Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får alltid masse kviser i kinnene....selv om jeg er veldig tørr der.Har sensitiv hud som blir fort rød.Bruker fuktighetskrem fra Declore som er veldig god, men hva er grunnen til desse røde prikkene?Kan dte være matallergi?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt fagfolk som hevder at kviser i kinnene kan oppstå dersom du er mye borti kinnene med hendene, som ofte kan bestå av usle bakterier.

Skrevet

Det kan ikke være det heller, for jeg tar aldri i kinna med skitne hender.....bruker gode produkter fra dermalogica og declor, men ser lite forbedring i det området.Sukk...

Skrevet

Om hendene er skitne eller ikke, vet du ikke helt. Uansett om du vasker deg etter hvert dobesøk, hagestell, matlaging ++ så tar du i mange gjennstander etterpå som innholder mye "skitt og lort".

Døde hudceller,blod,ansiktsekret osv...

Vi mennesker har ofte en uvane å støtte en hånd eller to til ansiktet når si sitter og skal prøve å følge med på noe eller kjeder oss. Uten at vi kanskje vet det også.

Jeg bruker et produkt som heter "SebaMed-Clear Face." Det er et produkt som forebygger og tar bort kviser/sorte prikker. (Brukes 1 til 2 ganger daglig).

Jeg fikk tak i det på apoteket og det koster rundt 80-100,- pr flaske om ikke litt mer tror jeg!

Om du kjøper en "hel pakke", så velger du renseskum, rensevann og en fuktighetskrem som er i en liten krukke.

Det er uten perfyme/lukt.

Bruksansivning er selvsagt i pakken!

Det er kjempe bra og jeg anbefaler det på det sterkeste!

Ps: Du må for all del IKKE kneppe på kvisene, da kan du få stygge arr som viser ganske godt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...