Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg skal en tur til London om noen uker, og har hørt om et Burberry-outlet i Hackney - er dette noe bra? Jeg er ute etter en klassisk beige/sandfarget trenchcoat og kasjmirskjerf, og lurer på hva prisene ligger på? Er det for dyrt så kan jeg jo spare meg turen dit :-)

Lurer også forøvrig på hva folk synes om merket Burberry (selvsagt uten å overdrive med rutene chav-style)

På forhånd takk :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Prisene på trenchcoat fra Burberry ligger på alt fra 5-8k her til lands.

Som outlet i utlandet kan du kanskje få prisen ned til rundt 3-4k for trenchcoaten, hvis jeg får lov til å gjette.

Skjerf koster ikke så meget. I utlandet vil jeg tippe rundt en tusing. I hvert fall ikke noe særlig mer enn 1,5k.

Endret av Pene sko...
Gjest Tigress
Skrevet

Burberry lagar referansetrenchane, elles er dei som alle andre merke: noko er fint, noko er grufullt. Men eg liker det ikkje når rutene synest ved vanleg bruk.

AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg kunne "de vanlige" prisene, men var nysgjerrig på prisene i akkurat det outlet'et, regner med noen her inne har vært der!

Ja er enig i at det ikke er fint med masse ruter, men skjerfene kan synes jeg er fine :-) Kasjmirskjerfene koster forøvrig 200 pund og opp til 500 pund...

Skrevet

Jeg liker trenchene, men det mest andre syn jeg blir for mye.

Noe av det verste jeg ser er små barn som har blitt kledd opp i Burberry-kjoler eller Burberry-skjorter. Det er rett og slett grusomt, og i mitt hode vitner det om dårlig smak og et sterkt ønske om å fremstå som "fiffen".

Men trenchene er kjempefine! Oppdater gjerne med pris hvis du drar dit :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...