Gå til innhold

Hva er det han vil egentlig?

Anbefalte innlegg

Gjest Lenni20
Skrevet

Dere har sikkert hørt mange av disse inleggene..

men er litt fortapt her,

Er en kar jeg har kjent i godt over 7 år nå litt vagt i starten pga at vi var mer chattevenner. men det var først i 2008 vi begynte og prate, traff hverandre et par mnd etter. han fastslo at han ikke var ute etter noe forhold pga at han kun hadde vært i forhold siden han kunne huske.

vi traff hverandre veldig sjeldent. men i fjor høst begynte vi å treffes oftere, det gikk kun et par dager imellom. vi var hos han , eller dro på kino. dro ut og spiste, han lagde tom. mat til meg. var velig søt. følelsene mine begynte, men jeg lot han ikke se det..

han visste jeg var jomfru også, så han presset meg ikke med sex. vi traff hverandre frem til vår så ble det stille igjen. jeg bestemte meg for å ha sex og han var den jeg ville ha det med.. snakket med han om det og han sa ikke nei akkurat. han bestilte et hotell rom og vi hadde sex..etter det ville jeg treffe han igjen men han var litt i tvil, siden han hadde møtt ei tøs på nett og det var litt alvorlig, i tilegg til at aldersforskjellen vår var for høy og han fikk dårlig smavittighet ( han er 8 år eldre )vi traff hverandre 2 ganger etter også, men det var også med lange mellomrom, sist jeg traff han gikk sex'en ikke så bra.. vi hadde begge høye forventninger og var nervøse.. jeg var ialefall det, siden 2 gangen vi traff hverandre etter at vi hadde hatt sex var så intens og bra at forventningene var så høye til den neste gangen, og da gikk jo alt galt..

jeg prøvde å prate med han i etterkant men han svarte ikke.. sendte han sms han svarte ikke .. prøvde å skrive til han på msn og face. .men ingen svar, så dro han på en måneds ferie og kom tilbake, fortsatt ikke noe svar..

MEN.. nå i romjula, dagen før nyttår skrev han til meg på face.. han kom med at det var så mye fine bilder av meg ute å se og det var fint.. så sa han at han håpet på at jeg hadde hatt en fin romjul..

etter 6 mnd med total stillhet.. så snakker han med meg igjen., jeg svarte ikke på meldingen, har ikke hørt noe mer fra han.. men forstår ikke..

jeg forstår rett og slett ikke.. hva er det han vil.. har spurt han og han har sagt han ikke vil ha noe forhold, mens når vi traff hverandre utpekte han at han hadde truffi ei tøs på nett og det var litt alvor.. jeg ble jo selfølgelig sønderknust av dette, tror han innerst inne vet at jeg liker han litt, men jeg ved prøver mitt beste å sjule det- han ga også mye signaler på at han ville ha meg.. altså, når han kysser meg på pannen, spør meg hva jeg tenker på, er så kjærlig, snakker med meg om alt(seg selv, oppvekst , problemer) hører på mine ting, husker alt jeg har sagt.. og frem av alt bryr seg og er støttende..

Men jeg forstår bare ikke..

hva betyr dette ? vil han ha meg eller er han bare idiot..

burde jeg svare han neste gang han prater med meg ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syntes han hørtes ut som en idiot som bare leker med deg. Kom deg videre!

Skrevet (endret)
Men jeg forstår bare ikke..

hva betyr dette ? vil han ha meg eller er han bare idiot..

burde jeg svare han neste gang han prater med meg ?

Nei, han er ikke en idiot som leker med deg. Han er trolig en helt vanlig fyr som ikke nærer noen følelser for deg. Han har bare oppført seg som folk og mannfolk flest gjør, småpratet med deg, trivdes i ditt selskap, hengt med deg, akkurat som med andre tjommier.

Han ga etter og tok møydommen din. Du er da trolig akkurat fin nok i hans øyne til å kunne pules. Og vi mannfolk er oftest ikke så kresne på det området. Vi behøver ikke andre følelser for å gjøre det, enn at det kribler litt i "sugerøret".

Hey, det var liksom ikke sånn at han la inn noe stor energi i å nedlegge deg og forlate deg. Han tok deg på din oppfordring. Kanskje han så på det som en vennetjeneste. Ventet du at han skulle gå helt drittsekk på deg etter å ha vært venner og pult litt, og ikke kunne gi komplimenter og oppføre seg sivilisert?

Klart han trekker seg unna, om han ikke er interessert, men merker tegn til at du er det. Når du bruker så mye energi på å ikke virke interessert, har han vel latt seg overbevise om at han farefritt kan nærme seg deg igjen, uten å gjøre det sårt for deg. Hensynsfull, til idiot å være.

Nei, han er ikke hverken drittsekk eller idiot. Han føler bare ikke noe for deg, og så blir du litt småpsyco fordi han ikke responderer sånn som du dagdrømmer om.

Se til helvete å begynne å ta ansvar for ditt eget liv, og dine egne handlinger. Og ikke gå rundt å kall alle som er uenig med deg, eller som ikke får følelser for deg for idioter. Bruk heller energien på å finne en som faktisk vil ha deg, og ikke bare en halvhjertet snarvisitt mellom låra dine dann og vann.

Endret av Kamikatze
  • Liker 2
Gjest Lenni20
Skrevet

Jeg ble ganske nedfor av svaret ditt kamikaze.. selv om du er ærlig og jeg setter pris på det.. da er vel jeg idioten her da.. fortjener ikke lykke :(

Gjest Lenni20
Skrevet

Klarer ikke å skrive ordentlig engang.. kamkatze var det :)

Skrevet

Hm, vanskelig.

Han har jo vært ærlig med deg hele veien - sagt at han ikke er interessert i noe mer. Når du samtidig har gitt han inntrykk av at du ikke har følelser for han... ja, da synes jeg ikke han kan klandres for at du er lei deg nå.

Det jeg reagerer på er for øvrig at han bare sluttet å svare. Når dere har kjent hverandre i 7 år?? Dårlig gjort. Enkelt for han å skrive en ærlig - men likevel hyggelig - melding om at han ikke vil treffe deg mer.

Men som sagt, han har spilt med åpne kort. Det har ikke du. :) Hadde det derimot vært sånn at han gav inntrykk av at han var interessert i noe mer, eller bare det at han visste at du hadde følelser for han - ja, DA burde han ikke ha latt det gå så langt.

Men du er ingen idiot uansett. Vi er flere som er redde for å bli såret, og som holder igjen eller ikke viser hva i føler. Og da kan man havne i litt kjedelige situasjoner, som den du er i nå.

Håper du klarer å glemme han fort som bare det! Mange andre kjekke menn der ute. Plutselig finner du en som er rett for deg! :)

• Liker 1
Skrevet

Du blir ikke idiot av å elske, men av å hate.

Du må nok slikke dine sår, du som vi alle har måtte gjøre.

Og før eller siden, kommer det noen som vil slikke resten. Bare skap avstand til han her fyren, sånn at du får lagt det bak deg, og ikke blokkerer veien, slik at ingen andre kan finne veien til lykken sammen med deg.

PS!

Vaniljeis hjelper.

• Liker 2
Skrevet

Du blir ikke idiot av å elske, men av å hate.

Du må nok slikke dine sår, du som vi alle har måtte gjøre.

Og før eller siden, kommer det noen som vil slikke resten. Bare skap avstand til han her fyren, sånn at du får lagt det bak deg, og ikke blokkerer veien, slik at ingen andre kan finne veien til lykken sammen med deg.

PS!

Vaniljeis hjelper.

Må si rådene du kommer med ikke er så verst, altså :)

Likte spesielt den der med at du ikke blir idioit av å elske, men å hate. Den der tror jeg det er mange som har godt av å tenke over noen ganger.

AnonymBruker
Skrevet

I heard you're a player. So let's play a game.

Let's sweet talk.

Let's play fight.

Let's talk 24/7.

Let's tell each other good morning & good night every day.

Let's take walks together.

Let's give each other nicknames.

Let's hang out with each others' friends. Let's go on dates.

Let's talk on the phone all night long. Let's hold each other. Let's kiss & hug.

And whoever falls in love first, loses!

Han er nok en player, ja. Glem han og kom deg videre! :klem:

Skrevet

Må si rådene du kommer med ikke er så verst, altså :)

Likte spesielt den der med at du ikke blir idioit av å elske, men å hate. Den der tror jeg det er mange som har godt av å tenke over noen ganger.

Jo, men du må heller aldri undervurdere vaniljeisens helbredende krefter. :jepp:

Takk!

• Liker 1
Gjest Lenni20
Skrevet

vel kamikatze .. han skrev til meg idag da.. ble litt rart.. men jeg logget av i det han skrev..

han skrev : Heia, sorry for at jeg brukte lang tid på å svare osv. Litt teit og feigt men det bare ble sånn. Hvordan har du det om dagen? ..

jøss.. detta så jeg ikke komme.. hva tror du ?

Skrevet
På julenissen?

58613_340.jpg?1291595436

Skrevet

vel kamikatze .. han skrev til meg idag da.. ble litt rart.. men jeg logget av i det han skrev..

han skrev : Heia, sorry for at jeg brukte lang tid på å svare osv. Litt teit og feigt men det bare ble sånn. Hvordan har du det om dagen? ..

Hvis det var han som skrev "Litt teit og feigt men det bare ble sånn." så betyr det i praksis at han innrømmer at han ikke er noe interessert. Som jeg tolker det.

Gjest Lenni20
Skrevet

vel..jeg spurte hva han egentlig mente med det.. så kom han med : ''Har det fint jeg. Roet seg litt etter eksamen i fjor det er digg. Fikk dårlig samvittighet pga aldersforskjellen jeg, selv om du sa at alt var helt greit. Litt teit men..jaja. I dag har jeg i hvert fall en fin hang over :-) var du ute i går eller? ''

..

Skrevet

vel..jeg spurte hva han egentlig mente med det.. så kom han med : ''Har det fint jeg. Roet seg litt etter eksamen i fjor det er digg. Fikk dårlig samvittighet pga aldersforskjellen jeg, selv om du sa at alt var helt greit. Litt teit men..jaja. I dag har jeg i hvert fall en fin hang over :-) var du ute i går eller? ''

..

Kan ikke akkurat påstå at jeg hører noen bryllupsklokker klemte i dette, nei.

Fyren er åpenbart verken voksen eller moden.

Kan hende at han blir litt bedre når han nærmer seg 35 års alderen, men jeg hadde ikke satset noe på det (han), hvis jeg var deg.

Skrevet

..

Umoden drittsekk, han der! Seriøst, for en slask. Og han nærmer seg 30? Ville holdt meg unna.

Gjest Lenni20
Skrevet

begynner å bli ganske enige med dere.. han kom med denna etter at jeg skrev at det virket som om denna aldersforskjell greia plaget han veldig, så kommer han med :'' haha, rart hvodan det ikke plager en mens man holder på :P ''

HMF !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...