Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Madam Felle
Skrevet

Jeg lar det dampe i 4-5 timer, men noen bruker mindre tid. kanskje dette svaret kom litt seint, men men kan være godt å vite til en annen gang. :ler:

Kjøttet skal løsne fra beina, da er det best :wink:

Skrevet

Takk for svar. Men som du sier; det kom litt seint. Men jeg fannt ut av det selv. Ha en fortsatt god jul.

Skrevet

Bruker bare to timer på kjøttet. Når du ser at kjøttet slippe beinet så er det ferdig :P

Skrevet

-men kjøtt som får ligge i fire fem, ihverfall hvis gryta er stor of full, blir mye berde enn kjøtt som får ligge i bare to.

Og utvanning er en uting.

Skrevet

Mitt kjøtt sto og stima i 4-5 timer. Ble gode greier det. Hadde heller ikke mye i kjelen, så det var godt om plassen og dampen kom til overalt.

Skrevet

Også blir det absolutt best smak hvis man bruker nyspikka bjørkepinner i bunnen. Rist gir kjedelig smak, ferdigpinner fra Rimi funker fint. Men nyspikka er best....

Gjest Nicoline
Skrevet

Jeg vil også legge til at jeg ikke lenger kjøper de ferdige posene med pinnekjøtt på supermarkedet. De siste årene har jeg kun kjøpt fenabog - det er mye bedre - masse deilig kjøtt og ikke bare de fettete "pinnene" som ligger i de ovennevnte posene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...