Gå til innhold

Samsung G2 eller Samsung note?!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har peiling? Har lyst på begge men aner ikke hvilken er best! Note er diger men fet..G2 er i litt mindre versjon..Har noen av dere en av dem?!Hvilken er best?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

SII har en dobbeltkjerneprosessor med en klokkefrekvens på 1,2 GHz mens Note har 1,4 GHz. Hvor mye forskjell du merker på disse i praksis vet jeg ikke.

Selv synes jeg Note er for stor, men hver sin smak.

AnonymBruker
Skrevet

Har du vudert HTC?!

Gjest Applestore
Skrevet

Jeg skal kjøpe ny telefon snart, og mitt valg har falt på Note. Rett og slett pga strørrelsen :) Jeg ville ha noe litt større enn S2. Begge to skal være gode nok, og du vil vel uansett ikke merke så stor forskjell.

Skrevet

Sto mellom de telefonene jeg også, men etter å ha sett de side om side i en youtube-video så går jeg helt klart for Note! :) Synes S2 kan også se noe gulaktig ut i skjermen i forhold.

AnonymBruker
Skrevet

Ts her..

Altså det er mer enn 1000kr forskjell..Jeg trenger pengene, men med det samme vil jeg ha no bra no!!

Skrevet

S2 går for å være en av de beste telefonene på markedet med en av de beste skjermene, og med flere terningkast 6, blant annet amobil.no, så tror jeg du kan trygt velge den modellen uten å angre. Det er nok ikke så stor forskjell på dem! :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hadde valgt note jeg <3

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er knakende fornøyd med S2en altså, tror også noten ville blitt litt for stor for mine små jentehender :)

AnonymBruker
Skrevet

Har og sett på de to, men aner ikke helt forskjellen!!Bortsett fra skjermen da!

Skrevet

Ville ikke hatt Note om så noen hadde kasta den etter meg. Vil ikke ha en mobil som er så diger at jeg må ha ryggsekk for å bære rundt på den - uansett hvor gode spec'er den ellers måtte ha.

• Liker 1
Skrevet

Har du vudert HTC?!

HTC har ingen telefoner som kan måle seg med disse to. Jeg har S II, Note er for stort.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...