AnonymBruker Skrevet 5. januar 2012 #1 Skrevet 5. januar 2012 Nå har jeg gått opp 3 kilo den siste måneden. Jeg tror ikke det er snakk om at jeg har lagt på meg så mye fett, fordi jeg har ikke spist så mye mer enn vanlig, men i julen har jeg spist mer frukt og fett enn jeg vanligvis gjør, og nå må jeg ta konsekvensen av det. Nå har jeg en mage som er så sur som bare det, og jeg er så stinn og oppblåst at det halve kunne vært nok! Jeg røyker ikke, drikker ikke alkohol, kaffe eller andre koffeinholdige drikker. Den fete maten er spist, og jeg er tilbake til normalt kosthold igjen. Jeg tar kapsler med melkesyrebakterier. Er det noen som har en mirakelkur for å normalisere magen så fort som mulig, for dette er ikke noe annet enn ubehagelig!
Snuskepuz1 Skrevet 6. januar 2012 #2 Skrevet 6. januar 2012 Eneste som hjelper for meg når jeg er oppblåst og har vondt i magen er Activia youghurt med blåbær Kanskje det er noe jeg innbiller meg, men roer seg hvertfall veldig ned om jeg spiser det istedet for annen mat når jeg har vondt Lykke til og god bedring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå