AnonymBruker Skrevet 5. januar 2012 #1 Skrevet 5. januar 2012 Hva er den mest kreative, kuleste, rareste eller morsomste daten du har vært på? En venninne ble bedt på joggedate. Sporty
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2012 #2 Skrevet 5. januar 2012 Badeland, altså ikke så meget kreativt. Er enda ung, satser på noe mer spennede i fremtiden
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #4 Skrevet 6. januar 2012 Hva er den mest kreative, kuleste, rareste eller morsomste daten du har vært på? En venninne ble bedt på joggedate. Sporty Tror jeg vet baktanken med den ja 1
Gjest Nuppdupp Skrevet 6. januar 2012 #5 Skrevet 6. januar 2012 i en gummibåt uten motor eller årer.. seilte vår egen sjø hehehe. vi hadde tenkt til å fiske og lage bål på en øy, men vi fikk ikke fisk :gjeiper:
Ziegel Skrevet 6. januar 2012 #6 Skrevet 6. januar 2012 Tror jeg vet baktanken med den ja [/quote Umhm, baktanke? Hvorfor må det være en baktanke bak det? hva om personen likte å jogge, og ville dele noe den personen likte med en annen? Alt MÅ ikke ha en baktanke... Det som skiller menn fra kvinner, kvinner skal overanalysere ALT "åååå han mente ditten fordi han gjorde datten, men sa dotten!". Noen ganger er virkeligheten veldig enkel.
Knirke Skrevet 6. januar 2012 #7 Skrevet 6. januar 2012 Umhm, baktanke? Hvorfor må det være en baktanke bak det? hva om personen likte å jogge, og ville dele noe den personen likte med en annen? Alt MÅ ikke ha en baktanke... Det som skiller menn fra kvinner, kvinner skal overanalysere ALT "åååå han mente ditten fordi han gjorde datten, men sa dotten!". Noen ganger er virkeligheten veldig enkel. Hallo... Dette er KvinneGuiden
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #8 Skrevet 6. januar 2012 Jeg kjørte hjem til ham. Derfra kjørte vi en en liten, engelsk cabriolet ned til havna. Kjørte båt ut til en øy hvor vi spiste reker og drakk hvitvin. På vei tilbake til fastlandet så hang vi på oss en "jazzbåt". Gikk ombord og fikk mer jazz og godt drikke på kjøpet. Etter at vi kom til land så dro vi på et utested. Jeg overnattet og kjørte hjem neste dag. Uforglemmelig date. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå