AnonymBruker Skrevet 5. januar 2012 #1 Skrevet 5. januar 2012 Hei! Jeg skal en tur til London om noen uker, og har hørt om et Burberry-outlet i Hackney - er dette noe bra? Jeg er ute etter en klassisk beige/sandfarget trenchcoat og kasjmirskjerf, og lurer på hva prisene ligger på? Er det for dyrt så kan jeg jo spare meg turen dit :-) Lurer også forøvrig på hva folk synes om merket Burberry (selvsagt uten å overdrive med rutene chav-style) På forhånd takk :-)
Pene sko... Skrevet 5. januar 2012 #2 Skrevet 5. januar 2012 (endret) Prisene på trenchcoat fra Burberry ligger på alt fra 5-8k her til lands. Som outlet i utlandet kan du kanskje få prisen ned til rundt 3-4k for trenchcoaten, hvis jeg får lov til å gjette. Skjerf koster ikke så meget. I utlandet vil jeg tippe rundt en tusing. I hvert fall ikke noe særlig mer enn 1,5k. Endret 5. januar 2012 av Pene sko...
Gjest Tigress Skrevet 5. januar 2012 #3 Skrevet 5. januar 2012 Burberry lagar referansetrenchane, elles er dei som alle andre merke: noko er fint, noko er grufullt. Men eg liker det ikkje når rutene synest ved vanleg bruk.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2012 #4 Skrevet 5. januar 2012 Ja jeg kunne "de vanlige" prisene, men var nysgjerrig på prisene i akkurat det outlet'et, regner med noen her inne har vært der! Ja er enig i at det ikke er fint med masse ruter, men skjerfene kan synes jeg er fine :-) Kasjmirskjerfene koster forøvrig 200 pund og opp til 500 pund...
Kelsier Skrevet 5. januar 2012 #5 Skrevet 5. januar 2012 Jeg liker trenchene, men det mest andre syn jeg blir for mye. Noe av det verste jeg ser er små barn som har blitt kledd opp i Burberry-kjoler eller Burberry-skjorter. Det er rett og slett grusomt, og i mitt hode vitner det om dårlig smak og et sterkt ønske om å fremstå som "fiffen". Men trenchene er kjempefine! Oppdater gjerne med pris hvis du drar dit :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå