Gjest Tinneaa Skrevet 5. januar 2012 #1 Skrevet 5. januar 2012 Hei. Dersom man skal slanke seg, er det dumt å spise smør på grovt brød da? Burde jeg kutte ut smøret og (grov)brødet for å gå ned i vekt? Jeg vil gå ned masse før vinterferien:) Tenker å gå ned rundt 7 kg.
Gjest linsina Skrevet 5. januar 2012 #2 Skrevet 5. januar 2012 Ikke kutt ut grovbrødet! Er jo så godt, og et av de sunneste brødene man kan spise Smør kan du jo kutte ut, men jeg hadde ikke sett på det som nødvendig når du "bare" skal gå ned 7 kg. Jeg vil anbefale deg å bestille/laste ned 30 days shred, en treningsdvd, den skal stramme opp kroppen på 30 dager og etter det jeg har hørt fungerer den I tilegg kan du jo jogge og gjøre andre øvelser.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2012 #4 Skrevet 5. januar 2012 Man blir jo ikke like mett av ett knekkebrød vs. en brødskive.
LoneWolf Skrevet 5. januar 2012 #5 Skrevet 5. januar 2012 Prøv deg med å kutte litt ned på måltidene. Spis bare 3/4 av det du har lyst på og tren maaaaasse kondisjon (slik som jogging). Men hvis du har noenlunde normal vekt så er du ganske ambisiøs med å gå etter 7kg ned til vinterferien
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2012 #6 Skrevet 5. januar 2012 Spørs hvor mye du spiser resten av dagen, selvsagt. Spiser du generelt lite har du sikkert plass til opptil flere brødskiver med smør. Spiser du generelt mye, kan det hende du ikke har plass til noen. Med mindre du ofrer noe annet. Du må nesten bare regne på det og finne ut hvor mye du spiser.
Redbull Skrevet 5. januar 2012 #7 Skrevet 5. januar 2012 Jeg spiser torsk eller egg eller kylling pluss masse grønnsaker til hvert måltid, er mett lenge og det er nesten ikke kalorier i det. Også er det så godt! Har gjerne litt olje og mager kesam over. Brød spiser jeg når det er hjemmelaget, har kuttet ut all halv og hel fabrikata
Gjest Tinneaa Skrevet 5. januar 2012 #8 Skrevet 5. januar 2012 Takk for alle tips! Tar alle til meg:) blir vel ikke verdens enkleste ting å gå ned 7 kg på så kort tid, men jeg skal nok klare det:) takk!
Gjest Tinneaa Skrevet 5. januar 2012 #9 Skrevet 5. januar 2012 Jeg spiser torsk eller egg eller kylling pluss masse grønnsaker til hvert måltid, er mett lenge og det er nesten ikke kalorier i det. Også er det så godt! Har gjerne litt olje og mager kesam over. Brød spiser jeg når det er hjemmelaget, har kuttet ut all halv og hel fabrikata Hørtes bra ut! Det høres jo faktisk godt ut! Har du merket nedgang på vekta?
Redbull Skrevet 6. januar 2012 #10 Skrevet 6. januar 2012 Hørtes bra ut! Det høres jo faktisk godt ut! Har du merket nedgang på vekta? Vekta er jeg ikke så nøye på akkurat nå, så har ikkje sett etter. Men på humøret og energien har jeg merket enn del! Og jegbhar godt humør og mye energi fra før
Gjest Bomullsdott Skrevet 6. januar 2012 #11 Skrevet 6. januar 2012 Jeg ville kuttet ut smøret, men beholdt grovbrødet. Legg masse grønt oppå pålegget, det hjelper utrolig på smaken. Da trenger man ikke smør. 1
Gjest Tinneaa Skrevet 7. januar 2012 #12 Skrevet 7. januar 2012 Jeg ville kuttet ut smøret, men beholdt grovbrødet. Legg masse grønt oppå pålegget, det hjelper utrolig på smaken. Da trenger man ikke smør. Da blir det masse pålegg for meg:) Hehe,takk for tips!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå