Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Det er nok mange som har gjort mange bomkjøp på produkter enten via internett eller i butikken. Jeg tenkte at vi kansje kunne dele erfaringer med hverandre sånn at vi ikke kjøper svinedyre produkter som egentlig er helt bortkasta. Så er det noen produkter dere ikke anbefaler og hvorfor? Har du kjøpt noen produkter du egentlig ikke trenger, at du bare måtte ha det der og da?

Kan bli et morsomt forum om folk har noen morsomme hendelser :gjeiper: Skal se om jeg også kommer på noe :)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Eks-kjæresten. Noe større bomkjøp og pengesluk skal du lete lenge etter.

• Liker 24
Skrevet

:ler::ler::ler:

• Liker 3
Skrevet

Too Faced Leopard Love - dessverre. Er verdens søteste palett, men bronzeren er orange, blushen synes ikke når jeg påfører den og highliteren er alt for mørk :-(

AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte en bodylotion fra nettet som en venninne sa var så forferdelig god. For det første synes jeg min tørre hud bare ble tørre etter å ha brukt den og kremen luktet som bestemors parfyme. Mao, den stinket!!

Skrevet

:ler:

Skrevet

Det meste fra Everyday Minerals, dessverre :(

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Proactiv!! Huden ble først bedre, men så mye verre. Kvisene kom igjen, med noen flere venner, og huden i kinnene ble kjempetørr.

Oooog sheer cover, også fra tv-shop. Jeg fikk masse milier, eller whiteheads, som ikke går vekk :tristbla:

• Liker 3
Skrevet

Det meste fra Everyday Minerals, dessverre :(

Helt enig med deg der! Prøvde noen av øyeskyggene deres. De varer ikke så lenge på øyelokke og de er ikke særlig pigmenterte heller :tristbla:

AnonymBruker
Skrevet

Dream matte mousse foundation, husker ikke hvilket merke det er. Den la seg utenpå huden, og fremhevet porene mine.. LEKKERT...

AnonymBruker
Skrevet

Eight hour cream fra EA = farget vaselin! Rosebud er det same.

A-creme, det definitivt verste jeg noen gang har prøvd. Huden flasset av i store flak.

Den blå fuktighetskremen (lotion?) fra Clarins, kornet seg med en gang den kom på huden.

AnonymBruker
Skrevet

Mascara "precious cells" fra Lancome er noe av den verste jeg har prøvd på den fronten. Den er ikke bra, og i allefall ikke verdt den latterlige prisen. Resulatet ble ujevne kråkeføtter-vipper som klistret seg sammen. Den ujevne børste gjorde at jeg fikk kosten inn i øyet mens la den på. Ikke bra. "Hypnose" fra samme merke kan ikke sammenliknes.

Skrevet

En varmebeskyttende spray fra KMS. Husker den ble anbefalt overalt, men håret mitt ble som stålull når jeg brukte den. Gikk tilbake til frisørsalongen og fikk pengene tilbake fra en skikkelig sur frisør :gjeiper:

Skrevet

Kjøpte en bodylotion fra nettet som en venninne sa var så forferdelig god. For det første synes jeg min tørre hud bare ble tørre etter å ha brukt den og kremen luktet som bestemors parfyme. Mao, den stinket!!

"Nettet" regnes nok ikke som et eget merke, så du må nok spesifisere litt mer hvilket produkt det var. ;)

Min hat liste, so far, eller alt jeg kommer på akkurat nå:

• Garnier - tørket ut huden, gjorde den verre.
  • Vichy - gjorde huden verre, null nytte.
  • Clearasil - tørket ut huden, gjorde den verre.
  • Bare Minerals Faux Tan - oransje farge på min bleke hud, skjoldete.
  • Lipsyl - urenheter rundt leppene + gir ikke fuktighet
  • Vaselin - urenheter rundt leppene

Skrevet

Huden min likte ikke foundationen fra Bare Minerals.

Gjest NozMonster
Skrevet

hvor mye betalte du for h*n da?? :ler:

( jeg regner med at det er en "hun" !)

Skrevet

Mascara "precious cells" fra Lancome er noe av den verste jeg har prøvd på den fronten. Den er ikke bra, og i allefall ikke verdt den latterlige prisen. Resulatet ble ujevne kråkeføtter-vipper som klistret seg sammen. Den ujevne børste gjorde at jeg fikk kosten inn i øyet mens la den på. Ikke bra. "Hypnose" fra samme merke kan ikke sammenliknes.

Der kan man se hvor forskjellig man er, Precious Cells er den beste mascaraen jeg har vært borti og har vært min absolutte favoritt siden den kom :) Aldri fått kosten i øyet og får lange fyldige og perfekte vipper...

Mitt verste kjøp må være rensekrem og tonicvann fra Clarins ettersom det førte til at jeg mistet huden i ansiktet!

Skrevet

Dermalogica Body hydrating cream - den var altfor lett for huden min,ga ikke noe fuktighet,og den var veldig dyr.

Skrevet

Bestilte Tigi bedhead shampo og balsam fra blivakkker.no. Merket at hodebunnen min begynte å klø som bare det etter hvert, og jeg ble rød og sår. Måtte begynne på en mild shampo og balsam fra apoteket, så nå klør det nesten ikke mer. Bruker fortsatt Tigi sin balsam helt i tuppene da, fordi den lukter så godt, haha.

Skrevet

All mascara fra Lancôme og Helena Rubinstein. De drysser som bare rakkern og innholdet i hylsen er helt uttørket innen en måned, max. :kjefte:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...