Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan varmt anbefale What Katie Did. Fikk i julegave å få bestille hva jeg ville derfra :) Bestilte 30 des, fikk pakka i går. Det kaller jeg kjapt! Og snille menneskene hadde merket pakka så den skled glatt forbi tollen :)

Jeg bruker 75 E i norske størrelser, bestilt 34 DD og det sitter perfekt! Nå kjøpte jeg riktignok ikke BH, men Glamour Corselette Føler meg smashing, og det går perfekt med vintagetøyet mitt. Jeg kommer garanter til å handle mer derfra.

Jeg ser de har størrelser opp til F i britisk størrelse, som vel tilsvarer G i norske.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heihei! Noen som har erfaring med å handle BH på nett, med godt utvalg og mange størrelser?

Har bare en veldig kjip undertøysforretning i nærheten, og de har så dårlig utvalg og stygge farger at det ikke er mulig. Skulle gjerne hatt en sort og en hvit bh, så. :P

Jeg har ikke funnet så bra BHèr på nett som jeg har funnet på change-butikken her i Norge...

Hadde det ikke vært change i min by ville jeg tatt bilen fatt og kjørt i timesvis tror jeg... Er så dritt at vanlige butikker ikke kan ha størrelsene våre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...