AnonymBruker Skrevet 5. januar 2012 #1 Skrevet 5. januar 2012 Han vil ha lav belysning og dyna over. Når jeg tenker meg om så er ikke dyna der når jeg suger han? tror heller ikke dyna er over når han slikker meg. Han tar dyna over skuldrene på en måte så forsetter han under dyna, faller den av kan han ta den på igjen, men er ikke sånn at han MÅ ha den der, at han går ut av meg for å ta tak i dyna. Men hvorfor vil han helst ha dyna over seg? Noen som har noen mening over dette?
Gabbs Skrevet 5. januar 2012 #2 Skrevet 5. januar 2012 Kan jo rett å slett ha med komfort å gjøre, varmere luft osv. Og selv om det ikke nødvendigvis er kaldt i rommet så føler du forskjell på å være under ei dyne eller over
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2012 #3 Skrevet 5. januar 2012 Jeg vil alltid ha dyna over, fordi jeg fryser så lett. 1
Gjest Raindrops Skrevet 5. januar 2012 #4 Skrevet 5. januar 2012 Jeg synes det høres fryktelig varmt ut, men det kanjo hende han fryser på stumpen? :gjeiper:
Gjest just words Skrevet 5. januar 2012 #5 Skrevet 5. januar 2012 Jeg er en fryse pinn og viss ikke det er varmt på soverom så har vi dynen på, vertfall i begynnelsen. Det er ikke så sexy å hakke tenner mens man driver på, Men med litt fysisk aktivitet faller jo den av etter hvert.
violet92 Skrevet 5. januar 2012 #6 Skrevet 5. januar 2012 (endret) Ja, mange vil helst ha dyna over seg fordi det blir for kaldt i begynnelsen. Det blir fort hett under selve akten, men under oppvarminga kan det bli litt kaldt å være naken Endret 5. januar 2012 av violet92
Gjest mirlinda Skrevet 5. januar 2012 #7 Skrevet 5. januar 2012 har som regel aldri sex med dyna over. kanskje hvis det er spontan morgensex det er snakk om, men blir som regel fort god og varm uansett!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå