AnonymBruker Skrevet 5. januar 2012 #1 Skrevet 5. januar 2012 Jeg har vært sammen med en fyr i litt over en mnd. Jeg elsker oralsex, både gi og få, og det er som regel inkludert hvert gang. I går hadde han en merkelig smak som jeg aldri har kjent før. Det smakte nesten som løk, og jeg klarte ikke å fortsette. Nå tenker jeg mye på dette. Håper det ikke fortsetter å være sånn for jeg vet ikke hvordan jeg skal si det til ham. Jeg vet han nettopp hadde dusja. Kan det være noe han har spist? Noen som vet hvorfor det er sånn? Hjelp!!!
Gjest Bustenskjold Skrevet 5. januar 2012 #2 Skrevet 5. januar 2012 Hva man spiser kan absolutt påvirke smaken på sæden ja. Har hørt sprøstekt løk og brokkoli som ingredienser på fy-lista, men her tipper jeg jentene er langt mer kvalifisert enn meg til å uttale seg
Micolina Skrevet 5. januar 2012 #3 Skrevet 5. januar 2012 Mest sannsynlig er det noe han har spist. Løk oser jo ut av huden vår etter at vi har spist, samme om man har dusja eller ikke. Visstnok skal underlivet smake bedre hvis man f.eks har spist/drukket ananas .
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2012 #4 Skrevet 5. januar 2012 Men kan det være sæd selv om dette var helt i begynnelsen og han ikke hadde kommet? TS
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2012 #5 Skrevet 5. januar 2012 jada, pleier å 'lekke' litt også før fyren kommer
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå