Jente15 Skrevet 5. januar 2012 #1 Skrevet 5. januar 2012 Jeg har veldig lyst til å prøve ut milkshaken til Noka, ettersom jeg har hørt mest dårlig om nutrilett shaken. Jeg er utrolig glad i nutrilett barene, og spiser gjerne en nutrilett(peanutt) med en halvliter vann vedsiden av. Misforstå meg rett, jeg har ikke tenkt til å bytte ut alle måltider med denne "dietten", men synes det er greit å kanskje ta til lunsj. Jeg er utrolig dårlig til å få i meg mat, og jeg blir utrolig fort mett. Grunnen til dette er at jeg har hatt komplekser for kroppen min, og tuklet med mat tidlgere. Jeg er utrolig dårlig til å få i meg vitaminer/næringsstoffer, og er i tilleg veldig kresen. Tenkte på en Shake som en bra løsning på dette, ettersom jeg får i meg litt igjennom det. Jeg kommer til å spise vanlig middag, men jeg er så sløv med alle måltider. Jeg klarer egentlig ikke helt å kjenne meg sulten. Jeg har egentlig satt meg som mål å spise 5 ganger om dagen nå etter nyttår, og tenkte å først spise SUNT når jeg spiser. Skal kutte ut alt av brus og godteri i hverdagen. Det kan da ikke skade å bytte èt måltid om dagen med en shake? Jeg tenkte ikke egentlig ta dette som en slankekur. Jeg er ikke fornøyd med kroppen min, men har lært at det ikke hjelper å slutte å spise. Jeg er 15 år gammel (16 i år), er 163 høy og veier ca 59 kg +-. Har noen tidligere erfaring med disse produktene? Hva er godt og hva er ikke godt? Takk for svar!
Jente15 Skrevet 5. januar 2012 Forfatter #2 Skrevet 5. januar 2012 Glemte forresten å si at jeg trener masse, noe som er litt av grunnen til at jeg trenger næringsstoffer. Treninga jeg driver med, er utrolig hard, så jeg trenger energi for å klare å fullføre!
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2012 #3 Skrevet 5. januar 2012 Om alternativet er at du ender opp med å spise for lite, er vel ikke en slik shake så dumt. Men det er selvsagt bedre å lage seg noe ordentlig, sunn mat som smaker godt og metter bedre. Å trene beinhardt når før man er full utvokst er forøvrig en særdeles dårlig idé, spesielt når du tydeligvis gjør dette på egenhånd, uten profesjonell oppfølging. Du risikerer å ødelegge kroppen din. Prøv å slapp av litt, spis og kos deg. Du er slank og fin og har ingenting å bekymre deg over!
Jente15 Skrevet 5. januar 2012 Forfatter #4 Skrevet 5. januar 2012 Jeg trener ikke på egenhånd, trener lagidrett.
Jente15 Skrevet 7. januar 2012 Forfatter #5 Skrevet 7. januar 2012 Jeg kjøpte NOKA sin sjokoladeshake igår... Må bare legger til at den SMAKTE DRITT. Det var den ekle pulverkonsistensen jeg mislikte. Ble kvalm av bare noen slurker og var kvalm resten av dagen... Aldri igjen!!
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2012 #6 Skrevet 7. januar 2012 Jeg synes nutrilett sine shaker er gode, både sjokolade og jordbær
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 7. januar 2012 #7 Skrevet 7. januar 2012 Hvis du har problemer med å få i deg nok næring er det nok lurere å kjøpe en av næringsdrikkene fra apoteket(finnes i mange smaker) framfor et slankeprodukt?
Gjest *Maja* Skrevet 7. januar 2012 #8 Skrevet 7. januar 2012 (endret) Ville heller satset på proteinshake fremfor et slankeprodukt som er beregnet for overvektige. Mannen min drikker 1-2 proteinshaker om dagen(han trener steinhardt 6 dager i uka) og det har definitivt hjulpet på formen. Men han spise også minst 4-5 måltider om dagen. Det burde du også. Om du synes det er vanskelig så bør du planlegge dagen bedre og ha med deg matpakker slik at du alltid har et måltid tilgjengelig. Sett mobilen på alarm for den saks skyld, slik at du blir minnet på å spise. Gode spisevaner er veldig lurt. Endret 7. januar 2012 av *Maja*
Gjest scorpius Skrevet 7. januar 2012 #9 Skrevet 7. januar 2012 Hvis du har problemer med å få i deg nok næring er det nok lurere å kjøpe en av næringsdrikkene fra apoteket(finnes i mange smaker) framfor et slankeprodukt? Det sier jeg meg enig i. Problemet er bare det at de er så dyre hvis man ikke får de på blåresept. 32 kr. for 200ml., tror jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå