AnonymBruker Skrevet 5. januar 2012 #1 Skrevet 5. januar 2012 Jeg skjønner ingen ting. Magen min buler ut og fra siden ser jeg gravid ut! Til frokost spiste jeg omelett, til lunsj spiste jeg 3 knekkebrød med saltpølse og til middag fullkornsris og woka grønsaker. Har aldri blitt aå oppblåst av slik mat før. Typen fikk helt sjokk da han fikk se meg i profil. Jeg ser gavid ut og magen er stein hard jo Hva kan dette være at jeg helt plutselig buler ut sånn?
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2012 #2 Skrevet 5. januar 2012 Kan også si at jeg har nesten litt små vondt i magen å. Føler meg så full i magen selv om jeg ikke har spist så mye i dag. TS
Gjest BamseB Skrevet 5. januar 2012 #4 Skrevet 5. januar 2012 Har samma problemet jeg også... Riktignok noe som har kommet over flere år, så jeg er ikke bekymret for at det skal komme en unge lenger
Gjest happy_me Skrevet 5. januar 2012 #5 Skrevet 5. januar 2012 du er nok ikke gravid, om det er det du bekymrer deg for, da ville nok ikke magen kommet så plutselig kan selvfølgelig ikke utelukke det heller da, om du har grunner til å mistenke graviditet. Du er nok bare helt, normalt oppblåst. Stress kanskje?
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2012 #6 Skrevet 5. januar 2012 Salt binder vann, så hvis du har spist mye salt og drukket mye kan det være derfor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå