AnonymBruker Skrevet 5. januar 2012 #1 Skrevet 5. januar 2012 Jeg har lyst til å søke meg som enkeltemnestudent, siden det studiet jeg skal gå ikke har opptak før i 2013. Jeg søkte egentlig for våren 2012 (har funnet ut at jeg skal jobbe fram til høsten og heller ta enkeltemner da). Uansett: Jeg har blitt godkjent som søker, eller hva jeg skal si. Har forstått at listene over ledige emner blir lagt ut 13. januar, men når jeg skal registrere meg på studentweb, kommer det opp en liste over fag jeg kan velge mellom. Hva betyr dette? Og jeg har jo ikke peiling på hva de forkjellige emnene egentlig går ut på, eller hvilke det lønner seg å ta. Dette ble litt rotete, men håper at det kanskje er noen der ute som skjønner hva jeg mener og som kan hjelpe meg litt. Som sagt, jeg skal ikke godta noen emner nå, men tenkte det var greit å se litt hvilke emner jeg kan ta, hvilke som sannsynligvis er ledige osv.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2012 #2 Skrevet 5. januar 2012 Kan man forresten få fullt lån og fullt stipend som enkeltemnestudent? Og hvor mange lønner det seg å ta? Vet at de forskjellige emnene er ulike når det gjelder intensivitet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå