Vala Skrevet 20. mai 2002 #1 Del Skrevet 20. mai 2002 Noen her som har erfaringer med Ebay? Jeg har akkurat meldt meg inn og har allerede lagt inn bud på et bilde jeg bare måtte ha.. Hørte at det var lurt å melde seg inn i PayPal så har gjort det også, men den 4-sifrede koden som kom gjennom nettbanken virket ikke... Vet dere hvordan jeg ellers kan få betalt med visa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 20. mai 2002 #2 Del Skrevet 20. mai 2002 Det er en del innlegg om dette inne på bryllupsforumet - hva med å søke der?! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vala Skrevet 20. mai 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 20. mai 2002 Heisann, takk for svar! Jeg har søkt på bryllupssidene men finner ikke helt svar på det jeg lurer på.. Det står mange steder at det vil ta noen dager før man får denne firesiffrede koden, men da jeg gikk inn på nettbanken var betalingen alt trukket (samme dag som registreringen) og det sto Numerisk ref. : XXXX Jeg regnet med at dette var koden, men kanskje det er noe annet? Jeg får kontakte banken i morgen.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå