LindaPinda Skrevet 4. januar 2012 #1 Skrevet 4. januar 2012 Hei mannfolk, kan dere navnet på noen jenteparfymer dere syns dufter godt
Gjest Levitate Skrevet 4. januar 2012 #2 Skrevet 4. januar 2012 Kan nevne at jeg bruker Armani Code for kvinner og kjæresten min blir kåt av å lukte på meg når jeg bruker den. Har fått flere komplimenter fra andre menn også, så det er nok en sikker vinner.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2012 #3 Skrevet 5. januar 2012 Jeg vet du spør mannfolk, men jeg kan si at jeg fikk D&G The One til jul og fikk veldig positiv tilbakemelding på den både fra samboer, brødre og min far. Den lukter "Sofistikert" med litt vanilje. Det samme gjelder (flaut nok) den første parfymen til Paris Hilton. IKKE den som heter Heiress, men en rosa søyleformet flakong med svarte striper. Den lukter friskt. Bilde: Min lenke Den aller beste parfymen jeg har vært borti er Nina Ricci sin Les Belles de Ricci Liberte: Min lenke. Da ble jeg faktisk stoppet av både menn og kvinner når vi var på byen fordi de syns jeg luktet så godt. Den var bare helt fantastisk, men desverre er den ute av produksjon. Men husk, det viktigste er at parfymen passer DEG! Parfyme lukter forskjellig på forskjellige personer.
Giacomo_P Skrevet 5. januar 2012 #4 Skrevet 5. januar 2012 Esencia Femme fra Loewe - men den krever sin kvinne.... L'instant d'été fra Guerlain. Jeg kan sikkert nevne flere, men det er de jeg kommer på i farten.
Giacomo_P Skrevet 5. januar 2012 #5 Skrevet 5. januar 2012 Er det ingen andre menn som liker parfumer her? Jeg plusser på med Venezia Pastello fra Laura Biagiotti, Obsession fra Calvin Klein og J'Adore fra Dior. En kvinde med den riktige parfumen har meg på kroken, selv om hun skulde være både stygg og slem. Jeg elsker når parfumeduften pirrer meg i nesen fra en varm jentekropp. Det er noe av det mest erotiske som findes. Men det må være en parfume som passer til den som bærer den.
Gjest annahjer Skrevet 5. januar 2012 #6 Skrevet 5. januar 2012 Burberry sport har jeg fått mange fine tilbakemeldinger på!!
mari4ever Skrevet 8. januar 2012 #7 Skrevet 8. januar 2012 Har fått veldig bra tilbake meldinger ( at den lukten tenner dem:p) på: Lolita lempica- lempica. den lilla flaksen med gull blomster på Beyonce- heat Hugo boss deep red
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå