Gå til innhold

Hvem har tabba seg ut nå?

Cand alt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:oops: Jeg gjorde kanskje en feil ang den vinflaska til bestemor. :oops:

-Men hun fikk vinholder i smijern også da.... :oops:

Hva skal man kjøpe til 80 år gamle damer da?

De har jo alt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte oss fint vi, bortsett fra at vi "bytta" vin med noen venner. Det har vi alltid gjort, og jeg ser ikke egentlig noe galt i det. Det har blitt en tradisjon, om man kan kalle det for det, siden det egentlig er ungene som får gaver :ler: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har klart meg bra i år ja :wink: Selv om mamma og søsteren min fikk julepynt. Nå pynter ingen av oss før rett før julaften da så...

(tabben min i år var å glemme å koke poteter :oops: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg både fikk og ga noe av det som sto der. Jeg liker billig vin og pynt er bare koselig ettersom vi ikke har så mye fra før. Jeg ga julecd. Kan høres nå, til neste år, året etter der....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmm.....Vi ga støvsuger til hytta ett år til svigers! De så virkelig ikke ut som de ble kjempebegeistret for presangen, skal jeg være ærlig! :wink:

Iår fikk svigermor en av firmagavene mine, en kombinert reiseskildring og kokebok. Den var faktisk MIDT i blinken! Tror det var den gaven hun satte aller mest pris på faktisk! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en julegavehandler-ekspert og holder meg helt klart langt unna de fallgruvene som var listet opp her..... :ler:

Morsom lesning, da.

Søsteren min fikk omtalte fisk for et par år siden som en ekstra presang, og både hun og ungene lo hele julaften.

Take me to the river.....

put me in the water.... :digge:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...