Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heihei! Noen som har erfaring med å handle BH på nett, med godt utvalg og mange størrelser?

Har bare en veldig kjip undertøysforretning i nærheten, og de har så dårlig utvalg og stygge farger at det ikke er mulig. Skulle gjerne hatt en sort og en hvit bh, så. :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anbefaler Figleaves. De har et bredt utvalg av merker, modeller og størrelser. Hvis du trenger stor cup er også Brastop og Bravissimo gode nettbutikker.

Skrevet

Masse fint på Victorias Secret:) Bare kjipt med tollen..

Skrevet

Takk, de hadde hvertfall størrelsen min der. :) Men er ikke noe i Norge? Tollen suger, spesielt siden alle bh'ene koster over 200 pr stk.

Skrevet

Det pleier ikke å være noe problem å finne BH'er til priser som tilsvarer verdien under 200kr. De nettsidene jeg linket til har ofte nedsatte priser.

Hvis du er leter etter norske nettsider, har Change en egen nettbutikk. En annen norsk nettbutikk for undertøy er Underverker.

Skrevet

Okey, takk takk! :)

AnonymBruker
Skrevet

Men er ikke BHer tollfritt? Lurer på om det regnes som spesialprodukt :fnise: (leste noe om det, men husker ikke hvor!) Jeg har aldri betalt toll, selv når pakka er merket på godt over 100pund. Kommer hjem i posten etter relativt kort tid :) (Jeg kan ta feil, men tror ikke det)

Bestiller masse på nett, lembrassa.com har også mye fint. Mye av det samme som brastop, og synes de har gode priser (mye salg) Jeg finner ikke gode BHer i Norge i str 32G for en hundring eller to hvertfall...

Skrevet

Tråden er ryddet for reklame.

Yvonne (mod)

Gjest Swarovski
Skrevet

Men er ikke BHer tollfritt? Lurer på om det regnes som spesialprodukt :fnise: (leste noe om det, men husker ikke hvor!) Jeg har aldri betalt toll, selv når pakka er merket på godt over 100pund. Kommer hjem i posten etter relativt kort tid :) (Jeg kan ta feil, men tror ikke det)

Bestiller masse på nett, lembrassa.com har også mye fint. Mye av det samme som brastop, og synes de har gode priser (mye salg) Jeg finner ikke gode BHer i Norge i str 32G for en hundring eller to hvertfall...

Tror du har vært veldig heldig. Sjekket tollkalkulatoren hos toll.no, og det var både toll og moms på BHer. http://www.toll.no/templates_TAD/ImportCalc.aspx?id=153564&epslanguage=no&step=2#anchorResult

Mulig pakkene dine er merket som gave??

AnonymBruker
Skrevet

Heihei! Noen som har erfaring med å handle BH på nett, med godt utvalg og mange størrelser?

Har bare en veldig kjip undertøysforretning i nærheten, og de har så dårlig utvalg og stygge farger at det ikke er mulig. Skulle gjerne hatt en sort og en hvit bh, så. :P

Min erfaring er at man prøve Bh-er.De kan ikke kjøpes uprøvd.

Skrevet

Går jo å sende i retur, derfor mest praktisk med norske sider. Og jeg har ennå til gode å prøve en BH i min målte størresle som IKKE passer. Så jeg tar sjansen.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker også brastop.com. Bommet litt på størrelsen i begynnelsen, men nå har jeg etter hvert skjønt hvilken størrelse som er min :)

Hvis du ikke er veldig kresen på utseende (utover at den skal være hvit eller svart), har de ofte såpass lave priser at man kan få to bh-er for under 200, og da slipper man toll :) Man må betale frakt, selvsagt, men flere ganger har jeg fått to bh-er inklusiv frakt til ca 200 kr, og i min størrelse får man ikke én bh for det her i norge, så det er definitivt verdt det!

Dessuten så har jeg faktisk aldri funnet en bh som passer helt perfekt her i norge (har vært i utallige butikker, og fått hjelp av personale også), men noen av de jeg kjøpte på brastop er mine favoritter (i hvert fall i passform om ikke utseende :fnise: ).

venter forøvrig på en bestilling nå - gleder meg til den kommer i posten!

Skrevet

Jeg ville prøvd Change. Har kun handlet i vanlig butikk derfra før, men det er jo de samme produktene. Dersom du lurer på modell kan du sikkert også lage en tråd om det her på KG. Ettersom jeg har forstått er det mange her som handler der.

Skrevet

Min erfaring er at man prøve Bh-er.De kan ikke kjøpes uprøvd.

Ja, det er absolutt det beste.

Når jeg har bestilt fra utenlandske nettsteder, har jeg som oftest bestilt BH'er hvor jeg allerede har prøvd den samme eller liknende modeller i butikk.

Gjest Ruccola
Skrevet

jeg bestiller fra ellos, laredoute eller h&m.

bestiller da rundt 10 stk i min str og ender da opp med 2-3 som faktisk passet skikkelig. Betaler så gladelig 45 kroner for å sende resten i retur, og har fått prøve hjemme i fred og ro :)

Dette har jeg gjort de siste 10 årene.

HATER å prøve bh'er i prøverom *grøsse*

Skrevet

De har ikke størrelsen min på de sidene, Ruccola. :) Har sjekka!

Skrevet

Kjøper bhèr fra Bravissimo, som nevnt over her.

Har funnet størrelsen min i butikk her, kjøper merket Freya, veldig gode for store pupper!

Aldri vært misfornøyd, kan ta litt lang tid noen ganger, men det er sjeldent det haster.

Gode badedrakter og topper med innebygd bh har de også!

Skrevet

Takk alle sammen :)

AnonymBruker
Skrevet

Er det lov å spør hvilken str du leter etter? :) Litt lettere å svare da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...