lendor Skrevet 5. januar 2012 #1 Skrevet 5. januar 2012 Hei Jeg er 20 år gammel og jeg skal snart ta meg en tur til london, oppholdet blir da i 4-5 dager. Jeg antar at london er et shopping paradis hvor det er mye utvalg. Så det jeg lurer på er da hvor mye penger det er lurt å ha med til London for å shoppe en del fordi jeg trenger å fornye hele klesskapet mitt. Jeg har ikke behov for de dyreste klærne eller merke har ikke noe særlig å si, bare det passer meg og kler meg og det er stilig går det fint. pluss penger til mat, uteliv osv... hva mener du er en greit sum? trenger ikke å ta med hotell og fly... jeg ser frem til svar fra dere :-)
lebello Skrevet 5. januar 2012 #2 Skrevet 5. januar 2012 Jeg har brukt ca 10 000 - 15 000 de gangene jeg har vært på shoppingtur til London.. Men da "bare" shopping lørdag og søndag (pleier å komme bort seint fredag kveld). Og de gangene har det ikke vært noe festing, bare klær og mat
sophiaM Skrevet 5. januar 2012 #3 Skrevet 5. januar 2012 Slenger meg på denne! Skal til London selv om ikke så lenge
Anglofil Skrevet 5. januar 2012 #4 Skrevet 5. januar 2012 Setter av alltid 10.000 kr til mine London-turer. Jeg verken fester eller drikker, så det går kun til litt spising og drikking, ellers går det meste til shopping. Jeg handler aldri dyre merker, men jeg liker å kunne bruke penger på det jeg har lyst på. Denne summen bruker jeg utenom fly og hotell. Vil heller ha igjen penger enn å finne ut at jeg ikke har råd til at jeg har lyst på. Mvh Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå