Marionette Skrevet 4. januar 2012 #1 Skrevet 4. januar 2012 (endret) Hei Som tittelen sier: Noen av dere som har erfaringer med hudpleieprodukter fra Ole Henriksen? Endret 4. januar 2012 av EtraM
-littleme- Skrevet 5. januar 2012 #2 Skrevet 5. januar 2012 Har prøvd følgende produkter fra Ole Henriksen: * Ole Henriksen Purifying Eye Make Up Remover - Denne kunne jeg rett og slett ikke bruke, den sved i øynene og jeg endte opp med litt hovne/puffy og rennende øyne, så denne tålte jeg ikke og den ble kastet da mamma heller ikke gjorde det. * Ole Henriksen Vitamin Plus Mattifying Creme - Denne var helt ok, den luktet ikke godt, men ikke vondt heller og den holdt huden min noenlunde matt gjennom dagen. Huden min fikk ikke kviser, men var ikke videre imponert så byttet tilbake til en annen krem fra et annet merke. * Ole Henriksen African Red Tea Exfoliating Lip Salvation - Denne har en underlig konsistens, den er litt "ru" i konsistensen, hvis du skjønner hva jeg mener, dette fordi den skal være litt eksfolierende. Den lukter også himmelsk og jeg tok meg selv i å sniffe på denne innimellom når jeg hadde den. Holdt for leppene mine om sommeren, men ikke om vinteren. 1
Måndagsbarn Skrevet 5. januar 2012 #3 Skrevet 5. januar 2012 Har ingen erfaringer med det personlig, desverre, men har sett produktene rundt omkring. Jeg fant ingen produkter med innholdsfortegnelse, så da kjøper jeg det heller ikke. Jeg kunne sikkert sjekket opp innholdet på nettet etterpå, men tar altså ikke sjansen der og da når det er relativt dyre produkter. Jeg er en sånn "fanatiker" som ikke vil ha hudpleie som inneholder parabener, bismuth, parafin eller mineralolje. Altså vil jeg hverken ødelegge trynet mitt eller naturen, men alle er jo ikke like bevisste og det får man respektere:) Jeg vil ihvertfall anbefale både Tikei i sminkevei og Dermalogica, Decleor eller Dr. Hauschka (bruker jeg selv og er megafornøyd!) i hudpleievei:) Tilfeldigvis begynner alle på D :D 1
challenger Skrevet 5. januar 2012 #4 Skrevet 5. januar 2012 Jeg bruker Ole Henriksen produkter og er kjempefornøyd:) Gidder ikke skrive om alle produktene fra merket jeg har prøvd for det begynner å nærme seg det meste:p Da får du heller spørre spesifik:) Men storfavoritten er Walnut complexion scrub. En helt fantastisk ansiktsskrubb. 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2012 #5 Skrevet 5. januar 2012 Jeg bruker Ole Henriksen produkter og er kjempefornøyd:) Gidder ikke skrive om alle produktene fra merket jeg har prøvd for det begynner å nærme seg det meste:p Da får du heller spørre spesifik:) Men storfavoritten er Walnut complexion scrub. En helt fantastisk ansiktsskrubb. Enig, den er supergod. Dufter HIMMELSK også.. 2
Rosenrød Skrevet 7. januar 2012 #7 Skrevet 7. januar 2012 Jeg bruker også Ole Henriksen og er veldig fornøyd:-) 1
Gjest Aria. Skrevet 7. januar 2012 #8 Skrevet 7. januar 2012 Jeg bruker også walnut complextion scrub, veldig fornøyd med den
skruf Skrevet 8. januar 2012 #9 Skrevet 8. januar 2012 Jeg bruker Nuture Me ansiktskrem, den er skikkelig god! Bruker og et renseskum fra African red tea, har og ansiktsmaske og skrub fra samme serien. Har og en Blemmish attack-stift som jeg tar på med engang jeg ser antydning til ei kvise. Fungerer skikkelig bra! Veldig fornøyd med Ole Henriksen, brukte Dermalogica tidligere. Passer på å hamstre inn på tax-free når jeg er ute å reiser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå