høst, så kommer til å følge med her inne fra nå av:-) Vi skal gifte oss i 2013. Har ikke satt noen dato enda, men ønsker et vinterbryllup, så tidlig februar neste år kanskje. For oss er det også et økonomisk spørsmål siden vi er studenter. Det er jo vanskelig å bestille noe før man vet om man har nok penger. Hvordan ser deres budsjett ut foreløpig? Endret 9. januar 2012 av frøken distré
Evie Skrevet 9. januar 2012 Forfatter #16 Skrevet 9. januar 2012 Vi gifter oss sommeren 2013 nettopp fordi da er jeg ferdig med studier. Vi trodde vi skulle klare å holde budsjettet lavt, men desverre ser det ikke ut som vi lykkes. Vil jo ha en uforglemmelig dag :-) så lander nok på 75 000 tenker jeg og da betaler min mor for kjole og tilbehør samt frisøren for meg så dette faller utenfor. Men det går an å få et flott bryllup for mye mindre enn det!!
pinkdice Skrevet 9. januar 2012 #17 Skrevet 9. januar 2012 Hei Hei!! Er det flere 2013 bruker der ute? Jeg og samboer forlovet oss på lille julaften og har nå satt bryllupsdato 6.7.13 og gleder oss masse! Vi skal ha festen på disen gård i oslo. Utover dette har vi ikke kommet noe lengre. Hvor langt har dere andre 2013 bruker kommer? :-) Gratulerer så mye med forlovelsen! jeg ble selv forlovet med min kjære på julaften å dato ble fort bestemt så vi skal gifte oss 20.07.2013:) vi har funnet ut fargene vi skal ha i bryllupet, lokalet har vi så å si i boks. så har fått gjort noe hvertfall:)
Thyfire Skrevet 10. januar 2012 #18 Skrevet 10. januar 2012 Vi forlovet oss nå i desember, og har satt dato til juli 2013 Har begynt å se på lokaler og kirke, litt usikkert hvor tidlig slikt må bookses... Skal på brudemesse/show om 2 uker, så håper på å få masse innspill og ideer derfra
Vaniljeisen Skrevet 10. januar 2012 #19 Skrevet 10. januar 2012 Vi gifter oss 3. august 2013 Gleder meg masse!! Har begynt å planlegge litt, og har bestilt kirke og lokaler. Nå holder vi på å se på ulike temaer for bryllupet.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2012 #20 Skrevet 13. januar 2012 Vi forlovet oss 31. August 2011, gifter oss i Heggen Kirke i Modum 31. August 2013. Min forlover er klar, hans er jeg ikke sikker på. Lokalet er ikke i boks. Ellers prøver vi å få det så billig som mulig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå